Ynteligientny magisterek stulejarz

Pokończyło to to kilka kierunków studiów.

Dumna jest mamusia, dumny i tatuś.

Chwalą się sąsiadom, chwalą się znajomym.Bo Aduś taki oczytany, taki zdolny.Sąsiedzi przestać zachwycać się nie mogą.Bo od dziecka taki grzeczny.Z chuiganami się nie zadawał, nie pił, nie palił.Z zakupami starszym panią pomagał, drzwi otwierał.Nauczyciele również nachwalić się nie mogli.No same świadectwa z paskiem, wzorowe zachowanie, pochwały.Ubrany zawsze nienagannie, schludnie ostrzyżony.Cud , miód i malina.Ideał.Wykształcony, opowiadania piszę.Ma bardzo bogaty zasób słów, ogrom wiedzy.

 

Aduś godzinami w internecie serfuję i obczaja profile kobiet.Najlepiej lubi rzucać do kobiet stulejarskimi tekstami, taki męski wtedy się czuję.Obleśne wiadomości po których odbija się rosołem z komuni.Myśli wtedy jaki to on jest fajny, jaki seksowny. Pozwala sobie również komentować wygląd kobiet publicznie upokarzając je przy tym.Potem wielce zaskoczony, bo jak im może się to nie podobać?Dla niego są tylko towarem, czymś jak dmuchana lalka.On nie wie, że mają uczucia.Niby taki mądry, odczytany a nie potrafi wpaść na to, że sprawia komuś przykrość, że kobiety czują się molestowane.Obdarte z godności.Nie ma znaczenia jakie fotki wrzucają, czy są to fotki w bieliźnie, bikini.Czy z dekoltem.Nie ma prawa w ten sposób je traktować.Tyle, że często takie Adusie myślą, że dla nich są te fotki.Że tę kobiety czekają na ich obleśne komentarze.Tak naprawdę większość kobiet brzydzą.Już całkiem czują odrazę gdy wysyłają zdjęcia swoich siurków bądź filmiki jak to sobie robią dobrze do ich zdjęć.Takie donżuany internetowe.Na żywo to to cipki nie widziało a zgrywa znawcę Kamasutry i kobiet.

 

Aduś taki grzeczny, oczytany.Z mamusią i tatusiem co niedziela do kościoła chodzi.Zaczyna kolejny kierunek studiów.Sąsiadkom w pas się kłania, drzwi przytrzymuje, zakupy wnosi.Mówią, że mało dziś takich szarmanckich młodych mężczyzn.Gdy Aduś widzi atrakcyjną kobietę od razu się rumieni, spuszcza wzrok.Później przechwala się koledze typ żałosny.Jak to ona patrzyła na niego, że było widać, że dała by mu tu i teraz.

 

A wy ilu na codzień spotykacie takich Adusiów?Są w waszym realnym życiu?W sieci ,na portalach społecznościowych ,czy takich stronach jak Opowi? Myślę, że mnóstwo...

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • zsrrknight 8 miesięcy temu
    Coś w tym jest, tylko błędów trochę jest w tym tekście, a sam myśl równie ciekawa, co nieco chaotycznie sformułowana...
  • Poraniona Anielica92 8 miesięcy temu
    Dziękuję i pozdrawiam.
  • Tjeri 8 miesięcy temu
    Mocno mnie tekst ubawił, mimo że od błędów pieką oczy :D.
    Jakby tak poprawić (głównie orty i błędy edytorskie), to zostałby całkiem przyzwoity utwór :).
  • Poraniona Anielica92 8 miesięcy temu
    He he dzięki.Nad pisownią muszę popracować, bez dwóch zdań.Sytuacja z życia wzięta.Pozdrawiam.
  • stereo_dream-dolby-C 8 miesięcy temu
    Kilka kierunków studiów?! Ja mam OHP i trochę zawodówki, ale podstawówkę pełną, choć wystarczyłyby trzy - cztery klasy, reszta to zaśmiecanie umysłu i szlachtowanie bycia predysponowanym w rysowaniu np nagich pań...
    Piłem, paliłem... i byłem chuliganem, a także szybko niewierzący i miałem wiele jeszcze przymiotów...
    A znać - tak, znamy, na opowi też:(
    Ale że wszystkie kobiety mają uczucia?
  • Poraniona Anielica92 8 miesięcy temu
    To był tylko przykład z życia wzięty.Tacy osobnicy są w każdej grupie społecznej.Czy wszystkie kobiety mają uczucia, to nie wiem.Ale większość chyba ma.
  • Łukaszenkow 8 miesięcy temu
    Nasza portalowa piękność uderzyła z wysokiego C. Po tym tekście mam wrażenie, że twoja szminka jest jeszcze bardziej czerwona. Tylko jedno pytanie się nasuwa, skąd ty takich zboków wynajdujesz kochana?
  • Poraniona Anielica92 8 miesięcy temu
    No widzisz jak bardzo są zdesperowani,skoro zarywają do takiej,,portalowej piękności "jak ja 😂Nie biorę, sami się znajdują 😂
  • Łukaszenkow 8 miesięcy temu
    Poraniona Anielica92 Masz niską samoocenę?
  • Łukaszenkow 8 miesięcy temu
    Poraniona Anielica92 mam nadzieję, że się nie gniewasz o tę "portalową piękność"
  • Poraniona Anielica92 8 miesięcy temu
    Łukaszenkow spoko, ja mam dystans do siebie bardzo duży 😉
  • Poraniona Anielica92 8 miesięcy temu
    Łukaszenkow No i bardzo lubię żartować, pozdrawiam
  • Łukaszenkow 8 miesięcy temu
    Poraniona Anielica92 Ludzi z dystansem tutaj nanwięcej potrzeba
  • Poraniona Anielica92 8 miesięcy temu
    Łukaszenkow mam nadzieję, że to nie był sarkazm 🙂
  • Łukaszenkow 8 miesięcy temu
    Poraniona Anielica92 Skąd taki pomysł?
  • Poraniona Anielica92 8 miesięcy temu
    Łukaszenkow tylko pytanie, trzeba żartować i mieć dystans.W tych dziwnych czasach tylko tyle pozostało.
  • Łukaszenkow 8 miesięcy temu
    Poraniona Anielica92 Czujesz się zagubiona?
  • Poraniona Anielica92 8 miesięcy temu
    Łukaszenkow na szczęście nie 🙂
  • Angela 8 miesięcy temu
    Błagam, wstawiaj spację po znakach interpunkcyjnych, bo naprawdę przy czytaniu aż wykręca.
    Odnośnie samej treści, to uśmiałam się, a takimi jednostkami niema co się przejmować, ot, żałosne
    stworzonka : )
  • Łukaszenkow 8 miesięcy temu
    Dlaczego żałosne?
  • Poraniona Anielica92 8 miesięcy temu
    Łukaszenkow bo tacy faceci są bardzo żałośni w oczach większości kobiet.Myśl3, że Angela to miała na myśli 🙂
  • Łukaszenkow 8 miesięcy temu
    Poraniona Anielica92 Takie są znaki czasów, kobiety też wysyłają, pisanie o tym tylko z jednej perspektywy jest lekko krzywdzące
  • Poraniona Anielica92 8 miesięcy temu
    Łukaszenkow zgadzam się z tobą w zupełności.Ja napisałam ze strony tej pokrzywdzonej.Dobrze by było,gdyby taki pokrzywdzony mężczyzna również coś takiego napisał.
  • Łukaszenkow 8 miesięcy temu
    Poraniona Anielica92 A co tu się czuć pokrzywdzonym? Smakowita muszelka na zdjęciu poprawia humor i wpływa na witalność organizmu
  • Poraniona Anielica92 8 miesięcy temu
    Łukaszenkow niektórzy mogą też się czuć molestowani.Ale jak komuś poprawia humor to dobrze 👍
  • słone paluszki 8 miesięcy temu
    Przeczytałam wczoraj i bardzo mi poprawiło humor :)))))))
  • Poraniona Anielica92 8 miesięcy temu
    Bardzo się cieszę, że poprawiłam komuś humor, pozdrawiam serdecznie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania