__

__

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Noico 24.01.2022
    Pawiu, podkradłem ci tytuł.

    https://www.opowi.pl/okno-zycia-a74301/
  • Paw pisze 24.01.2022
    Nieładnie, nieładnie. Oby wiersz był tego wart, haha. :D
  • Noico 24.01.2022
    Paw pisze ale biję się w piersi i przyznaję do błędu, może kara będzie łagodniejsza:))
  • Paw pisze 24.01.2022
    Właśnie miałam pochwalić za cywilną odwagę. :)
  • Noico 24.01.2022
    Paw pisze O!, to nawet samokrytyka warta pochwały. Czyli ważne, żeby się odpowiednio wcześniej przyznać do winy:)))
    Na zgodę stawiam piątkę.
  • Paw pisze 24.01.2022
    Poczekajmy na opinię innych czytelników, haha. :D
  • Paw pisze 24.01.2022
    To, że chwalę nie znaczy, że pochwalam. ;)
  • befana_di_campi 24.01.2022
    Niezłe :p
  • Paw pisze 24.01.2022
    Dziękuję! Pozdrawiam. :)
  • Dekaos Dondi 24.01.2022
    Paw pisze:)
    Mam wiele skojarzeń. Np: Pracownikowi prosektorium, zrobiło się gorąco, gdy zobaczył zwłoki:
    młodej, ładnej, zdrowej, bogatej, mądrej, zimnej i nie rozkrojonej kobiety.
    A zatem przylgnął, by ochłodzić ciepłe ciało, chłodnym ciałem. Niczym drinka, lodem.
    Satynowa… ale którą stroną satyny. Lśniącą, czy matem?
    Rzekłaś, że nie ma dla Ciebie dziwnych komentarzy, więc byłem odważny:))↔Pozdrawiam:)↔%
  • Paw pisze 24.01.2022
    Mimo wszystko nie sądziłam, że moje wiersze mogą się tak kojarzyć, haha. :) Pozdrawiam.
  • Paw pisze, gdyby tak z kontekstu wynikało, co napisał DD... Szkurdę, jakby to zaznaczyć? Można by zrobić z tego pieśń z takim właśnie teledyskiem wg. jego interpretacji, no to byłby wysoki budżet, mało więc prawdopodobne, ale jakby się kiedyś znalazł sponsor...
  • Paw pisze. PS Music zrobiłem w zarysie - właściwie w całości, tylko teraz kable kiedyś popodpinać i nagrać na ścieżki - Martyna doradzała mi a w ramach terapii - współodpowiedzialna, jutro odkurzę wzmacniacz.
  • PS 2
    Dodanie wersu "zwyczajny erotyzm w prosektorium" nadawałoby jasności - w wersji na numer jak wyżej.
  • Paw pisze 27.01.2022
    Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam! :D
  • Paw pisze, Zdarza się, ja naprawdę zrobiłem muzykę, tylko zapiłem i nie nagrałem, ale pamiętam - kto zaśpiewa?
  • Paw pisze 27.01.2022
    Bardzo fajna sprawa, ale wiersz nie jest już aktualny. :(
  • Paw pisze, zrobimy go ponadczasowym.
  • Znikł? Ale są kopie - taki jest net.
  • Paw pisze 28.01.2022
    Niestety, to jest pewna wada Internetu. :)
  • Paw pisze, Że wiersz znikł, czy że wszystko jest archiwizowane? Nie bój. my naprawdę nie jesteśmy źli , tak nas tylko przedstawiają.
  • Paw pisze 28.01.2022
    Wiersz znikł, bo ja go usunęłam. Chodzi o archiwizację. :)
  • MartynaM 24.01.2022
    Paragonowy zapis... do poprawy. Okropnie to wygląda i odpycha. A szkoda, bo fajny kawałek. Niepotrzebnie też zaznaczone, że dla dorosłych. Nie ma wulgaryzmów, a młodzież uświadomiona raczej.
  • Paw pisze 24.01.2022
    Zanim dodałam wiersz zastanawiałam się nad zapisem i myślałam o zmianie. :) Jak widać -słusznie. Dziękuję bardzo! Pozdrawiam. :)
  • Julius M. Woods 25.01.2022
    Niezły wiersz.
    Pozdrawiam :-)
  • Paw pisze 27.01.2022
    Bardzo dziękuję! Pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania