.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • betti 09.05.2018
    ''głos jak bat mi drży'' - zabieram tę metaforę. Śliczna.

    Pozdrawiam.
  • Ano taki odgrzebalam staroc i oszlifowalam troche, ale wiem, to bardziej rymowanka nizli wiersz.

    Zdawalo mi sie, ze to, co wyjelas - to porownanie.
    Ale moge nie miec racji. Milo, ze cos przypadlo do gustu.

    :)
  • Canulas 09.05.2018
    "bo przecież wszystkie martwe psy są wierne
    martwym psom" - dla mnie to starąca wszystkie kręgle. To i cała otoczka z tym zabiegiem związana.
    Kurde, rymowka zwykła. Taaaa.
  • Spasowialam.
    Dziekuje :).

    Malo tu takich zabiegow z poukrywanymi znaczeniami poetyckimi, bardziej gra slow i nie wiem, czy rymy nie z Jasnej Gory.
    Wiec sadzilam, ze bardziej pod rymowanke.

    Ale szlifowalo sie milo.
  • Canulas 09.05.2018
    Zabiegu z psami, co prawda nie ukradnę w wulgarnej skali 1:1, ale w jakiś sposób na pewno, bo za bardzo mi siadło, by ze mnie wysiadło.
  • Masz w tej kwestii moje blogoslawienstwo :).
  • Canulas 09.05.2018
    e make i ka pololi, Bogusiujesz mnie?
  • 'Wskaż, gdzie Ci bogusiuje. Niewskazanie będzie dowodem na to, że nienawidzisz ludzi. Nie manipuluj prawdą ostateczną.' ;)
  • Ritha 09.05.2018
    (hahaha, przepraszam, mie tu nie ma, bezczelnie sie wcinam jako duszek, gdyz obserwuje od czasu do czasu ciekawa relacje Nmp-Boguslaw i to polaczenie rodzi takie perelki jak komentarz powyzej, widzialam, ze Ci kiedys napisal, ze przeklinaja jedynie patologiczni ludzie z marginesu spol. itp. a Ty wykazujesz zawsze taki spokoj i zaciekawienie nim jak botanik nieznanym gatunkiem rosliny i to jest z boku takie slodziaszne show, no kuniec wywoda, wiersz bydzie zara czytany;))
  • Canulas 09.05.2018
    e make i ka pololi, ehhh
  • ''Ty wykazujesz zawsze taki spokoj i zaciekawienie nim jak botanik nieznanym gatunkiem rosliny'' - cos takiego :). No ja lubię w ogóle zagłębiać się w zupełnie abstrakcyjne rozmowy z których wiadomo, że nic nie wyniknie :). A Bogusław jest hiper zabawny. Ja naprawdę dosc konsekwentnie czytam te interpretacje, i czasem jest taki sztos, że hoho.
  • Canulas 09.05.2018
    e make i ka pololi, wiem zauważyłem. Spoko. Zawsze to coś. On tego nie przyzna, ale mu pewnie miło.
  • Aisak 09.05.2018
    A gdzie piontki?
  • Canulas 09.05.2018
    Racja, Aisella. Z mojej strony naprawione
  • Ritha 09.05.2018
    „zostawiłem siebie pośród twoich ścięgien wstęg
    co jak łańcuchy puste oczy lalek wiążą” – to mi się widzi bardzo, bardzo

    I kruszenie brył lodowych nadgarstków, i powtarzające się martwe, wierne psy.
    I ostatni wers, ofkors.
    Długo Cię nie czytałam, eh, zbyt długo...
  • Dziękuję :).

    E, teraz nic szczególnegu u mnie do czytania nie ma, odpoczywam trochę po zamknięciu Deformacji, ale cos mi tam z wolna chodzi po główce.

    Przesłuchałam Cię własnie i się odegrałam, normalnie łzy mi poszły ze smiechu na okolicznosc tej kserokopiarki. <3
  • Ritha 09.05.2018
    e make i ka pololi git ;) Bedzie odgrywane w stosownym czasie.
    Ps. Nic nie kasuj tutej, bo mam zaległości, żeby Cię Bóg/Bogusław bronił kasować cokolwiek!
  • Okropny 09.05.2018
    Całkiem.
  • Aisak 09.05.2018
    W ogóle mi się nie podoba.
    Dlatego zostawiam pińć pińciów.
  • rubio 09.05.2018
    "cieplej uciętym łbom o wpół do trzeciej" śliczne.
    Zauważyłem interesującą prawidłowość - pisząc prozę piszesz dobrą poezję, a pisząc wiersze piszesz dobrą poezję.
    Dobrą w znaczeniu absolutnym, nie podlegającą gradacji; zły-dobry, czarny-biały, pusty-pełny.
    Tak że, czuć w tym skraj. 5.
    ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania