Zabiję was czarnuchy!

Darł się w środku nocy jakiś kretyn, a później stuk puk stuk puk. Przerażeni sąsiedzi wezwali policję, a ci szybko przyjechali. Na sygnale. I wciąż stuk puk stuk puk.

Co bardziej ciekawscy uchylili drzwi, by na własne oczy zobaczyć twarz mordercy.

– Policja, otwierać! – Trzech muskularnych typów w czarnych kominiarkach z zapałem dobijało się do drzwi, które po chwili otworzył filigranowy mężczyzna:

– O co chodzi? – Zapytał i lekko wychynął zza drzwi.

Mundurowi naparli z całej siły o mało nie przewracając podejrzanego i weszli do środka. Dwóch rozpierzchło się po mieszkaniu, gdy jeden z trójki z wyciągniętą bronią obserwował właściciela lokum.

– Gdzie oni są?! – Zapytał groźnie policjant.

– Kto? – Zapytał zdziwiony właściciel mieszkania.

– Jak to kto, czarnuchy, których chciałeś zabić, rasisto! – Wrzasnął funkcjonariusz.

– Siedzą w kuchennej szafce! – Wyszeptał przerażony właściciel. – Tylko uważajcie jest ich naprawdę dużo. Przyprowadziłem jednego do domu dla syna, jako ciekawostkę. A później nie wiem skąd, i było ich więcej i jeszcze więcej. Żona z synem musieli się wyprowadzić. Sam z nimi walczę, ale nie daję rady. – Mężczyzna schował twarz w dłoniach i zapłakał. – A może macie panowie granat? – Zachlipał cichutko.

I znowu stuk puk stuk puk.

 

https://pl.wikipedia.org/wiki/Czarnuchy

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Targówek 03.06.2020
    Myślałem, że to nawiązanie do obecnej sytuacji w USA.
  • kigja 03.06.2020
    Sąndziłam , że będzie o George Floyd o tym zabitym w Ameryce a za tytuł chciałam dać 1. Ale przeczytałam i jestem mocno zaskoczona.
    Pozdrawiam
  • Pan Buczybór 03.06.2020
    hmmm, nawet ciekawe. Przewrotna sytuacja i tytuł
  • JamCi 04.06.2020
    Trochę jak z dowcipu: mam cię, zjem cię. Dobrze ze ciekawość zwycieżyła. Bo tekst fajny.
  • Dekaos Dondi 04.06.2020
    Fajny tekst i ciekawie napisany:))→Pozdrawiam:)→5
  • TheRebelliousOne 04.06.2020
    Widzę, że nie tylko ja dałem się nabrać ze znaczeniem tekstu... :P
  • slawko00 04.06.2020
    Tekst nie powiem ciekawy :D tytuł fajnie trolluje, bo 3/4 ludzi zasugeruje, że może się tyczyć wydarzeń w USA. Daję 5. Pozdrawiam
  • Abbadon 05.06.2020
    Spoko tekst, tylko trochę za krótki. Ogólnie zwrot akcji całkiem mi się podał, jak każdemu tutaj :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania