Zaskakujące Lądowanie rozdział 55

 

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (59)

  • Angela 16.07.2019
    Hope, ja nigdy nie sądziłam że mądra jestem. Zwyczajnie wytrzymać nie mogę bo zanim tu przylazła był spokój.
  • Angela 16.07.2019
    Babsko wstrętne robi z opowi szambo. Przylazła tutaj, bo wszędzie indziej są mody i na kopach leciała,
    a u nas nie ma.
  • A. Hope.S 16.07.2019
    ale bądź mądrzejsza, ignorancja bardziej idzie w pięty niż jakikolwiek komentarz. Nie wchodź w gorące dyskusje, nie czytaj. ponieważ szkoda nerwów, poza tym będziesz spokojniejsza i będziesz mogła 8 część żniwiarza napisać :D
  • Angela 16.07.2019
    Postaram się, ale nie obiecuję i Żniwiarza też będę szybciej pisać. Dzięki, troszkę się uspokoiłam < 3
  • A. Hope.S 16.07.2019
    Angela no ja mam taką nadzieję że wkrótce 8 będzie, w końcu tylko czekam na twoje opowiastki.
  • A. Hope.S 16.07.2019
    Teraz zobacz, co się stanie z nią, jeśli każdy zacznie ją olewać? kto będzie komentować jej " utwory" większość przecież się z niej śmieje.
  • Angela 16.07.2019
    Dobra, od tej pory, czas start : )
  • A. Hope.S 16.07.2019
    Angela i to mi się podoba. w ten sposób będziesz żyła zdrowiej, a to dla większości dobrze zrobi.
  • A. Hope.S 16.07.2019
    Angela a będę cię widziała gdzieś się tam błąkać, to już nie przeczytam twoich dzieł. zrozumiane. a wiesz że jestem twoja fanką.
  • Angela 16.07.2019
    A. Hope.S dobra, dziękuję Ci jeszcze raz, teraz idę moją trzódkę karmić : )
  • Angela 16.07.2019
    A. Hope.S z tą fanką to nie przesadzaj, jak chcesz coś śmiesznego poczytać, to polecam moją
    Perełkę, podobnie pisana z jebniętą bohaterką. Buziaki
  • A. Hope.S 16.07.2019
    Angela A kuknę sobie przy okazji :*
  • Anonim 17.07.2019
    Hope,
    moim zdaniem niepotrzebnie usunęłaś teksty. W końcu tutaj się uczymy i mają prawo wisieć każde teksty. Nawet gnioty, nie mówię o Twoich. A te osoby, które wymagają, aby wszystkie teksty były wg nich dobre, mają sobie coś do udowodnienia. Nie krytykuję tego, każdy orze, jak może.
    Druga sprawa, że ja nie przejmowałbym się tym, co się wydarzyło. Moim zdaniem nie stanie się nic złego.
    Tak że trzymaj się i pisz. Nie ma, że nie! Ćwicz!

    Pozdrawiam.
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Antoni Grycuk. Ja się nie poddałam, bo nie mam w czym. Mojego " utworu" nikt nie czytał. pisanie nie jest mi dane.
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Ale dziękuje ci za miłe słowa. Z poważaniem Panie A,G
  • Anonim 18.07.2019
    A. Hope.S,
    a ja Ci powiem tak: prawie 20 lat temu zacząłem pisać, ale mi kompletnie nie szło. Znajomi mówili, że to kupa, sam tez to stwierdziłem po pewnym czasie. I odłożyłem pisanie.
    Wróciłem 2,5 roku temu z nowym zapałem i ambicją, a przede wszystkim z "duchem". Nie twierdzę, że teraz moje pisanie to mistrzostwo świata, ale chyba jest nie najgorsze. A wtedy naprawdę było niewiele warte. Jak czytam tamte rzeczy, to tylko krótkie fragmenty do czegoś się nadają.
    I co by było, gdybym znów nie spróbował? Byłaby kupa. Taka sama jak 20 lat temu. A tak jednak coś tam teraz potrafię.
    Nie poddawaj się. Odłóż na kilka miesięcy, może na 2-3 lata i wróć ze zdwojoną siłą!
    Pozdrawiam.
  • Canulas 18.07.2019
    A ja Ci powiem tak: Nie odkladaj na długo, ale na jakiś czas jak najbardziej. Podładuj baterie i wróć, bo jak nie wrócisz, będzie Cię uwierać. Nie wstawiaj zbyt często, zwłaszca jeśli to seria. jeśli ktoś się nie załapie na początku, potem ciężk onadążyć. Moze masz jakieś jednostrzały. Wstaw jakiś, odczekaj kilka dni. W międzyczasie poedytuj i tyle. Powoli, ale do przodu.
    Pozdrox
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Antoni Grycuk ja nie wiem, co będzie jutro, a ty mi piszesz co może być za dwadzieścia lat.
    Pozdrawiam.
  • Angela 18.07.2019
    I ja panów popieram, Hope, mój dobry duszku, powoli i do przodu. Can dobrze radzi z tymi
    jedno strzałami, mogą być nawet o dupie marynie, ale tak by warsztat ćwiczyć. Do boju!!!!
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Canulas Również dziękuję za miłe słowa
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Angela dzięki Angi <3, jedno strzały, tym bardziej nie są mój mocą.
  • Angela 18.07.2019
    A. Hope.S nie dowiesz się, jak nie spróbujesz.
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Angela nie mam po co Angi. :*
  • Angela 18.07.2019
    A. Hope.S nie gadaj głupot, zawsze jest po co. Głowa do góry ;*
  • Canulas 18.07.2019
    A. Hope.S, nie pierdziel t pisz. Tkaj jakieś treści, skreślaj, poprawiaj. A jak potzrebujesz wakacji, to je zrób. Tyle, że z doświadczenia radzę, by do słów: "już nigdy więcej" zachować dystans, a w ich wygłaszaniu ostrożność.
  • Angela 18.07.2019
    A. Hope.S nie pozwól, żeby ktoś zniechęcił Cię do tego co kochasz.
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Canulas Can. ja ci pisałam, iż ZL jest fachowo poprawiony, ale nie mam ochoty go tutaj publikować, bo nie mam dla kogo. Aby żywić hieny, by mi specjalnie obniżały oceny, lub głupio komentowały, bo czują zagrożenie? przecież zamiast zachowywać się jak dorośli to robią z tego żłobek. przepraszam jeżeli kogoś uraziłam, ale taki jest mój punkt widzenia.
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Angela Agni kochana, nikt mnie nie zniechęcił. :) wręcz przeciwnie. lecz wiem ze tu nie ma po co... jesteś mądra i wiesz o co chodzi.
  • Canulas 18.07.2019
    A. Hope.S - ok, ok. Ale widzisz. Tego się dowiaduję z Twoich słów. Gdybym tego tematu nei poruszył, nie wiedziałbym, a z perspektywy niewiedzy, wziąłbym to za olanie. Na linni edycyjno-korektorskeij musi zachodzić jakaś wymiana. Jakaś interakcja. Do niczego CIę nie namawiam. A tym barzdiej daleki jestem od tego, by Twoimi kredkami szkicować chodnik przed Twoją przyszłością. Mówię tylko delikatnie: odpocznij, przemyśl. Wiadomo, że i tak zdecydujesz Ty.
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Canulas ;) relax Can.
  • Anonim 18.07.2019
    Hope,
    nie na darmo masz taki nick – nadzieja. Odpocznij, przemyśl, co nieco, niech Ci się poukłada w głowie, a poukłada samo, bo tak to już jest, i napisz krótki tekst i go tu opublikuj, a sama zobaczysz zmianę. I w sobie i w opiniach. Odpocznij kilka miesięcy, może ciut dłużej i do boju!
  • Canulas 18.07.2019
    A. Hope.S - czill
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Antoni Grycuk dziękuję za zachętę... poukładane w głowie mam ;) byłam u lekarza i stwierdził że pomimo " portalu" jestem przy zdrowych zmysłach :D
  • Anonim 18.07.2019
    A. Hope.S,
    wiesz, że nie chodziło mi o pomieszanie zmysłów. Ale o przesycenie twórcze.
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Antoni Grycuk To wszystko jest ze sobą powiązane... ;) Jak jedno nie styka, tak drugie nie wyjdzie.
  • Anonim 18.07.2019
    A. Hope.S,
    to napisz o tym opowiadanie na stronę A4 czy dwie :) Pomysły rodzą się w życiu. (Poza tym sądzę, że często wystarczy odpocząć jak po sporcie. Nawet w pracy masz urlop. Więc i tu, choć dłuższe, należą Ci się wakacje.)
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Antoni Grycuk Co wyście tak na mnie siedli dzisiaj? nie macie czegoś innego do roboty? komary zabijać, świetliki łapać... no nie wiem... popatrzeć w gwiazdy??? Ja wiem, że nie pasuję do tego grona, więc temat zostaje zamknięty.
  • Anonim 18.07.2019
    A. Hope.S,
    piszesz, że nie pasujesz... A ja sądzę, że ilość dzisiejszych komentów mówi co innego. Odpocznij i wracaj! I nie ma, że nie!
  • Angela 18.07.2019
    A. Hope.S bo szkoda, żeby fajni ludkowie nam się wykruszali.
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Antoni Grycuk ja jestem jak ninjna… odpoczywam obserwując ;)
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Angela aj tam gadasz.
  • A. Hope.S 18.07.2019
    Angela Angi, przecież sa inne fajni człowiek… np. pan B i pani b :D :D :D
  • yanko wojownik 19.07.2019
    Antoni Grycuk, Też rzuciłem na lat kilkanaście i to samo z graniem. Potem ktoś mi zapodał, że może potrafię i byłem zdziwiony, ze to możliwe, ale nie potrafiłem tak jak mogło się wydawać, jak mi przypadkiem wychodziło, niemniej znów zacząłem, a co do sensu tego - cóż okaże się. Was i wielu git ludzi bym nie znał - czyli jakieś pozytywne wynikające są.
  • A. Hope.S 22.07.2019
    Angela myślałam, że tak nie jest... tja… podziękuj jednej osobie.
  • A. Hope.S 18.07.2019
    jakie to miłe dostawać oceny za coś czego tutaj nie ma. gratulacje dla osób, które odważyły się ocenę wstawić, wasza inteligencja powala po prostu na plecy. Oby tak dalej.
  • betti 18.07.2019
    Mówi się, że coś powala na kolana, na plecy jeszcze nie słyszałam... i właściwie za to można dać ocenę.
  • yanko wojownik 19.07.2019
    betti, Obserwując tak z boku, obiektywnie patrząc, ty nie jesteś złą ani dobrą, bo jesteś zwyczajnie pier... - psychicznie nie teges. Gdyby poobserwować przez wystarczający czas twe zachowania na wstępie, można by w ramach reakcji tylko przypominać ci twój stan. To jak jak się zachowujesz nie podchodzi ani pod hejt ani trolling, to coś dla psychiatrii. Dla najbliższego otoczenia względnie możesz być niebezpieczna, ale w realu raczej żyjesz w strachu i odbijasz sobie na wszelki możliwy sposób na odległość. Chcesz być autorytetem do tego, a tu nie uznają, ale sama się uznajesz, to wydaje ci się, że i jesteś. Te zaburzenia muszą mieć nazwę, może masz nawet wpisane je w kartę?
  • Ciekawy1 19.07.2019
    Janko, nie kompromituj się, dziś udajesz psychiatrę, a pewnie jesteś hydraulikiem, któremu wydaje się, że wszystkie rozumy zeżarł.
  • yanko wojownik 19.07.2019
    Ciekawy1, Nie, pisałem już, że matury nie mam, to i magistrem nie jestem, ale jak widzę głupotę u niektórych z dyplomami, niereformowalną, ukutą, ugruntowaną, to i nie wiem, czy co straciłem, nie posiadając paru świstków. Umiem za to kupić sobie niezawodną łopatę, a wy zdajecie się na to co wam wciśnie sprzedawca, jeśli byłaby wam potrzebna.
    Mądrość życiowa może omijać niektórych z dyplomami, bo mają ją na świstkach.
  • yanko wojownik 19.07.2019
    Ciekawy1, jesteś kontem Bogimiła i Zenobiusza, czy czyimś z koalicji - zapomniałem już.
  • yanko wojownik 19.07.2019
    sub - entym. *Bogumiła
  • Ciekawy1 19.07.2019
    Janku, nie kompromituj się, rzuć wódę to zwidy miną. Życzę wytrwałości.
  • yanko wojownik 20.07.2019
    Ciekawy1
    Ale to chcesz mnie reformować, uspołeczniać itp. - jakieś tam?
    Niestety, to tak się nie da.
    Chcesz mnie podporządkować - to tym bardziej, to łatwiej osądzić i skazać na niebyt - czyli kare śmierci.

    Wasza prawicowa grupa (nie tylko - ogólnie część prawicy tak się zachowuje, łącznie z częścią rządu - już nawet bez podziałów - ten rząd ).
    Zachowuje się, jak ortodoksyjni żydzi - jakaś atm ich część, na zasadzie, ze jak ktoś im nie pasuje, podpada itp, to: "chodźcie - obrzucimy jego dom kamieniami i poślemy mu wyzwiska a potem pójdziemy się pomodlić, by bóg obłożył go klątwą".
    Nie dziwi taka postawa ze względu na pochodzenie wyznawanej przez was wiary. Przy czym niczego nie mam do żydów, ale ortodoksi jak wszyscy fanatycy religijni, wszech religii, mi średnio podchodzą.

    Nie jestem siewcą zła, chciałbym tylko niekiedy ratować resztki dobra (takie zagięcie - bez sensu)
  • A. Hope.S 19.07.2019
    To jest naprawdę zaskakujące... te oceny. Jeszcze, jakby ktoś mi powiedział za co.
    Nie mam pojęcia, czym się tu podniecać.
    Ludzka głupota nie zna granic. Brawa dla tych, którzy oceniają puste okno.
  • Margerita 19.07.2019
    widzę, że tu dalej dyskusja wrze
  • A. Hope.S 19.07.2019
    to było parę godzin temu. proszę nie prowadzić tutaj dyskusji, od tego jest forum.
  • yanko wojownik 20.07.2019
    Aha - to tam, ale oni tam nawet nie chodzą:(
  • Angela 01.10.2019
    Spokojnie, ja się nie denerwuję : ) Rozbawiona jestem.
  • A. Hope.S 01.10.2019
    pisząc priv, miałam na myśli ten inny portal... ale ok.
    twoje ciśnieni - podłączyłam cię pod mój ciśnieniomierz... medytacja kochana, medytacja.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania