Zdrajca

Choć dzwon nie bije, lud nie płacze,

w kraju panuje dziś żałoba,

naród pogrąża się w rozpaczy,

sukinsyn wolność przehandlował.

 

Mieliśmy przecież powstać z kolan,

my przez komunę upodleni,

Icek nas wszystkich wyrolował,

i Polskę sprzedał w pacht Brukseli.

 

Patrzę i oczom swym nie wierzę,

będziemy wkrótce szwabskim rajem,

Pinokio liże jak ratlerek,

obmierzły tyłek von der Layen.

 

Odrażająca, brzydka bździągwa,

żądania stawia niczym kacap,

miliardy skradnie banda czworga,

a naród będzie długi spłacał.

 

Prewierek pilnie wszystko spełnia,

co mu szkop butny nakazuje,

za garść srebrników podła menda,

okazał się być zwykłym ….. .

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 24

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (50)

  • Lotos dwa lata temu
    Tak! To nie niestety tak już jest, Władysław Warneńczyk stracił głowę w walcząc o potęgę Polski, Żołkiewsiw jej obronie, Zawisza dla jej chwały, Sobieski przysięgał królowi szwedzkiej, a Zygmunt Waza chciał bardziej być królem Szwecji niż Polski, Matejko sprzedał Rejtana zaborcy, a Blanka Kaczorowska Roweckiego gestapo. Tak to już jest.
  • Noico dwa lata temu
    Ano. Raginis bił się z czterdziestotysięczną armią pancerną Guderiana pod Wizną, a medna sprzedała kraj. Lepiej nie czytaj do czego się zobowiązał za te parę nędznych miliardów, bo się dowiesz, jakie podatki nakazał nałożyć na polskich niewolników Berlin. Mateusz napluł właśnie w twarz tym wszystkim, którzy bezwarunkowo bronili honoru ojczyzny. Plują na niego, na nich, nawet ci, którzy biorą pięćset plus i czternaste i piętnaste emerytury.
  • skandal dwa lata temu
    Kretyński gniot
  • Noico dwa lata temu
    O sobie mówisz???
  • Narrator dwa lata temu
    Polacy są nielicznym, zbyt słabym i zwaśnionym narodem, żeby mogli decydować o swoim losie. Przyszłość Europy należy do Rosji.
  • SwanSong dwa lata temu
    Chyba się jeszcze nie obudziłeś, że takie bzdury wypisujesz.
  • Noico dwa lata temu
    Oby to nie była samospełniająca się przepowiednia, ale w sytuacji obecnej wojny widać jak na dłoni Narratorze kto z Rosją kolaboruje. I niestety optymizmem to nie napawa. Francja i Niemcy to zwykli zdrajcy zaprzedani rosyjskim carom.
  • Poncki dwa lata temu
    Narrator, mam nadzieję, że nie. To najmroczniejszy scenariusz z możliwych. Wolę w pełni świadomie być rolowanym przez niemców jeżeli faktycznie nic nie damy radę zmienić.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico ujada na rząd? Niesamowite. Może zostań na Malediwach :-D
  • nerwinka dwa lata temu
    masz rację, skandal: to gniot
  • Noico dwa lata temu
    Co ty tam wiesz biedny Nerwinko???
  • nerwinka dwa lata temu
    no właśnie: nie znam się na grafomanach
  • Noico dwa lata temu
    Nerwinko rozśmieszysz mnie po prostu. Na niczym się nie znasz a jedyną metodą na zyskanie popularności jest wielokrotne wrzucanie tego samego tekstu????
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Tjaaaaaaaaaaaa, jedni się obrażają, bo im się palcem nie pokazuje, drudzy, bo im się pokazuje właśnie i bądź tu człeku mądry i nie nadepnij poŁecie na odcisk.

    Twój wiersz to przykład, jak pisać nie należy, w podobnym tonie ulepił wiersz bardzo kiepski satyryk - Böhmermann, przez ten obraźliwy rzyg mało do konfliktu zbrojnego nie doszło między Niemcami a Turcją.

    Sackdoof, feige und verklemmt
    ist Erdoğan, der Präsident.
    Sein Gelöt stinkt schlimm nach Döner,
    selbst ein Schweinefurz riecht schöner.
    (...)

    Jan Böhmermann

    Głupi, tchórzliwy i sztuczny (zahamowany)
    jest prezydent Erdogan,
    jego fiutek brzydko śmierdzi kebabem,
    nawet świński pierd ładniej pachnie.

    A tak na marginesie, brzyd z Ciebie i tłuścioszek, jakim prawem oceniasz urodę innych, hę? Von der Leyen urodziła siedmioro dzieci i figurę ma jak młoda szprycha, a Ty?
  • Noico dwa lata temu
    Szpilka skoro stare upudrowane próchno jest Twoim idolem, to powieś sobie jej portret nad łóżkiem.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Gdzie tak napisałam? Nie wypowiadaj się o wyglądzie, bo sam jesteś brzydal i grubas, proste! Tupeciarz!
  • Noico dwa lata temu
    I wypraszam sobie porównywanie tej częstochowszczyzny Böhmermanna z moimi dziełami. Ty musisz siedzieć nad takim wierszem tydzień, bo przyznam, że rymy masz równie piękne jak moje, a jak go piszę w parę minut. I w moim wierszu nie znajdziesz takich wulgaryzmów, jak u Böhmermanna, jest dużo delikatniejszy. A przy temacie, o którym piszę parę dosadnych słów jest niezbędnych.
  • Noico dwa lata temu
    I jeszcze jedno, mój wiersz zapamiętasz na całe życie. A niech nawet i wojnę wywoła i zgniłego trupa zdegenerowanej Unii pogrzebie. A o swoim zapomnisz po paru dniach i każdy zapomni.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Hahhahaha, przecież rymować nauczyłeś się ode mnie, maluszku i nie powtarzaj bredni po kolesiówie awanturnicy, a to że piszesz parę minut, to widać, poczytaj o Mickiewiczu, ile pracował nad Panem Tadeuszem, nawet gotowca poprawiał.
  • Szpilka dwa lata temu
    Hahahahhaha, dobrze, że Cię poczucie humoru nie opuszcza ?
  • Noico dwa lata temu
    Szpilka przecież widać, że męczysz się z każdym wierszem bardzo długo i cyzelujesz. Wychodzi ci ładnie, ale dużo kosztuje wysiłku i pracy. No ale jak lubisz. A rolą dobrej satyry jest natychmiastowa reakcja na zaistniałe zdarzenia. Poczytaj sobie ile wierszyków satyrycznych powstało na temat notabli komunistycznych, czy też rządców Generalnej Gubernii Hansa Franka, czy Hitlera. A von der Layen przyjechała do polski w roli takiego nowego nadgubernatora Hansa Francka, a te małe gnidy, nasi tfu "reprezentaci" pełzali przed tą szwabą jak za przeproszeniem robaki, nie uwłaczając robakom, bo to ich natura, bredząc na dodatek o jakimś kompromisie i kolejnym sukcesie.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Hahaha, no Ty się nie męczysz, dlatego Ci takie świetne gniotony wychodzą, wiesz, kto szybko pisze i zas*ywa portal gniotonami? GRAFOMAN albo geniusz, Ty do tych drugich się nie zaliczasz ?

    Słabo Ci wychodzą wiersze satyryczne, fraszki i limeryki też, zatem nie wciskaj mi guana w oko. Wiem, kim jest von der Layen, powinna w kiciu siedzieć za to czego się dopuściła.

    Ciao ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    A tak na marginesie, skoro ad hoc potrafię pisać dobre fraszki, to dlaczego miałby mi trudność sprawiać wiersz? Zawsze lepiej jest pomyśleć samemu, niż powtrzać po kimś brednie, maluszku ?
  • Noico dwa lata temu
    Szpilka Twoje "działa" są nudne i przewidywalne jak flaki z olejem. I ty się uważasz za autorytet. Chyba co najwyżej dla kogji.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    To napisz lepiej - sonet z rymem wewnętrznym i nienudny, boś w gębie to Ty mocny, pokaż w wierszu.
  • Noico dwa lata temu
    Szpilka a ty napisz porządny wiersz po niemiecku, bo ja już trzy opublikowałem na germańskich forach i spotkały się z ciepłym przyjęciem.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Nie jedz tyle tłustej świniny, bo Cię skleroza gryzie, poprawiałam Ci przecież tego gniotona po niemiecku, hahahahaha, idę już, hahahaha, zabawny jesteś ?
  • Noico dwa lata temu
    Szpileczko, przestań bujać w obłokach, zajmij się pracą nad wierszami bo ci czasu braknie, skoro nad jednym musisz tracić tyle czasu na wymyślenie kilku rymów.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noicyku

    Nie zawiść, bo to nie po katulicku, oj, Ty, oj, Ty, mały zawistniku ?

    Napłodziłeś już tych pseudosatyrycznych frustratynek?
  • Noico dwa lata temu
    Szpileczko, czego miałbym niby zazdrościć? Tych "kutych na zimno" "bez serca i ducha" tworów? Moje żyją i żyć będą wiecznie. I o to chodzi.
  • Noico dwa lata temu
    Spróbuj napisać coś takiego od siebie, żeby w tym pobrzmiewał jakiś ton emocji, żeby szarpało nerwy.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Nie ma się co na słowa pojedynkować, napisz sonet lepszy od mojego, a Grain to Twój koleś, nie jeden z Twojej bandy mi kupę uwalił, przyzwyczaiłam się, on zresztą w klasyku cieniutki, jeszcze nieńszy od Ciebie ?
  • Szpilka dwa lata temu
    *cieńszy
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Hahahaha, przecież to Ty kopiujesz klasyków, kto skopiwał Okudżawę - Trzy siostry? Złapałam Cię za rekę.

    To jest moje, niekopiowane!
  • Noico dwa lata temu
    Szpilka nikogo nie kopiuję. Owszem lubię klasyków, nawet mnie inspirują. Ostatnio od Herberta odgapiłem temat. Ale nikogo nie kopiuję.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noicyku

    To do dzieła, czekam na sonet ?

    Ładny ma być, podniosły, nienudny, z rymami wewnętrznymi i w klauzulach.
  • Noico dwa lata temu
    Szpilka owszem, chętnie napiszę sonet, ale nie teraz, w późniejszym czasie, bowiem obecnie pracuję nad dziejami Wielkiej Rewolucji Francuskiej i jestem niezmiernie zajęty.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Aha, ale czołowy historyk - William Doyle już napisał, poczytaj sobie w oryginale, przyda Ci się do własnej pracy:

    The Oxford History of the French Revolution

    This second edition of the most authoritative and comprehensive history of the French Revolution draws on a wealth of new research in order to reassess the greatest of all revolutions. It includes a generous chronology of events and an extended bibliographical essay providing an examination of the historiography of the Revolution. Beginning with the accession of Louis XVI in 1774, leading historian William Doyle traces the history of France through revolution, terror, and counter-terror, to the triumph of Napoleon in 1802, along the way analyzing the impact of these events in France upon the rest of Europe. He explores how a movement which began with optimism and general enthusiasm soon became a tragedy, not only for the ruling orders, but for millions of ordinary people all over Europe who paid the price for the destruction of the old political order and the struggle to establish a new one. Highly readable and meticulously researched, The Oxford History of the French Revolution will provide new insight into one of the most important events in European history.
  • Noico dwa lata temu
    Szpilka, bardzo dziękuję. Tak po tej zajawce widzę, że opinia Wiliama Doyla na temat tych wydarzeń jest podobna do mojej. Zresztą Anglicy byli początkowo entuzjastami tej rewolucji, a to z tego względu, że wiedzieli że zniszczy ona Francję. Dzięki niej stali się wówczas mocarstwem morskim, bo Francuzi własnoręcznie unicestwili większosć swojej floty i pogilotynowali, albo zmusili do ucieczki za granicę fachowców. Król angielski opłacał wówczas wielu szpiegów i agentów, którzy pisali zniesławiające pamflety na Ludwika XVI i Marię Antoninę i rozpowszechniali je w społeczeństwie. Dopiero, gdy Anglicy zobaczyli, jakie ta rewolucja przybrała rozmiary wysłali wojska, ale było już za późno. No i pojawił się Napoleon.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Nie wiem, co wziąłeś, ale też chcę :D
  • słone paluszki dwa lata temu
    --Co robi porządny katolik w dniu Zesłania Ducha Świętego?
    --Jak to co?! Modli się. Spędza czas z najbliższymi.
    --Błąd!!! Porządny katolik w Zielone Świątki wpada na portal i wykłóca się do utraty tchu.
    Tak postępuje prawdziwie porządny katolik.

    PAMIĘTAJCIE!
    Kto dziś nie zaliczy sprzeczki,
    tego wrzucą wnet do rzeczki,
    temu porachują kości
    i oskubią do nagości.

    https://www.opowi.pl/odwiedzic-mame-a76721/#comment-729015
  • MartynaM dwa lata temu
    W jakiej wierze, przez caly dzień, od rana do nocy wierni spędzają czas na modlitwie... nie wiem jak jest w sektach, ale bardziej ta wiara całkowicie modlitewna mnie interesuje?
  • Noico dwa lata temu
    Kogja dobrze się czujesz?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Cfelina a ty?
  • Noico dwa lata temu
    Kogja potrzebny ci lekarz?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Celina, a masz jakieś dojścia, bo od roku boli mnie ramię i nawet byłam prywatnie i dostałam garść medykamentów, ale mam awersję do leków, więc je schowałam i ZADZIAŁAŁO, ale ostatnio znowu mnie boli. Więc jak masz znajomości, to dej mnie te namiary, co nie. A jak nie masz, to nie zawracaj gitary, bo ci nakopię do tej grubej rzyci.
  • Noico dwa lata temu
    Pytam o lekarza od głowy.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Celina wisz, no miewam migreny, ale moje migreny to pikuś w porównaniu z innymi. Moja stylistka paznokci to ma takie migreny, że musiała sięgnąć po botoks, bo nie była w stanie funkcjonować. No, mówię Celina, nołmalnie szok!??
    Ale z ciebie fajna psiapsiółka, Celina?
  • Noico dwa lata temu
    Ty masz znacznie poważniejszy problem, niż migrena.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Celina! Jesteś! Yuppi!?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania