Zamieściłam gdzie indziej. Może się ostanie?

Wiem, wiem: polityki miało (rzekomo) tu nie być obwieszczała niejaka - przypuszczalnie ubrana w babskie ciuchy admin(ka) Lotta, nie od razu z Weimaru [zapożyczone od Tomasza Manna].

 

Wiem, wiem: powyciągano przy okazji straszne babunie, którym (prawdopodobnie) zdarzyło się uczestniczyć w PW, aby teraz - hańbiąc Bohaterów tego Powstania oraz cywilne Ofiary Zrywu, -skrzeczeć bezzębnymi japami obelgi pod adresem inaczej, niż one (nie)myślących.

 

Nie, nie będę się już więcej rozpisywać, jedynie podaję link:

 

https://niezalezna.pl/414370-kaczynski-gorszy-niz-hitler-i-stalin-a-pisowcow-trzeba-powywieszac-szokujace-nagranie-z-manifestacji-tuska

 

ja - befana_di_campi, zdaniem pewnej gdyńskiej - o skrzywionym kręgosłupie - poetessy, swołocz, do 1989 roku nazywana tzw. elementem antysocjalistycznym ;-)

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (75)

  • Ellie Victoriano 11.10.2021
    Po pierwsze - to ma z publicystyką tyle wspólnego co kanarek z Plutonem.
    Po drugie - ty rozumiem walczyłaś za kraj, że w taki sposób wypowiadasz się o tej kobiecie?
  • Mess 11.10.2021
    Co do linku, tak część by się przydało, tyle w temacie tego czegoś. ?‍♂️
  • cos_ci_opowiem 11.10.2021
    A ty w czym uczestniczyłaś, że pozwalasz sobie na taki wysryw?
  • befana_di_campi 11.10.2021
    W "Solidarności". Podziemnej :-)
  • cos_ci_opowiem 11.10.2021
    befana_di_campi To chyba też przez przypadek, skoro wspierasz teraz opcję polityczną jednoznacznie pchającą nas z powrotem na wschód.
  • Grain 11.10.2021
    cos_ci_opowiem, ty wypychasz inteligencję myślących ludzi w slogany bez pokrycia w rozsądku.
  • cos_ci_opowiem 11.10.2021
    Grain ty lepiej pilnuj, żeby zdążyć na waloryzację. :)
  • cos_ci_opowiem 11.10.2021
    Nie martw się, pracujący Ci zasponsorują. :)
  • Grain 11.10.2021
    cos_ci_opowiem, kigjo, poziom twoich argumentów jest adekwatny do chamstwa
  • befana_di_campi 11.10.2021
    Grain Taaak? To "Kigja"? A tak się już martwiłam o tę wiotką wiośniankę 65 plus.
  • Grain 11.10.2021
    befana_di_campi, kigja kipruje swoje gówno na kilka loginów.
  • cos_ci_opowiem 11.10.2021
    Grain pewnie chciał(a/-/o)byś, żebym był znanym "złem", ale zmartwię Cię - nie tylko u dawnych opowijczyków wasze wysrywy budzą uśmiech politowania. :)
  • Grain 11.10.2021
    cos_ci_opowiem , takich jak ty, starszy woźny - i resztę żenuy z ferajny - lata mi to.
  • Rodson 11.10.2021
    Grain gadasz sam ze sobą, zle z tobą, chociaz predzej nie przelogowalas sie pacyno
  • cos_ci_opowiem 11.10.2021
    Rodson Pacyna :D:D:D
  • Grain 11.10.2021
    befana_di_campi sądzę, że obie z Laurą /słusznie/ dostały bana za pozom dyskusji. Laura honorowo - na ławce kar - a ta druga się spacyniła.
  • Starszy Woźny 12.10.2021
    Grain
    Nie wierzgaj girami, jak cię nie kopulują. Nie masz kim swego parszywego ryja obcierać.
  • Grain 12.10.2021
    Starszy Woźny brawo
  • Patriota 11.10.2021
    Brawo bdc, ode mnie masz pięć. Na pohybel szwabskim popyhadłom.
  • cos_ci_opowiem 11.10.2021
    napisało popychadło rusko-putinowskie :)
  • Angela 11.10.2021
    Dajcie spokój, nie warto, niech toto kiśnie w samotności.
  • befana_di_campi 11.10.2021
    Jakiej "samotności", moja niechlubna imienniczko???
  • Patriota 11.10.2021
    Angela czy jesteś tak ciemna, bo nie wydaje mi się że aż tak. Nikt tu nie wyśmiewa bohaterki powstania, ale panią, czyn pani, która prawdopodobnie z powodu starości, przekreśliła swoją kartę jednym ruchem, stając w ramię w ramię z duchowymi dziećmi Dirlenwangera. Czy jesteś tak tępa, żeby nie rozumiesz, że nadrzędność prawa unijnego nad polskim, oznacza de fakto nadrzędność prawa niemieckiego nad polskim, Berlina nad Warszawą? Czy faktycznie jesteś tak tępa, że nie możesz tego pojąć? A jeżeli jesteś za tym, że sprzedać naszą Ojczyznę Niemcom, to się tutaj nie ulewaj, bo nie warto.
  • SwanSong 11.10.2021
    Patriota
    Jak starsza pani mówi, że popiera pis to ostoja mądrości. Jak starsza pani mówi, że nie popiera pisu, to ma alzheimera - oto debilizm Bogusia.
  • cos_ci_opowiem 11.10.2021
    Patriota wiesz w ogóle, kto to był Dirlewanger, bigocie w damskich stringach?
  • Angela 11.10.2021
    Patriota ja to się tylko zastanawiam, czy twoja głupota osiągnie kiedyś limit, czy będziesz
    z nią radośnie pędzić w stronę nieskończoności?
    Nie odniosę się do tego co napisałeś, bo to zwykły stek bzdur i szkoda na to mojego
    cennego czasu.
    Bez odbioru.
  • Patriota 11.10.2021
    Czyli jesteś.
  • Grain 11.10.2021
    Angela zajmij się swoją głupotą, nie przesadzaj w potrzebie z altruizmem.
  • Angela 11.10.2021
    Grain oj klonie, klonie...XD
  • Grain 11.10.2021
    Angela a gdzie logika? czyj klonie, nie ośmieszaj się literatko nawet nie w połowie pusta.
  • Angela 11.10.2021
    Grain jak to, czy już nie wydało się, kiedy droga koleżanko puściły ci nerwy i poleciały
    w internet epitety, właściwie tylko jednej osobie? Charakterystyczne były.
    Wolałabym żeby było inaczej, ale cóż...
  • Grain 11.10.2021
    Ta powstanka w 2025 otrzymała od rządu Niemiec jakieś odznaczenie, Wątpię by w pełni wiedziała o co chodzi w tym zgromadzeniu.
    I czy zdawała sobie sprawę z tego, że zagłuszać prze lata miesięcznice smoleńskie jest trendy, a zagłuszać zagłuszająych jest be.
    Myślę, że jej koledzy z powstania przewracają się w grobach.
  • befana_di_campi 11.10.2021
    Pewnie wszyscy ci, których "Bufetowa" zapędziła do piwnic, pozbawiając ich mieszkań.
  • Grain 11.10.2021
    w 2015.
  • Grain, Kombinujesz z datami, manipulujesz czasem.
  • Grain 12.10.2021
    yanko wojownik 1125 nie kombinuję poprawiłem błąd z podaniem daty,
    Może należało poszukać, a nie pieprzyć bzdur.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wanda_Traczyk-Stawska
  • Grain, Tak się tłumaczy każdy kombinator, co odwala numery z czasem.
  • Grain 12.10.2021
    yanko wojownik 1125 tzn, nie wolno mi sprostować pomyłki. Chciałbyś.
    Z typami o takiej mentalności nie dyskutuję więcej.
  • Grain, Za pierwszym razem napisałeś prawdę a potem postanowiłeś ją zmanipulować, a co jeśli było na odwrót?
    Było to działanie z zamiarem a teraz kontynuujesz wdrażanie, w ten sposób powodując zakłócenie myślowe u postronnie czytających.
  • Grain 12.10.2021
    yanko wojownik 1125 lekuj się.
  • Grain, A Ty nie manipuluj czasem, zostaw to Bogom. I się ziołuj!
  • Grain 12.10.2021
    yanko wojownik 1125, faktycznie jesteś przykładem zakłócenia myślowego, stronniczego. Postronnie
    czytający mają swój rozum. Nie dajesz rady wojownik.
  • Grain, Wojownik jest analogią do muzykant, yanko, do Janko - taki kant. Łapie na to manipulujących czasem - kombinatorów od podmiany dat, generatorów stanów: udziwnienia, melancholii, depresji i lęków u postronnych, uderzonych podprogową transmisją nieprawdy, sugestywnie zapodawanej jako poprawnie skonstruowana informacja, będąca faktycznie dezinformacją o skutkach negatywnych w trakcie oddziaływań. Powodująca, występujące, niekorzystne wskutek a także długofalowe daleko idące. W efekcie, zważając na powyższe, oddziałując transmiterem woli wypijasz toast za każdy zmanipulowany umysł, który skłonny był trącić postronnie potrzask. Jesteś zatem cyborgiem, wyprodukowanym przez inne cyborgi, w ramach nielegalnej eksploracji planet, nie ziemianinem, nie polakiem - obcym!
  • SwanSong 11.10.2021
    Czyli tak:
    Z publicystyką to ten tekst nie ma nic wspólnego.
    Autorka mówi o uczestniczce powstania <<straszna babunia>> <<skrzeczy bezzębną japą>>... I co tu napisać? Może to trollowanie, do czego brytfanka zdążyła już tu wszystkich przyzwyczaić? W poezji nie idzie, teksty kiepskie, to trzeba skandalu, żeby znów o niej mówiono? Tak kończą stare celebrytki, za wszelką cenę próbując ratować się od zapomnienia. Daremnie, daremnie...
  • Grain 11.10.2021
    SS właśnie ty trollujesz /zresztą nic innego nie potrafisz/, tamtej, zmanipulowanej babci chwała, a z tą niekodomyślną precz.
    I tak dobrze, że nie piszesz jak mówi Władek 200 Tirów, albo jego ziomalka Lempart.
    .
  • befana_di_campi 11.10.2021
    Gdzie twoje teksty, stalkerze??? Nie martw się o moją połezyję, pilnuj swojej, być może zapisywanej umaczanej w twoich czterech literach, palcem, na blasze falistej.
  • SwanSong 11.10.2021
    befana_di_campi
    Stalkować ciebie? Odruch wymiotny bierze na samą myśl. Stalkuję najwyżej głupotę, więc odpowiedz sobie sama, czemu tak często bywam pod twoimi wypocinami :-)
  • befana_di_campi 11.10.2021
    SwanSong Ósmą dziurę wywierć w swoim czerepie, żłobie.
    I jest to ostatnia moja odpowiedź, portalowy menelu. Łazi oraz smrodzi jak jaki tyfus...
  • SwanSong 11.10.2021
    befana_di_campi
    I tak wiem, że odpowiesz, bo pyskatej mordki nie potrafisz zamknąć :-)
  • Patriota 11.10.2021
    befana_di_campi już temu trollowi pisałem, że jego opinie znaczą mniej od guana karalucha, ale to głupie i będzie trollowało dalej.
  • SwanSong 11.10.2021
    Patriota
    Po pierwsze odchody karaluchów to nie guano, po drugie guano jest cenne. Znów zrobiłeś z siebie durnia, gratuluję.
  • skandal 11.10.2021
    chciałem przypomnieć, że już za pół roku z okładem czeka nas dwunastnica
  • befana_di_campi 11.10.2021
    Nie ma co czekać, masz ją w swoim brzuchu, o ile nie wycieli ci jej z wrzodami ;-)
  • Patriota 11.10.2021
    Wszystkie trolle rzucili do walki;)))
  • cos_ci_opowiem 11.10.2021
    ciebie, brytfannę, siano i kogo jeszcze? :)
  • Grain 11.10.2021
    NIe tylko niektórzy wiedzą, że Tusk łże, że to Unia , a w zasadzie Niemy wypychają Polskę z Unii jak Anglię
  • Patriota 11.10.2021
    Grain uznanie prawa unijnego, za nadrzędne nad polskim, pozwoli im obalić każdą polską ustawę i przejąć polską ziemię, lasy i całe terytorium, które uznają za swoje, uzasadnią to prawami człowieka i podobnymi kitami wciskanymi m.in różnym idiotkom z tego portalu. Dlatego tak wyklinają i nie mogą się doczekać, gdy obejmą rządy.
  • SwanSong 11.10.2021
    Grain
    O, matko! Jak trzeba mieć zakręcone we łbie, żeby dojść do takich wniosków.
  • befana_di_campi 11.10.2021
    cos_ci_opowiem Kigja, a co u "kurkumy", "Imii", "alioliuli" oraz im Podobnych?
  • SwanSong 11.10.2021
    Patriota
    To czemu, baranie, pis nie wychodzi z UE, skoro wystarczy zwykłe głosowanie sejmowe? Podaj swoją pewnie bezgranicznie mądrą odpowiedź.
  • Grain 11.10.2021
    I osłabiają nas wewnętrznie, skłócają jak przed rozbiorami. Albo na smyczy Niemiec i gauleitera Tuska, albo wypad dla przykładu dla . Subtelniej niż za Adolfa.
  • Patriota 11.10.2021
    Grain raczej nie wypad.
  • Grain 11.10.2021
    SwanSong, nie po prostu trzeba myśleć, w ogóle myśleć, nie przepompowywać popłuczyny
  • SwanSong 11.10.2021
    Grain
    A może to właśnie wy nie myślicie?
  • Grain 11.10.2021
    SwanSong morze to jest marynarz
  • SwanSong 11.10.2021
    Grain błyskotliwa odpowiedź, godna nocnika.
  • Grain 11.10.2021
    I kończę z chamstwem, bo to jest chamstwo, desperackie, a nie odpowiedź.
  • Rodson 11.10.2021
    Glupia pacyna
  • befana_di_campi 11.10.2021
    Rodson Gdzie twoje publikacje, pączkujący jak jaki grzyb, klonie?
  • Patriota 11.10.2021
    Grain
    Bo to byłby fajny i niezły portal literacki, gdzie moglibyśmy się też powygłupiać, gdyby nie istnienie totalnego oszołomstwa, bandy trolli, bez rozumu, używanych do atakowania i obrażania ludzi w niewybredny sposób.
    Poziom zaniżają, i tylko rozśmieszają czlowieka na maksa. Na cyrku i kabaretach można zaoszczędzić.
  • Yaro 11.10.2021
    Gonić hołotę sierpem i młotem wschód i zachód zawsze były połączoną siłą napędową przeciwko Narodowi polskiemu..My naród Polski jej przeszkadzamy od zarania dziejów.Amen.
  • SwanSong 11.10.2021
    Zapomniałeś o północy i południu! Nawet na Antarktydzie pingwinie matki uczą pisklęta, że >>Polska - twój wróg<<!
  • Yaro 12.10.2021
    I to prawda
  • Narrator 13.10.2021
    Polska jest zbyt słabym, mało znaczącym krajem, żeby pozwolić sobie na niezależną politykę. Z dwojga złego lepiej podciągnąć się na niemieckie kowadło, aniżeli oberwać ruskim młotem. Lepiej jeździć mercedesem, niż całe życie spędzić w łagrze. A Niemiec to ludzki pan, trzeba tylko sumiennie pracować. Będziemy mieć autostrady i gute deutsche Bestellung.
  • befana_di_campi 13.10.2021
    Myślałam, poczciwino, żeś mądrzejszy! Przeto: w trymiga do Reichu. Sofort und ohne zu warten! Do POdcierania tyłków postesesmańskim pomiotom jako ten, hmmm, opiekun medyczny, czyli polaczek z priwislinskiego "tenkraju".

    Historii się doucz, troglodyto!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania