Zaskakujące Lądowanie rozdział 25

 

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (130)

  • A. Hope.S 20.04.2019
    Na te istniejące błędy, bardzo mi przykro... Mi już nic nie pomoże :D
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Błędy błędami, to na nich się znam, zaś styl wypowiedzi (momentami - żargon?) myślę, że mógłby zostać - jak pisałem już, taka forma może (wg. mnie) książce dodać oryginalności. Ktoś na taki efekt czasem pracuje, u Ciebie występuje naturalnie, ale nie znam się. Przypuszczam, że nie przeczytałem żadnej książki w tej klimy.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    Jasiu, widocznie znów cos przeoczyłam... :/
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. Nie na LC pisałem nie tu, ale to moje zdanie, że ja dostrzegam plusy we wplataniu minimum (jak mi się wydaje) żargonu, to nie znaczy, że inni będą reagowali tak samo, ja wyrosłem pośród żargonów (tylko je prawie zapomniałem), to mogę tak mieć przez sentyment.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    i nie umiem go wyłapać ( Rozpacz)
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S, Albo tylko ja go dostrzegam, bo się nie znam, to mi się wydaje.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik Moja powieść opowiada o dwóch młodych ludziach i wiadomo nie posługują sie starym słownictwem,. Tak, robię to celowo, posługuję się językiem młodzieży, aby nadać charakter, a zarazem rozśmieszyć czytelnika. przynajmniej tak mi się wydaje...
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. Czyli efekt zamierzony, którego nikt nie będzie zmieniał i spoko. Myślałem, że nie zamierzony i może zaistnieć próba "wyprostowania" go.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik Tak, dlatego nie chcę zmieniać mojego stylu, w końcu odzwierciedla moją osobowość. Ja jestem oczytana, lecz nie w języku polskim, dlatego mam problem ze stylistyką, interpunkcją itp. ale co mnie najbardziej zawsze, denerwowało w powieściach, iż wszystkie postacie zawsze byłe chude, idealne oraz posiadały wyksztalcenie. Nikt nie napisał o ty nieidealnych osobach, ani nie odnosił się w współczesnym młodzieńczym języku. W końcu to ma być opowieść dla młodych osób, dająca im wiary, iż pomimo niedoskonałości, mają prawo na szczęście i miłość.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. Ja Ci o poprawnej polszczyźnie pisałem tylko w przypadku nawiązywania kontaktów z wydawcami (nie w książce, tylko w rozmowie z nimi), bo niektórzy są na to wyczuleni - wiem od znajomych.
    Normalnie to całkiem urokliwa Twoja mowa - jakby pisanie z akcentem - świetne, zajebiste nawet, ale dla niektórych wydawców, może być - tam jakoś rzutujące - tacy bywają. Także na tym polu względnie poprawnie jakby co, a poza tym normalnie, bo to git, to Twoje wyrażanie.




    "iż wszystkie postacie zawsze byłe chude, idealne oraz posiadały wyksztalcenie. Nikt nie napisał o ty nieidealnych osobach"
    Ale to chyba chodzi, że w romansach itp., bo tak w ogóle, to przecież.





    .
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik Widocznie ja jestem jakimś odłamkiem :D :D :D Ale Dzięki Jasiu za wsparcie i, że ci się podoba mój styl.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S, "odłamkiem", ale że od szrapnela? Urokliwie się wyrażasz, a że czasem idzie czegoś nie zrozumieć, to jeszcze ciekawsze, nie wiem co w Twoim żargonie jest "odłamkiem" - to nie wiem, czy jesteś, pierwszy raz zetknąłem się z ludźmi-odłamkami, ale to ciekawe, do wykorzystania w treściach.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik " odłamkiem" w sensie, iż mam inny tok myślenia, a teksty to inna bajka :D tak jak już raz pisałam... Mam mój świat i kolorowe kredki. :D
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S, Obczaj sobie LC - zacząłem nowy wątek - tam masz namiar do kontaktu, ale nic nie gwarantujące, niemniej może warto spróbować. Zdecydowanie osobiście i jak napisałem - powtórzę tutaj - nie każ wydawcy się szukać w internecie, bo wątpliwe żeby to zrobił - materiał (zapewne fragment na początek) ma mieć na tacy. Przynajmniej jeśli chodzi o tych podanych.
    Bez jakichś fragmentów podesłanych raczej nic nie zatrybi, ale może najpierw spytać tak po prostu i ugadać, co, ile, kiedy wysłać. Pewnie szanse są małe, ale spróbować można. Jedno z wydawnictw trochę jest kobiece.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik już kukam.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik Jasiu info na LC
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. spoko pośpiechu nie ma - ot po prostu informacja.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik :D
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S okej zajrzę.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Luknąłem - (z rozmachu skasował mi się wątek, ale tylko tyle, że podpisany nie jest po Twojej stronie).
    Co do fabuły - takie wrażenie jak zapodałem. Czyli jak już pisałem, ta książeczka odstaje od schematu - od jej podobnych - ja żadnej raczej z tej półki nie czytałem, to ta będzie pierwsza - choć akurat że różna od jej podobnych, to jakby dalej nie z tej półki, to spoko - to jakbym tej konkretnej półki nie dotykał, bo jest, to inna książeczka obok schematu.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    przez skaczące pole się powtarzam...
  • yanko wojownik 20.04.2019
    po to daję kropki - stabilizacyjne - wtedy mi nie skacze:)

    .
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik :D to fajnego ma hopsa :D
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik OMG! Zostawiłam ci odpowiedź na LC. SZOK.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. O wyjaśnienie proszę - gdyż qumpletnie nie zrozumiałem... - nie jestem lotny w mig.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik Dowie się PAN na LC
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. OK, ale czemu Pan - pewnie też się dowiem.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik jawol
  • yanko wojownik 20.04.2019
    To gdy odpowiedź będzie skonstruowana, to poproszę Panią o jasności, bom zacieniowany umysłowo.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S, ale skrzynkę mam pustą
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Jestem znowu smerfem?
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Poczekam na wieść.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    No a w skrzynce pusto...
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Pusto... i nic nie wiem.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik Jakim smerfem, ty jesteś Jasiem z gumifilcem i też tak zostanie :D odp. LC
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. Szanowna Pani - wyobraźnia Pani wielką jest niebywale, co znaczy że moje wierszę są Helikopterze - wielu są, są także gdzie indziej, a moje teksty piosenek są grane, ale przez zespoły niezależne, pisywałem recenzje, ale kapelom garażowo-piwnicznym i jestem z zupełnie innego krańca Polski niż Pani spekuluje - oj bardzo daleko stamtąd. Dawałem Pani instrukcję nie jako żart tutaj pod partem - rozdziałem chyba 19stym nie jako żart tylko w dobrej z dobrych chęci, którymi wybrukowane jest piekło, dałem Pani link na moje konto autora - nic nie ukrywałem. Droga Pani jest pani od trzech lat gdzieś, a ja nie wiem jakie tam numery kont były trzy lata temu - ktoś tu jest kłamczuszkiem - spekulatorkiem... - z tym, że ja nic nie ukrywałem. Skasuję korespondencję, żeby Pani nie narażać na nieprzyjemności, już cytowałem Panią na forum odn. posądzania mnie o posiadanie subkont i bycie smerfem.
    Fantazja pożądaną jest u pisarza i bujna wyobraźnia - ma to Pani - proszę korzystać.






    .
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik Senk w tym proszę Pana, iż wyobraźni nie posiadam, spekulacje również nie są moją mocną stroną, ale pomimo to, dziękuje za kierunek oraz bezcenne dorady, pewnie z nich w bliskiej przyszłości skorzystam. :)
  • A. Hope.S 20.04.2019
    A. Hope.S Ps... to nie było LC tylko LB inna półka.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Dałem Pani odpowiedź na LC - proszę skasować się z moich znajomych, nie muszę tolerować pomówień.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. Co to jest LB?
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik LovelyBook. de
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S "LovelyBook. de" - nie znam ustrojstwa - googla zapytam. A Pani niech się wykasuje z grona na LC u mnie, samemu mniej niesympatycznie, niż być wywalonym. Korespondencja poszła w diabły - w polskim prawie pomówienia są karalne, jakbym był np. smerfem, to wie Pani gdzie byśmy się spotkali.

    .
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik proszę zobaczyć na LC
  • yanko wojownik 20.04.2019
    No wiem - dojczlandzncki odpowiednik - to ajne kumaten. Pisała Pani że trzy lata na LC.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S, A po jake cholere - bede dalsze pomówienia czytał. Nie zajrzę!
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik Miło.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik myślałam że to było LC a to było LB bo na podobnej podstawie. A dobra, i tak nie ważne.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S Kłamczuszka:

    " A. Hope.S 6 dni temu
    Jasiu na LC jestem od 3 lat zameldowana, ale że ja gnojoskok z nie tej epoki utkwił gdzieś nie zauważając szerszego pola widzenia. tylko tam mam inni nick. A w prawie dorady- jakoś sobie poradziłam, ale jak wdepnę przez to w łajno, to ci podziękuję, ze nie było ciebie przy tobie z kosmicznym gumofilcem u boku... :D" http://www.opowi.pl/zaskakujace-ladowanie-rozdzial-20-a50613/
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik tak. napisałam nie wypieram się, lecz wysłałam tę wiadomość zanim sprawdzałam na jakiej jestem stronie zarejestrowana i to było LB. to był mój błąd, iż nie napisałam, że jednak się myliłam. Proste. Mój błąd, dlatego dziękuje za fatygę, lecz nie skorzystam z podanych mi dalszych wskazówek, skoro twierdzi Pan, iż jestem kłamczuchem, proszę bardzo, trudno. Tak jak pan mówił zwykłe nie pomówienie.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S . Dziękuję za odmeldowanie się na LC - doceniam akt, ale więcej niewiele zrozumiałem - przeczytam, jeszcze kiedyś, może coś ogarnę, zazwyczaj jestem idiotą, niekiedy mniej, to wówczas.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    A. Hope.S w dodatku, gdybym była kimś słynnym nie prosiłabym o uchwycenia błędu w tekście, które rzucają się w oczach dla pozostałych, ponieważ jestem początkująca, dlatego każda jedna porada jest dla mnie cenna i biorę ją do serca a także staram się je poprawić. To jest widoczne gołym okiem. Osoby czytające pierwsze załadowane rozdziały z pewnością to zauważyły.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik spełniłam tylko twoje życzenie.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S, ale ja jestem dyslektykiem.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik ja tu mówię o innych osobach, ale również pan napomniał gdzie literki btrakowały i to już była duża pomoc, nie uważasz?
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Miałem tylko jedno, bo nie jestem karasiem - nie to Pani nie jest złotą rybką - albo przeoczyłem, - dwa przepadły. A jestem - nie wiem - Panem od czegoś.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S . Zgłupiałem.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Idę odreagować do Bogumiła - tam się piorą.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik Piszę, jestem na opowi, aby podzielić się moją pracą, proszą również innych o pomoc w udoskonaleniu tekstu, czy uchwyceniu błędów, za co jestem niezmiernie wdzięczna. Jak było widać z pierwszych opublikowanych rozdziałów, były bardzo słabe, wszelka pomoc np. pana, calanus, czy jak poniżej Antoni Grycuk są mi pomocne aby się polepszyć, ponieważ jestem początkująca a tym bardziej nie znam się na interpunkcji, składni itp. Mam nadzieję, że wyjaśniłam mój problem.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S, Skomplikowane - tak było na początku i teraz tak, to jak w modlitwie jakieś. A ja to już nawet nie piszę, gdyż mam wrażenie iż stałem się niepiśmienny.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A Pani do mnie na tym LC to żartem pisała, czy powagą? bo ja niekumaty jestem, bo przy -głupi czy coś tam
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik To może ci to wytłumaczę inaczej, na chłopski rozum... nie jestem pisarką, nigdy nie byłam i nie będę, ale cieszę się z każdej jednej pomocy, wskazówką bym się poprawiła, ponieważ nie znam na technicznej.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik Jasiu. Ten PAN to tylko tak o był, a ty mi tu z igły robisz widły. pomyśl chwilę... jakbym była kimś wybitnym prosiłabym tutaj o pomoc? no raczej chyba nie.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik ale jakbym wiedziała że zrobisz taką akcję to bym sobie darowała dowcipu...
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. Fajnie że zawsze na temat sobie odpisujemy. Po co Pani z tym Panem wyskoczyła - mnie Pan odrzuca, a bez okularów niedowidzę zadowalająco.

    .
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. Ja go wcale nie skumałem - dobry był.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Znaczy nie dostawałem ochrzanu? I nie pretensjonalnie coś?
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik "Nie jest nudny, jest jak taki triller deko mroczny normalnie. Zastanawiam się czy celowo nie podkręcasz pierwotnej wersji żeby utrafić w gusta "niektórych indywiduów o wątpliwej reputacji umysłowej", ale jest kontrast. To literatura kobieca? - niezła! " Pamietasz to? ja sgtaram poprawić błey
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik OMG :D to był dobre. Za co ochrzan? :D:D:D
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S Aleśmy internetu spisali... - Dostałaś ochrzan - co zrobić...
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik źle mnie zrozumiałeś po prostu i tyle. ale jesteśmy głpole :D
  • yanko wojownik 20.04.2019
    yanko wojownik masz tam jeszcze konto?
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik wykasował na twoje życzenie
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Poniekąd popadł swój na swego - w jakimś sensie, ja Ci kazałem się tylko ze znajomych wypisać, bo źle to zrozumiałem.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik czasem tak bywa.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Po co konto kasować jak można kogoś zablokować.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S, No to sorry - ale popierdolenie, trzeba było rano nie pić (ja).
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik :D
  • A. Hope.S 20.04.2019
    A. Hope.S masz szczęście że nie jestem tak wybuchowa jak ty :D
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. Głupia sytuacja, są bardziej wybuchowi, u mnie to raczej sprawa głupoty.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik to ja z PANEM nie miałam wyskoczyć. Rękę na zgodę?
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Może by to ktoś opisał... Nie było żadnej niezgody, tylko mnie zmyliło to google, że zakłamałem coś zrozumiałem a wszytko na tacy było. ten PAN zawinił. Łapa na zgodę - owszem.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Było trzasnąć jakoś TO SĄ ŻARTY IDIOTO!
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Cudzysłów powinienem dać - bo to do mnie.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    Jasiu no sorry z tym Panem. a idiotą nie jesteś, też ci tyle razy to mówiłam. Piątka rzymska na zgodę V
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Możesz sobie założyć nowe konto - w końcu to było względnie świerze. Tak się dogadują ludzie o podobnej kumatości chyba. Ale głupota! Ale za co sorry - nie znam tego zwyczaju, ale spoko V. Tylko to ja jestem głupi, ale mogłaś krzyknąć, że to żarty.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik no mogłam... ale jak widać jestem głupsza od ciebie :P
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S, Polemizował bym.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Pójdę i napisze na forum, że nie zrozumiałem żartu.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik tylko też sie przeproś, jeśli mnie obsmarowałeś. ;) ;P
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. Ty bądź przeproszona.przeze mnie.

    "tylko też się przeproś" Nie kumam - się przepraszam za auto-głupotę.

    Niepotrzebnie Ci instrukcje nawijania z wydawcami podrzucałem - stąd ten pomysł na "PAN" pewnie.
    I to mam wybaczone - czy tam się jakoś mam zdekapitować.

    Instrukcja na ewentualną przyszłość - walnąć wielkimi literami, żebym wdrożył myślenie.
    Nie zakładam, że znów Cię przez bycie idiotą ochrzanię, ale mogę Cię nie zrozumieć.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik spoczko. wybaczam, ty mi też wybacz. następnym razem będę w nawiasie pisać żart. A z instrukcji jednak nie skorzystam, ale dziękuję za fatygę.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    A. Hope.S mam na myśli z zaproponowanymi linkami na LC... o tą instrukcję mi chodzi.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. No głupiemu, to trzeba przypominać, bo taki tak ma.

    Wychodzi melodramatycznie, - Dobra: Przepraszam i Wybacz...

    fatyga - pikuś, wejść z zakładki. - żadna fatyga.

    "ty mi też wybacz" - w sumie co? ale tak profilaktycznie - wybaczam Ci coś tam, co nie wiem - że jestem idiotą.



    "z zaproponowanymi linkami na LC... o tą instrukcję mi chodzi." - znaczy, że je chcesz, czy na odwrót?
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik Jasiu w tym wypadku chodzi o te " na odwrót." ;)
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S, A chcesz zostać wieczyście moją internetowa przyjaciółką?

    (Co robią przyjaciołowie? - np. to się nigdy nie kłócą, sztamę trzymają, chodzą bandami i takie tam...
    Tylko Ci e-maila nie dałem, ale to może kiedyś - jakoś. Na razie bezmailowo też może być.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik "A chcesz zostać wieczyście moją internetowa przyjaciółką?" nie mam takich praw. :D Teraz tak serio się pytam mam takie prawo bycia " internetowej przyjaciółki?"
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S . No ja myślę, że od Ciebie zależy, bo ja głupi dość jestem i nie kumam wielu rzeczy, albo za późno łapie.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik zależy jak u ciebie leży, czy ty chcesz się zadawać z matołem, który chce poprawić tekst, a i tak jej gó*** wychodzi. ( w uproszczeniu Jasiu. Jeśli chcesz to ja nie widzę problemu. wybór należy do ciebie.)
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. Do mnie wolałbym nie, bo bym wtedy był narzucającym się na to z naciskiem, ale mogłabyś zostać - jakby ci się chciało.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Tylko jestem głupi - to wiadomo z głupim się przyjaźnić, to nie zaszczyt.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik Może inaczej... podaj mi jeden powód czemu byś chciał... :D
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. Bo jesteś fajaszcza, a dostałaś ode mnie ochrzan, a cudnie piszesz i urokliwie się z Tobą nawija, ale nie musisz i tak Cię więcej nie ochrzanię.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik po razy pierwszy sobie przeklnę. Dupczysz mi tu głupoty. Z takim głuptasem to jest TYLKO sam zaszczyt... bo nie każdy czai taką bazę jaką my posiadamy.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    A. Hope.S Idę się zalogować na LC :D... o ilę mogę...
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. No chyba tak właśnie.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S No pewnie - zajebiście!
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik wejdź a ja cię znajdę.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S. jeśli pisałaś, to odpisałem - podałem e-mail tylko rzadko zaglądam do niego, ale tutaj, ze napisałaś, a jak mnie tu długo nie będzie (to na LC też nie), to wtedy tak po prostu rzadko sprawdzam e-mail, ale najlepiej na e-mail pisać. Tylko go nie wywieszaj np. za okno.
    Fajnie! To teraz sztama i nigdy Cię już nie ochrzanię, ale nie zrozumiem, to zapewne - to będę wtedy rozmyślał do skuteczności pojęcia.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik Jasiu??? a jakie okno masz na myśli? bo ja w izolatce siedzę.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    A. Hope.S . To przez to, co Ci się wydaje, że ono tam jest.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    yanko wojownik sprawdzałam setki razy, tu nie ma nawet dziury od klucza.
  • A. Hope.S 21.04.2019
    A. Hope.S a teraz won na LC... Małgosia nadchodzi :P :D
  • yanko wojownik 21.04.2019
    A. Hope.S, ale coś jest np. jasność może.
  • yanko wojownik 21.04.2019
    A. Hope.S. tak byłem, dostałem wpierdol i będę lepszy.
  • yanko wojownik 21.04.2019
    Wyszedłem z LC, jak coś, to przeczytam kiedyś, bo rozum muszę przygotować do regeneracji - w sensie po woli o śmie myślę.
  • A. Hope.S 21.04.2019
    yanko wojownik Jasiu :D jasność od ledwo świecącej żarówki nad głową... no daj se spokój" PANIE" :P
  • yanko wojownik 21.04.2019
    A. Hope.S, A mów mi PANIE ile chcesz, mnie wolno Ci bez ograniczeń i jakkolwiek inaczej.
  • yanko wojownik 21.04.2019
    Idę kimać niebawem - może zmądrzeję we śnie - choć to wątpliwe, ale przynajmniej odpocznę.
  • A. Hope.S 21.04.2019
    yanko wojownik O MÓJ PANIE ! :D :P Dziękuje ci za ten zaszczyt… lol...;D ;D ;D
    My naprawdę jesteśmy szurnięci. Ludzie sobie pomyślą o co chodzi... a tak naprawdę to proste tylko dla na :D
  • A. Hope.S 21.04.2019
    yanko wojownik Idż odpocznij, ja jeszcze popracuje nad tekstem. Miłych snów mój PANIE :D :P
  • yanko wojownik 21.04.2019
    A. Hope.S , Spekulacje pewnie będą, luzie umysły będą łamali. Ciekawego snu z miłymi przygodami, czy na odwrót PANI życzę.:)
  • yanko wojownik 21.04.2019
    *luzie - ludzie - literaci
  • A. Hope.S 21.04.2019
    yanko wojownik Spekulacje nie z mojej strony, przecież ty gumofilc a nie smerf
  • A. Hope.S 21.04.2019
    yanko wojownik *luzie - ludzie - literaci : definicja
    Zepsute umysły które tylko siebie rozumieją? PANIE to PANIE wkracza w TO :P
    Dobranoc Jasiu.
  • yanko wojownik 21.04.2019
    A. Hope.S , Nie posądzam Pani o żadne spekulacje, błądziłem, bo nie umiałem się odnaleźć, a teraz już wiem gdzie szlak. Gumofilc wyjechał czasowo. A smerf się chyba zawiesił.
  • yanko wojownik 21.04.2019
    "Zepsute umysły które tylko siebie rozumieją"

    To właśnie miałem na myśli i wzajemnie tych tam sennych, względnie natchnienia przy pracy.
  • A. Hope.S 21.04.2019
    yanko wojownik Jasiu... dobranoc :*
  • A. Hope.S 21.04.2019
    bez odnioru...
  • Anonim 20.04.2019
    Przeczytałem. Ale dla mnie to trochę zbyt rozwleczony tekst. Niewiele się zmienia. Trochę jak u Kinga na przykład. Czasem trzeba przebrnąć przez 3 strony, aby akcja dopiero się zawiązała.
    Ale nie było źle. Czytało się lekko, czasem tylko błędy dawały po oczach.
    No to pora na niedociągnięcia:

    umiem zrozumieć i nie mam powodu bycia na ciebie zły

    Kiedyś wyczytałem, aby nie stosować takich form jak "bycie złym", bo brzmi to zbyt formalnie, niemal jak z raportu. Lepiej napisać: nie mam powodu, aby być na ciebie zły.

    Czas pokarze.

    A kogo ten czas ma pokarać? W tym wypadku pokaże piszę się to przez Ż.

    On ma dwu drzwiową

    Dwudrzwiową.

    Wow. Imponujące, serio - Stwierdzam. Mogłabym się gapić w nie godzinami.

    Jeśli w didaskaliach dajesz opis tego, co było w dialogu, to nie stosujesz kropki i dalej z małej litery. Jeśli natomiast dokładasz coś extra do dialogu (np. opisujesz niezwiązaną czynność), to raczej kropka i dużej litery.

    Stelaż łóżka jest metalowe,

    metalowY

    powoli kładzie swoje dłonie na moje biodra.

    Czasem dajesz niepotrzebne zaimki. Tu można śmiało wywalić: swoje. (Ja też miewam z tym problem.)

    oraz trzymanie wszystkiego we wodzach

    Ja bym dał: na wodzach.

    To tyle.

    Pozdrawiam.
  • A. Hope.S 20.04.2019
    Serdecznie dzięki :D Właśnie o to mi chodzi by ktoś wyłapał to czego ja nie widzę, ponieważ czytelnik inaczej obiera niż autor. Dzienx.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania