Z pamiętnika

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Puchacz 25.11.2019
    Nieźle się zaczyna.
    Muszę sprawdzić sytuację w nogawce.
  • Pasja 26.11.2019
    Dzięki za wdepnięcie. Nietaktem by było zapytać jak tam sytuacja się przedstawia?
    Pozdrawiam
  • Puchacz 26.11.2019
    pasja Uuuu....
  • 00.00 25.11.2019
    Wyobrażam sobie te sceny i...
    Będę czytać dalej. :)
  • Pasja 26.11.2019
    Haha Szudraku.
    Dziękuję i zapraszam
  • TheRebelliousOne 25.11.2019
    Dobry początek. Warto czytać dalej. Daję 5 i pozdrawiam. :)
  • Pasja 26.11.2019
    Witam i dziękuję.
    Zapraszam pięknie
  • TheRebelliousOne 26.11.2019
    pasja To tak ja zapraszam do siebie. :)
  • Bożena Joanna 25.11.2019
    Atmosfera niepokojąca jakbym sięgała do "Sztuki Kochania" Michaliny WIsłockiej. Obnażasz bezlitośnie środowisko lekarskie. Ciekawe spostrzeżenia. Serdecznie pozdrowienia!
  • Pasja 26.11.2019
    Witaj Bożenko
    No do sztuki kochania chyba daleko. Ale pewne smaczki będą. Czy bezlitośnie obnażam? Może w części.

    Pozdrawiam ciepło
  • Angela 25.11.2019
    Zdecydowanie na tak, bardzo ciekawa ciągu dalszego losów lekarki : )))
    Pozdrawiam.
  • Pasja 26.11.2019
    Dzięki Angelo
    Po raz pierwszy podjęłam taki temat. Zobaczymy :)

    Miłej nocy
  • indri 25.11.2019
    Interesujące. Podziwiam pomysłowość w wyborze tematu.
  • Pasja 26.11.2019
    Dziękuję ślicznie za aprobatę.
    Pozdr
  • jolka_ka 26.11.2019
    Mam mieszane odczucia. Zastanawia mnie dokąd to zmierza :x Poczekam na następną część.
  • Pasja 26.11.2019
    Witaj
    Dzięki za spojrzenie. Dokąd zmierza? Zobaczymy.

    Pozdrawiam
  • bogumil1 26.11.2019
    To jest tak dobre i trafne, że paru osobom już tu wara wisi na wiadomość, że będą kolejne części:)) Ekhm, jak ci lekarze.
  • Pasja 27.11.2019
    Miło cię widzieć. No zawsze takie tematy budzą zaciekawienie.
    Pozdrawiam.
  • AlaOlaUla 26.11.2019
    To jest przede wszystkim smacznie podane, chociaż nie lubię prymitywnych odniesień typu fujarka. Nie podoba mi się i już.
    Ale opowiadanko pobudza wyobraźnię i chce się czytać więcej i więcej i więcej?
    Czekam...
  • Pasja 27.11.2019
    Witaj
    Dzięki. Fujarkę zlikwidowałam, tez nie podobała mi się.
    Miłego dnia
  • Tjeri 27.11.2019
    Zapowiada się ciekawie. No i zastanawiam się za Jolką, w którą stronę pójdziesz. Widzę, że jest już druga część to zaraz się przekonam :).
    Co do sposobu podania, jest zacnie. W paru miejscach do doszlifowania (powtórzenia gdzieniegdzie), ale to kosmetyka nieutrudniająca czytania.
    To zdanie:
    "Ja jako jedyna stażystka płci pięknej, młoda z długimi nogami, szatynka z zielonymi oczami stanowiłam łakomy kąsek wśród płci brzydkiej."
    bym zmodyfikowła, bo "wśród płci brzydkiej" nasuwa skojarzenie, że bohaterka jest facetem. Raczej "dla płci brzydkiej". No i chyba "ja"' niepotrzebne, ale to już kwestia gustu, bo to "ja" jakoś akcentuje osobę w zdaniu, mimo, że teoretycznie powinno się takich konstrukcji unikać.
  • Pasja 30.11.2019
    Dzięki za spojrzenie i zwrócenie na fragment: poprawione na dla. Co do powtórzeń to raczej nie ma tak dużo i są tutaj celowe. Jest to pamiętnik.
    Pozdrawiam
  • Ozar 27.11.2019
    Kurde ciekawie spogląda na płeć brzydką twoja bohaterka. Zazwyczaj nawet jak tak jest, to kobieta nikomu by o tym nie powiedziała. Generalnie jak wiesz nie gustuje w takich tekstach, ale że to Ty wszedłem i całkiem mi stykło mówiąc po poznańsku. Bedę czytał dalej, bo to jakaś ciekawa odskocznia dla mnie od historii, polityki czy fantasy. 5 na dobry początek.
  • Pasja 30.11.2019
    Bardzo mi miło, że spojrzałeś i pozostawiłeś ślad. Dobrze, że stykło.

    Pozdrawiam
  • AnonimS 01.12.2019
    Zajrzałem, przeczytałem to skomentuję. Ciekawe spojrzenie na środowisko medyczne. O tym co się dzieje na zwłaszcza na dyżurach nocnych krążą legendy, nieraz nieprawdziwe czy przesadzone ale w każdej plotce jest ziarnko prawdy :) . Podoba mi się Twój styl . Jedynie do czego się mogę przyczepić to że jest to zbyt krótkie. Pozdrawiam
  • Pasja 03.12.2019
    Dziękuję pięknie i bardzo jest mi miło. No zawsze tam, gdzie jest załoga mieszana pozostają niedomówienia w sprawach męsko-damskich.
    Pozdrawiam
  • MarBe 08.12.2019
    Ciekawy erotyk i zapowiada się interesująco,
    Pozdrawiam
  • Pasja 14.12.2019
    Zobaczymy jak się napisze pamiętnik:)
  • No nie wiem czy istnieje coś takiego jak "bezpieczna granica podniecenia" ? :) Zwłaszcza jeśli chodzi o młodzieńców i ich buzujące hormony:)
    Ciekawie się zaczyna:)
  • Pasja 03.01.2020
    Witaj Maurycy
    W tej materii wszystko jest możliwe. Pozdrawiam i dziękuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania