LBnDrabble nr 43 – Zakupy

Wchodzę do marketu z nadzieją na kupienie czegokolwiek. Potrzebuję mleka, chleba, kilku jajek, masła i szczypiorku. Mam straszną ochotę na jajecznicę. Błądzę między regałami, z chwili na chwilę będąc coraz bliżej wybuchu płaczu. Nie ma niczego, nawet tych nieszczęsnych jajek. Nie poddaję się jednak i szukam dalej, w końcu przybytek jest dość spory. Widzę śrubokręty, farby, grabie, pędzle, dziwne uniformy, gumowe buty, rurki, sznurki i menzurki. W kącie stoi nawet taczka, a obok drabina. W porządku, wszystko cacy, tylko gdzie, do cholery, jest dział spożywczy? Mijają kolejne minuty i nagle ogarnia mnie totalna rozpacz – do diaska, przecież to sklep metalowy!

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • LBnDrabble dwa lata temu
    Witamy w Bitwie! Powodzenia!

    Literkowa
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Dzięki.
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Grunt to wiedzieć gdzie szukać ?

    Ciekawe drabble.
    Dziękuję ?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Dzięki. ;)
  • Poncki dwa lata temu
    Przy nieszczęsnych jajkach zacząłem podejrzewać, że chodzi o ciastoramę.
    Kolejne dwa zdania potwierdziły moje obawy.

    Nie ma jednak co płakać gdy roztargnienie dopada.
    To jest ten czas w życiu, w którym można na się zatrzymać na chwilę zadumy.

    Chyba, że w domu umierają z głodu.

    Pozdrawiam :)
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Ale jak ktoś ma dobre zęby, zawsze można kupić paczkę gwoździ :D Pzdr ;)
  • Poncki dwa lata temu
    ZielonoMi
    No. R2D2 i C-3PO ?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Poncki :)
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Zapraszamy do głosowania:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/ Pęć drabble i tylko 500 słówek do zaczytania.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 28 czerwca/wtorek/ godz. 23.59
    Literkowa
  • Margerita dwa lata temu
    Podoba mi się
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania