Zabierz mnie.

Zabierz mnie ze sobą do świata marzeń, nie chcę dziś już nic.

Do chwil tak utęsknionych, bym mogła z tobą być.

Pozwól, że w pamięci pozostanie mi, ten obraz najpiękniejszy, obraz tamtych chwil.

Nocą znów przychodzisz, twój szept, pozwala mi o tobie wciąż pamiętać, choć tak brakuje sił.

Na pamięć znam melodie, nuciłeś mi ją gdy, nocą przychodziłeś, bym mogła z tobą być.

-Chodź ze mną ukochana na górze łatwiej jest - te słowa wciąż tak brzmiały na pamięć znałam je.

-Nie mogę mój kochany ja żyje a ty nie. Z zaświatów dłoń wyciągasz - cierpienia mego kres ?

-Chodź ze mną ukochana na górze łatwiej jest - te słowa wciąż tak brzmiały na pamięć znałam je.

 

I jemu dłoń podała, zapadła w wieczny sen, tak przy nim pozostała, unosząc w górę się.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Ignis 01.05.2015
    Piękne. Ode mnie 5 :)
  • Vasto Lorde 01.05.2015
    Myślę z dobre 10 min nad komentarzem do tego ale do głowy przychodzi mi tylko "coś wspaniałego" też 5 :)
  • Amy 01.05.2015
    Nie przepadam za tego typu tekstami, ale ten wyjątkowo mi się podobał. Chyba nie mam się do czego przyczepić. :)
  • Angela 01.05.2015
    Ja też zostawiam swoje banalne PIĘKNE : ) 5
  • To tylko ja 02.05.2015
    Dziękuje wszystkim :)
  • Ktokolwiek 02.05.2015
    Piękne i bardzo... no takie... ciężko znaleźć odpowiednie słowo. Jeśli jakiś wiersz mi się podoba, to w trakcie czytania dostaję dreszczy. Tutaj dostałam :) a wiedz, że niewielu żyjącym aktualnie osobom udało się wywołać u mnie dreszyk :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania