?Cherem?

Nie

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 28

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Celina 22.03.2021
    Trzynaście ocen, dwunastu czytających. Dobrze zrobiłem, że umieściłem to w kategorii śmieszne. Pozdrawiam wszystkich czytajacych.
  • Zaciekawiony 22.03.2021
    Nie było jakichś świeższych okazji?
  • Celina 22.03.2021
    Ależ to ponadczasowe. Aktualne.
  • Jordan Tomczyk 22.03.2021
    Ja daję piąteczkę ;p ;d zachęcam do lektury moich tekstów ; )
  • Celina 23.03.2021
    Dziękuję, Jordanie za komentarz. Również zajrzę pod Twoje utwory. Pozdrawiam .
  • Targówek 23.03.2021
    Dobrze, że w końcu epika. Niestety , sporo ludzi nabrało się, że Hołownia stworzy w Polsce nową jakość na przekór POPiSowi.
  • Celina 23.03.2021
    A to nowy Petru. ? Dzięki za komentarz, Tomku.
  • Targówek 23.03.2021
    Celina nawet gorzej niż Petru.
  • Celina 23.03.2021
    Tomku, coś w okolicach palikociarni to chyba będzie.
  • Ellie Victoriano 23.03.2021
    Nadal nie dostałam hajsu od Niemców.
  • Celina 23.03.2021
    Nie rozumiem, o co chodzi z tymi Niemcami, bo satyra nie jest o tym, niemniej dziękuję za komentarz i pozdrawiam.
  • I mamy kolejną polityczną plujnię. Raził by się wrócić do publicystyki historycznej.
  • Celina 23.03.2021
    Marku, proponuję nieco więcej luzu, dobra satyra nie jest zła. A ta wydaje mi się nawet bardzo dobra. Na niewielkiej powierzchni skondensowałem sporo ważnej treści.
    Pozdrawiam.
  • Celina mnie to zupełnie nie bawi; ale fakt udało ci się zrobić pewne podsumowanie. Pozdrawiam
  • Celina 23.03.2021
    Dziękuję, Marku, mam nadzieję, że dość obrazowo i zrozumiale wypadło. A kogo ma ukłuć swym ostrzem, tego zaboli, bo po to jest wszakże satyra. Pozdrawiam.
  • SwanSong 23.03.2021
    Celina
    Współczesnym patriotyzmem jest walka z pisowską bolszewią.
  • Celina 23.03.2021
    Nie zrozumiałeś tekstu, jak zwykle, ale dziękuję za komentarz.
  • Targówek 23.03.2021
    SwanSong a ty nie pisałeś czasem, że wg ciebie patriotyzm nie ma sam w sobie sensu?
  • Celina 23.03.2021
    Tomku, pisał, pisał.
  • pansowa 23.03.2021
    Celina Bo twój patriotyzm nie ma sensu.
    Jest nabzdyczony, bezrefleksyjny i szkodliwy.
    Fanfaron ze skrzydłami husarskimi.
    Byliśmy zawsze najlepsi, kochani, pokojowi, spokojni, mądrzy, dostojni i bezgrzeszni.
    Tylko te Niemce i Żydy...a, Ruskie jeszcze.
    Wszystko przez nich, bo my to mesjasz narodów i przedmurze.
    Aleś ty głupi.
    Aż żal cię czytać.
  • Celina 23.03.2021
    Gdzie tu człowieku masz nabzydczony tekst? Celna satyra, jakiej ty nigdy nie potrafiłbyś napisać, uderzająca skutecznie w targowiczan. Widzę, że spodobało się słowo nabzdyczony, które użyłem odnośnie stylu twórczości twojej pani. Tak myślałem, że go użyjesz. Ale ono zupełnie do mojego tekstu nie pasuje, tylko do twórczości twojej pani. Atakujesz na ślepo i bez sensu.
    Pozdrawiam.
  • pansowa 23.03.2021
    Celina :)))
  • SwanSong 23.03.2021
    Targówek
    Wiesz, co to sarkazm? Czy wykracza to poza twoje zdolności pojmowania?
  • SwanSong 23.03.2021
    Celina
    Autor, który pisze o swoim dziele, że to celna satyra to narcystyczny bufon. Od oceniania tekstów są czytelnicy, nie ty. Uderza skutecznie? W ilu uderzyła? W nikogo? Czyli standard u ciebie. Jak to jest być całkowicie ignorowanym?
  • Celina 23.03.2021
    Ha, ha, wielu zabolało, co widać. A może komuś otworzyła oczy i dała do myślenia. Oby.
    Znam wartość swoich utworów.
  • Zaciekawiony 23.03.2021
    Celina
    Satyra za późna o 6 lat, teraz już nic nie wnosi. Jeśli chcesz otwierać ludziom oczy, to nie starociami, które zwietrzały i utraciły moc emocjonalną. Kto dziś pamięta o Komorowskim?
  • Celina 23.03.2021
    Zaciekawiony od wyborów prezydenckich nie minął rok, a w satyra obejmuje całe ubiegłe sześciolecie. Jajogłowiec to najnowszy pomysł marketingowy Sorosa. To dzieje się tu i teraz. Jakoś widzę, że nie ogarniasz.
  • Zaciekawiony 23.03.2021
    Celina
    Cóż. Lepsze to niż "zabawne" wierszyki o zabójstwie starszego mężczyzny i o gównie, jak to ci się zdarzało. Jest jakiś postęp.
  • pansowa 23.03.2021
    Celina Czyli nie mają żadnej wartości.
    Wiemy o tym :)
  • Celina 23.03.2021
    Ciesz się, Zaciekawiony, że nie rozumiesz prawdziwego przesłania tego tekstu. Pozdrawiam.
  • Celina 23.03.2021
    pansowa polecam nabzdyczone tekst twojej mecenaski, tam się prawdziwie rozerwiesz intelektualnie. Masz wybór. Dobranoc.
  • pansowa 23.03.2021
    Celina :)))
  • MarBe 25.03.2021
    Niestety, trafiłaś w sedno, ponieważ od wielu lat jesteśmy krajem sprzedajnym.
    Pozdrawiam i życzę trzymania palca na pulsie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania