...

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • pharunwh 07.07.2016
    Czekam na ciąg dalszy bo zaczęło się dobrze i zdecydowanie za szybko skończyło :)
  • Rosa 07.07.2016
    Ooooo ciekawa historia się szykuję...:) nie mogę się doczekać kolejnej części! :)
  • Mrocznyumysł 07.07.2016
    Interesujecie. Zaciekawiony, czekam na kolejną część. 5
  • xxECxx 07.07.2016
    Dziękuje wam :)
  • Nazareth 07.07.2016
    Świetne naturalne opisy, akcja toczy sie wartko a dialogów powiem szczerze aż ci zazdroszczę -są tak wiarygodne, płynne. Okazuje sie ze nie tylko piszesz doskonale wiersze ale masz rownież nie lada dryg do prozy. Czekam na kolejna cześć :)
  • xxECxx 07.07.2016
    Naz proszę Cię, ja to poprawiałam do znudzenia, aż w końcu doszłam do wniosku, że zaraz przekombinuję i zacznę od nowa pisać... Ale strasznie Ci dziękuje, bo mam ogromna motywację ciągnąc to dalej :) Jesteś najlepszy :)
  • Nazareth 07.07.2016
    xxECxx nie ma za ci dziękować, Poprostu mowię co myśle ;) ale jesli już naprawdę musisz, to najlepiej podziekujesz jesli pozwolisz sie dalej czytać :)
  • xxECxx 07.07.2016
    Naz pozwalam się czytać :) Ładnie to brzmi :)
  • Nazareth 07.07.2016
    xxECxx trochę tak... A zresztą. Ładnie, tak ;)
  • alfonsyna 07.07.2016
    Na początek całkiem to sprawnie poszło - naturalistyczne, nieprzekombinowane, ale też z odpowiednio wyważoną dozą tajemniczości (takie wstępne wrażenie mam przynajmniej). Tak tylko dla porządku - pan, pani, państwo, podobnie jak wy, ty, tobie, ciebie, ci czy inne bezpośrednie zwroty w opowiadaniach małą literą (wielką wyłącznie przy okazji listów, maili itp. - czyli kiedy zwracasz się niejako bezpośrednio do adresata). No, ale ogółem jeszcze nie wiem, czy dam się wciągnąć na dobre, w miarę możliwości postaram się śledzić i zobaczę, co dalej z tego ulepisz, bo potencjał jest. ;)
  • xxECxx 07.07.2016
    alfonsyna bardzo Ci dziękuje za informację :) Poprawiłam i mam nadzieję, że nic nie przeoczyłam.
    Możesz zajrzeć, ale naprawdę nie musisz, wiem, że nie każdy lubi taki gatunek i styl danej osoby. Ale dziękuje, że zajrzałaś, że przeczytałaś i pozostawiłaś po sobie ślad :)
  • alfonsyna 07.07.2016
    xxECxx, nie ma za co. ;) Przypuszczam, że treściowo może mnie zainteresować (tak naprawdę jedyne rzeczy, jakich w ogóle nie jestem w stanie czytać, to przesłodzone, do bólu przewidywalne romansidła), chodzi tylko o to, że już dużo rzeczy tu czytam, starając się być na bieżąco, a że chciałabym jednak jakiś tam ślad po sobie zawsze zostawiać, mniejszy lub większy, to nie zawsze czas pozwala itd., a zaległości też mieć nie lubię, bo potem już w ogóle się mogę pogubić. ;)
  • xxECxx 07.07.2016
    alfonsyna z tymi romansidłami to mam podobnie, dlatego wole wystrzegać się przewidywalnej fabuły. Tak naprawdę, jeszcze sama nie wiem co z tego wyniknie... ale liczę na moją wenę :)
    Ja poczekać na Twój ślad, jeżeli dalszy ciąg Cię zainteresuję :)
  • ausek 09.07.2016
    kwaśna minę - kwaśną*
    co raz - coraz* - wydaje mi się, że łącznie, bo informuje o nasilaniu się czegoś, ale nie jestem pewna ;)
    wykręcając ją z tyłu na grzebiecie - grzbiecie*
    ''W półmroku wydawał się być ciemną marą'' - pominęłabym wyraz być*, zwłaszcza, że w zdaniu wcześniejszym występuje ''był''
    Naglę - Nagle*
    A i w pierwszej linijce masz drugie zdanie rozpoczęte z małej litery. Brak też kilku przecinków, ale sama mam z tym problemy, więc się nie wypowiadam.
    Co do tekstu, to poruszyłaś trudny temat w dość ciekawy sposób. Dialogi są naturalne, co pozwala wyobrazić sobie opisywaną scenkę i nie wiem czemu, ale cały czas uśmiechałam się, czytając Twój tekst. Podoba mi się, dlatego zostawiam 5. :)
  • Ritha 09.07.2016
    Ojej, mam tu zaległości, ale już nadrabiam. Wciągnęło mnie ! 5 :)
  • KarolaKorman 13.07.2016
    Interesujący początek. Harda dziewczyna i facet z półświatka. Ciekawa kombinacja. Lecę do kolejnej części, 5 :)
  • xxECxx 13.07.2016
    Dziękuje :) Jest mi miło, że odrobinkę Cię zainteresowałam :)
  • Marzycielka29 22.07.2016
    Zaczęłam od ostatniej części, ale tak mnie zaciekawił tekst, że postanowiłam poznać go od początku :) 5
  • xxECxx 22.07.2016
    Dziękuje bardzo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania