Wyzwania: Dribble – Diamentowa Róża

Diamentową Różą ją zwą. Błyszczy na tle innych, wyjątkowa, piękna, dumna i pełna wdzięku. Jest! Nieśmiało wygląda zza krzewów rododendronów. Nasłuchuje i obserwuje otaczającą ją rzeczywistość. Po chwili dostrzega człowieka, nie płoszy się jednak, pełna ciekawości podchodzi. Śnieżnobiała klacz o diamentowych, zaczarowanych oczach. Oczach pełnych, zaufania, piękna i nieskończonej tajemniczości.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Pan Buczybór 30.11.2016
    Teodorze Słabo, bez polotu. 5
  • TeodorMaj 30.11.2016
    Wiem, kiepsko wyszło. Ale cóż, raz lepiej raz gorzej :) Dzięki za ocenę :)
  • Pan Buczybór 30.11.2016
    TeodorMaj ocena 4 jakby co.
  • akwamen 30.11.2016
    Nie znacie się, dzieciaki. Zobaczyć takie piękne, sarnie oczy, tę dumę, tajemniczość klaczy... ech, dzieci z Was, uruchomcie trochę wyobraźnię. :)) Dostałbyś nawet ode mnie 5 ale nie stawiam ocen ha,ha
  • Violet 30.11.2016
    Zgadzam się z Akwamenem, trzeba troszkę wyobraźni by wydobyć piękno z tych kilku słów. Teodorze, odnoszę wrażenie, że brak Ci wiary w to co piszesz, a Pan Buczybór przechodzi chyba jakiś kryzys i troszkę powierzchownie potraktował tekst. Ode mnie 5. Pozdrawiam.
  • akwamen 30.11.2016
    Miło, że ktoś się ze mną zgadza, ha, ha
    A Buczuś rzeczywiście nie najlepiej się czuje, najpierw daje 5, potem 4, jakby co :))
  • Nuncjusz 30.11.2016
    słodziutko
  • Śliczny opis. Szkoda, że wolę nie wyobrażać sobie oczu tej klaczy, bo boję się koni xD Ale wyzwanie wyszło całkiem nieźle. Zaskoczyło mnie. I tak jakoś miło mi się zrobiło na serduchu.
    5
  • TeodorMaj 30.11.2016
    Też się kiedyś bałem, ale po bliższym poznaniu są całkiem (a nawet bardzo) fajne i przyjacielskie (w większości) :) Dzięki za ocenę :)
  • TeodorMaj 30.11.2016
    PS. Cieszę się, że podołałem wyzwaniu :)
  • TeodorMaj Genialnie podołałeś. Ja mam uraz z dzieciństwa i konie w moim towarzystwie jakoś dziwnie się zachowują. Kiedyś nawet usłyszałam, że dawniej spalono by mnie za to na stosie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania