Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Wywiad z uczestniczką marszu kobiet:)

- Chciałbym w imieniu redakcji naszego tygodnika i naszych czytelników przeprowadzić z Panią wywiad. Co pani sądzi na temat ostatniego wyroku Trybunału Konstytucyjnego?

- Wypi...alaj, j..aj się ku..a mać, grrr macica, moja, ch.j na pi.dzie, spie..laj, ja chromolę, w d.pie, wsadź sobie w ryj, chrr twój osr.ny tyłek.

- Proszę mi wyjaśnić, jakimi metodami zamierza pani walczyć o swoje prawa?

- Wypi...alaj, j..aj się ku..a mać, grrr macica, moja, ch.j na pi.dzie, spie..laj, ja chromolę, w d.pie, wsadź sobie w ryj, chrr twój osr.ny tyłek.

- A jeśli to nie przyniesie skutku, czy posiadają panie jakiś plan B?

- Wypi...alaj, j..aj się ku..a mać, grrr macica, moja, ch.j na pi.dzie, spie..laj, ja chromolę, w d.pie, wsadź sobie w ryj, chrr twój osr.ny tyłek.

- Uprzejmie dziękuję za wypowiedź. Wywiadu udzieliła nam pani Kaźka Napieprzanka.

Średnia ocena: 2.2  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (40)

  • kigja 08.11.2020
    Jedynka.
  • Pan Buczybór 08.11.2020
    Przez to kropy nie da się czytać. Jak przekleństwa to całe albo w ogóle. W takiej ilości wygląda to tak jakby gdzieś pół tekstu uciekło
  • Akwadar 08.11.2020
    A co to? Kot zlał się na klawiaturę?
    Jeden.
  • Celina 08.11.2020
    No dzięki wszystkim za komentarze, widzę że się generalnie spodobało.
  • Akwadar 08.11.2020
    Nie ma za co :) wytrzyj tylko klawiaturę bo capi moczem ;)
  • SwanSong 08.11.2020
    No oceny pokazują, jak się podobało :) ale kretyn nigdy nie zmienia poglądów, prawda, prawiczku? :)
  • Celina 08.11.2020
    SwanSong zabolało, i to jest właśnie wyznacznikiem prawdziwie dobrej satyry. Nie oceny tu są ważne, ale odbiór tekstu. Zresztą nie ma tutaj niczego zmyślonego.
  • Akwadar 08.11.2020
    Celina zabolało cie? A to przykre... ale my się pobawilim trochu i jest git. Calinko, nie przejmuj się! Grunt, że czytelnicy ubawieni hi, hi
  • SwanSong 08.11.2020
    Celina Ale ty nie piszesz satyr. Walisz bluzgami i kłamstwami, a kiedy ludzie przychodzą Cię naprostować, to mówisz, ze satyra celna, bo przyszli. To tak nie działa. A wszystko jest zmyślone. Napisz o >>bohaterskich<< obrońcach kościołów, którzy napadali i kopali młode dziewczyny. Jakie kłamstwo byś dla nich wymyślił? Że bronili wiary? :D
  • Celina 08.11.2020
    Swan nie oszukuj się i nie fantazjuj. Tekst jednoznacznie pokazuje kto tu jest agresorem. Choćbyś nie wiem jak kombinował, to nie zrobisz z ku.ew szlachetnych rycerzy.
  • Akwadar 08.11.2020
    Celina o sobie mówisz... ładnie, ładnie... włosiennicę już zapodałeś? :)
  • kigja 08.11.2020
    Generalnie to do tyłka.
  • laura123 08.11.2020
    Fajne.5
  • Celina 08.11.2020
    Dziękuję pięknie Lauro, wiedziałem że się spodoba;)))
  • laura123 08.11.2020
    Celina przecież takim właśnie jezykiem ulica sie wypowiada, więc czemu teraz co niektórym się nie podoba, jak jeszcze niedawno sikali z radości... ?
  • Celina 08.11.2020
    laura123 ba usprawiedliwiali ten język "profesorowie" UW i USz. Może zmienili zdanie. Oby. Na trwale.
  • Anonim 08.11.2020
    Juz chyba po raz tysięczny czytam dokładnie taki sam schemat.
    Wykropkowanie jest do niczego.
    Długość utworu świadczy o inwencji autora.
    Byłoby dobre, gdyby nie było do niczego.
    Bez oceny. Żenada.
  • Celina 08.11.2020
    Tekst jest satyryczny, a forma krótka, nie widzę w tym niczego złego. Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam.
  • Józef Kemilk 08.11.2020
    Źle to brzmi i słusznie posypały się jedynki. Wygląda na to, że ludzie zmądrzeli i tak samo oceniają ostatnie demonstracje, gdzie jest także tyle samo wulgaryzmów. Może kultura znowu będzie w modzie:)
  • Celina 08.11.2020
    Oby tak było Józefie, jak piszesz, że ludzie się opamiętali. Tekst właśnie po to jest, żeby ośmieszać tego typu zachowania.
  • Ant 08.11.2020
    Prawdziwa literatura
  • Celina 08.11.2020
    Doprawdy.
  • Niby prosty, żart ale oddaje poziom dyskusji. 4 Ps. Te wykropkowanie rzeczywiście niepotrzebne.
  • Celina 08.11.2020
    Dzięki Marku za komentarz i ocenę. A gdyby taki marsz zorganizowano w Kościach Wielkich, miejscowe czarownice pewnie by się przeraziły że ktoś im robi ostrą konkurencję, a sołtys to pewnie by potraktował uczestniczki, jak tych studentów, którzy przyjechali na weekend:))) Pozdrawiam.
  • Celina Może i tak. Ciekawa uwaga.
  • Garść 08.11.2020
    Język ulicy, język wkurwionej rewolucji, język dziennikarski, język polityków...
    Który najbliższy emocjom? Ich prawdzie?
    Bardzo tendencyjna satyrka.
  • Celina 08.11.2020
    Język polski jest zbyt drogi, żeby była k. miała prawo go plugawić. Trzeba nad nim czuwać, a tych którzy profanują nazywać po imieniu. Nikt nie ma prawa go niszczyć.

    Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam.
  • Garść 08.11.2020
    Celina, jaasne! Innym wolno. Zapijaczonym pisarczykom i filmowcom, wciskającym takie kwestie w usta aktorów. Koledze Targówkowi również :-)
    Hipokryzja to Twój nick pierwszy.
  • Celina 09.11.2020
    Garść nikomu nie wolno, ani filmowcom, ani artystom.
  • Nazareth 11.11.2020
    Celina Niszczyć czym? Wulgaryzmami? Wulgaryzmy mogą być zarówno środkiem stylistycznym jak i figurą retoryczną. Mają swoje miejsce w języku, rolę i zastosowanie.
  • Celina 11.11.2020
    Nazareth wulgaryzmy dobre do szamba, domu publicznego, speluny, nie na ulicę, dla ludzi, dzieci. Stosowanie ich w miejscach publicznych to zbrodnia.
  • Nazareth 11.11.2020
    Celina język nie zna pojęcia zbrodni, na pewno nie w odniesieniu do własnej części. Język nie jest świętością, jest narzędziem, kodem służącym do porozumiewania się, mało tego żywym kodem, z odnogami i wariacjami, podlegającym ciągłym zmianą i rozwojowi. Jest w nim miejsce na wszystko, co w nim jest. Miejsca może niebyć w moralności, obyczajowości, czy subiektywnie pojmowanej estetyce, ale w języku jest zawsze.
  • Celina 11.11.2020
    Nazareth to że język podlega zmianom, nie znaczy że do publicznej debaty mamy dopuścić tzw. podwórkową łacinę, dobrą dla bywalców budek z piwem i kobiet sprzedajnych, a nie normalnych ludzki.
  • Nazareth 12.11.2020
    Celina Ale to już kwestia obyczajowości i konwencji dyskursu, nie języka.
  • Celina 12.11.2020
    Nazareth uważam że język ojczysty też należy cenić i w miarę możliwości posługiwać się piękną polszczyzną, nie taką łaciną, jak ta barbaria z ulic.
  • Targówek 08.11.2020
    ?
  • Celina 08.11.2020
    Dzięki Tomku za komentarz, pozdrawiam.
  • cień 10.11.2020
    Masz 11 lat, że kropkujesz bluzgi? Dosc dorosły by ich użyć, za mało dorosły by się ich nie bać, no ale jeszcze mama da szlaban na komputer. :)
  • Celina 10.11.2020
    No trudno tu przytaczać dosłownie wypowiedzi tych przypałów w spódnicach. Jednak minimum kultury powinno obowiązywać, a każdy i tak będzie wiedział o co chodzi.
  • koniec drogi 22.11.2020
    Sądząc po liczbie komentarzy to kij w mrowisko i bardzo dobrze.To nie poezja,to rzeczywistość,to na nią ew.można się obrażać...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania