-

 

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • sensol 05.01.2019
    ale jednak dziewczę musi jeść coś jeszcze. inaczej będzie obieg zamknięty, będzie jeść i srać jeden i ten sam stolec. stolec będzie więc coraz mniejszy. to samo ze szczochami. może powinna się wspomagać obcym gównem np. koleżanki albo psim? (bardzo ładny tekst)
  • stefanklakson 05.01.2019
    Niektórzy ludzie mają zdrowo ********
  • stefanklakson 05.01.2019
    Dzisiaj jest moda na ćwiczenie, sam się na tę modę załapałem, ale przesada mnie wk
  • Freya 05.01.2019
    Coś mi waniajet, że tekst ten niespecjalnie spodoba się orędowniczkom owej wygimnastykowanej pani...
    A z tym moczem; to faktycznie istnieją jakieś przesłanki, w każdym razie coś mi się obiło...
    W sytuacjach ekstremalnych, wielokrotnie, picie własnego moczu było czynnikiem ratującym życie :) Pzdr
  • stefanklakson 05.01.2019
    Jeśli chodzi o ten tekst, to im więcej jedynek, tym lepiej ;) Pozdrawiam, Stefan.
  • Elorence 05.01.2019
    Nie przepadam za Ewą i nie podoba mi się jej sylwetka, więc nigdy "z nią" nie ćwiczyłam.
    Fitneski ogólnie mają coś nie tak z głową. Ja ćwiczę z ciężarami i oglądam głównie facetów (chodzi o filmiki na youtubie), aby poprawić technikę czy podpatrzeć jakieś ćwiczenia.
    Jak widzę dziewczynki robiące cały czas cardio... i tysiące brzuszków, to chce mi się śmiać. Żadna nic nie poczyta na ten temat, tylko ślepo brnie za swoją idolką.
    Moda na sport jak najbardziej na plus, ale to co dzieje się w świecie fit... woła o pomstę do nieba.
  • stefanklakson 05.01.2019
    Zgadzam się, fitneski mają coś poprzestawiane pod kopułą. Wszystko powinno być z umiarem.
  • Aisak 05.01.2019
    Tak, lepiej propagować spaślaczy styl :/
  • stefanklakson 05.01.2019
    Aisak Ale to nie o to chodzi, dzisiaj panuje jakaś szajba z niektórymi rzeczami.
  • Elorence 05.01.2019
    Aisak, nie. Po prostu nie można świrować. Wszystko z umiarem :)
  • Aisak 05.01.2019
    Tekst jest obrzydliwy.
    Zostawiam jedną gwiazdeczkę, bo takich żartów nie lubię.

    Przypuszczam jednak, że tekst znajdzie rzeszę zwolenników.
  • stefanklakson 05.01.2019
    Aisak, dziękuję! 1 to największa nagroda!
  • Aisak 05.01.2019
    Szajby panują nieprzerwanie na coś tam.
    Nikt nikomu nie każde zapierdzielać codziennie na siłkę. Poza tym lepsze to niż stanie i chlanie w bramie.

    Amen.
  • Elorence 05.01.2019
    Aisak, ale tu akurat (tak mi się przynajmniej wydaje) poruszony problem ćwiczeń. Niech sobie biegają ludzie codziennie na siłownię i tak dalej. Złapią kontuzję, będzie brak efektów - ich sprawa. Ale te wszystkie diety i ciągła eliminacja produktów. Jak niedawno sprawdzałam, co powinnam jeść... Okazało się, że musiałabym wyrzucić pół lodówki, a nie odżywiam się źle...
    Zresztą, było doskonale widać w święta, jak świat fit oszalał. "Trzeba trzymać dietę cały rok", "Bądź asertywny, odmów dokładki pierogów". To nie jest normalne. Żadna skrajność nie jest zdrowa. Wszystko trzeba robić z głową.
  • Elorence 05.01.2019
    Miało być "ale tu akurat (tak mi się przynajmniej wydaje) nie jest poruszony problem ćwiczeń"
  • stefanklakson 05.01.2019
    Elorence Oczywiście, w tekście poruszyłem kwestię diety. Dzięki proponowanemu przeze mnie rozwiązaniu można wyeliminować wiele innych, bardziej kalorycznych dań. Liczę, że Ewa zareklamuje na swoim FB.
  • Angela 05.01.2019
    Piękny obrazek ukazujący ludzką głupotę. To smutne, do czego ludziki potrafią być zdolne.
  • Aisak 05.01.2019
    Stefan mi zrobił dzień.
    Obieram ziemniaczki, duszę kurczaczka, łuskam groszek i jakie myśli przychodzą mi do głowy? Salò, czyli 120 dni Sodomy.

    To przez Stefana!
    Czuj się winny!

    Dziękuję Stefan :/
  • stefanklakson 05.01.2019
    Aisak Czytałaś mój najmocniejszy tekst? Na koncie go niestety nie zakatalogowało.
  • Aisak 05.01.2019
    stefanklakson wydaje mi, że ten tekst jest wystarczająco mocny.

    Jeszcze memy dzieci umazanych czekoladą i napis -> Sprzątaj po swoim psie...

    Pod taki obrazami upływa mi sobota.
    Kupa jest bardzo sugestywna.
    A dbanie o ciało leży nie tylko w naszym interesie, ale i naszych partnerów.
    To marketing.
    Popyt. Podaż.

    Taki lajf Stefan, nic z tym nie zrobisz.
    Każdy chce się dobrze czuć we własnym ciele.
    Spaślaki siedzą w domu przed netem.
    Tego ludziom życzysz?
    Jasne, że wszystko z umiarem, ale co zrobisz?
    Nic.
    Każdy musi bazować na czymś, w co wyposażono.
    Mózg.
    Adijos.
  • stefanklakson 05.01.2019
    Aisak ja wszystko kumam, ale to nie jest tekst który należy sobie brać do serca, przecież ja piszę na jaja. Każdy niech sobie żyje jak mu jest wygodnie, tak uważam.
  • Bogumił 05.01.2019
    W opozycji do Bóg, Honor, Ojczyzn, Rodzina lewica wzięła sobie na sztandary, Żarcie, Sranie, Seks. Różnymi metodami próbują nas zawrócić do epoki barbarzyńców. A najbardziej żenujące jest to, że jest to promowane pod hasłami nowoczesności, modernizmu, postępu. Jak można być tak głupim, żeby nie wiedzieć, że to wszystko już było. Wystarczy tylko obrzydzić ludziom, a szczególnie młodzieży tzw. historię. Wczoraj w jakiejś sondzie ulicznej pytali ludzi, kim był Moniuszko, z okazji nadania jego imienia dworcowi w stolicy. Odpowiedzi młodzieży były żenujące. No dosłownie, wkoło otaczają nas prymitywne debile, jak dawni barbarzyńcy, którym do życia niewiele było trzeba. Żarcie, Sranie, Pier....enie. To są trzy podstawowe hasła współczesnego lewactwa.
  • stefanklakson 05.01.2019
    Lubię seks. Czy twój komentarz to krytyka tego tekstu?
  • rubio 05.01.2019
    "Rodzina lewica wzięła sobie na sztandary, Żarcie, Sranie, Seks" - rodzima, jak i zresztą każda inna, tylko przejęła od niemieckiej, dla ścisłości.
  • stefanklakson 05.01.2019
    Bogumił. Ty nie piszesz komentarzy, tylko wygłaszasz jakieś przemówienia. Wyjaśnij o co kaman, ja idę do sklepu.
  • rubio 05.01.2019
    chociaż w istocie, to źródła tego spierdolenia są raczej we Francji, najgłupsza epoka w historii poza obecną, przewrotnie zwana "oświeceniem". Mit "szlachetnego dzikusa", który ofc nigdy nie istniał, mit równie nigdy nie istniejącej 'wspólnoty pierwotnej', i Niemcy dużo później, tj Marks, który w pierwszych pismach, że trza zniszczyć cywilizacje i wrócić do jaskiń, to bedzie dobrze... ...Ale nvm, bo to nie o tekście. No, może tyle, że dzisiejszoczasowa moda na bycie fit to nic innego jak alchemiczne szukania "eliksirów młodości", marzenia o wiecznym zdrowiu życiu pierdu pierdu, charakterystyczne dla tych kilkuset lat wstecz.
    A co do samego tekstu, obrzydliwy, tendencyjny, może być, choć nie mój klimat. :)
  • stefanklakson 05.01.2019
    rubio Na czym polega tendencyjność tekstu. Bogumił wygłosił przemówienie i zniknął.
  • Bogumił 05.01.2019
    stefanklakson Nie, skąd, nie jest tendencyjny, wcale, no bo dlaczego. Ta baba jest po prostu obrzydliwa. Znałem ją ze złej strony. Z konieczności, bo nigdy nie szukałem o niej informacji. Ale są ludzie, których nie da się nie znać. Bo jak nie wylezą z szafy, to wyskoczą z lodówki. Media działają z siłą tajfunu. Proszę nie doszukiwać się w tym komentarzu jakiejś głębszej myśli, ani sensu. Ot kilka nie wiążących się tematycznie dywagacji i uwag.
  • stefanklakson 05.01.2019
    Bogumił ja napisałem o pewnych zjawiskach społecznych w sposób satyryczny, specjalnie przejaskrawiając treść do granic możliwości. O co tobie kaman dokładnie?
  • stefanklakson 05.01.2019
    Bogumił czy ty rozumiesz, że to jest satyra?
  • sensol 05.01.2019
    ale spierdolony komentarz. co ma tu do rzeczy lewica?
  • Bogumił 05.01.2019
    stefanklakson OK ja też nie pretenduję do miana autorytetu moralnego.
  • Bogumił 05.01.2019
    No nic nie ma.
  • rubio 05.01.2019
    stefanklakson, "napisałem o pewnych zjawiskach społecznych w sposób satyryczny, specjalnie przejaskrawiając treść do granic możliwości" - na tym ;) Satyra sama w sobie jest w pewnym stopniu, w pewien sposób tendencyjna (tzn. "przedstawiająca coś w jakimś, z góry określonym świetle"). Ale - ja nie użyłem tego określenia w znaczeniu pejoratywnym, tylko obiektywnym, dodając, że sam tekst jako taki - "może być" :]
    No; na głównej zobaczyłem komentarz ze słowem 'lewica' w treści, a ja obok takich rzeczy nie potrafię przejść obojętnie, tylko się instynktownie, natychmiast, muszę powypowiadać. :D Czy Twój tekst ma coś wspólnego z lewicą - no raczej niewiele (poza tym co pisałem o "alchemicznym etc.", ale to są implikacje wieloprzejściowe i niezamierzone), odpowiadałem na koment Bogumiła, bo, jw., 'instynktownie".

    A dam Ci 5 w ramach rekompensaty za to pospamowanie xD
    pzdr
  • Bogumił 05.01.2019
    sensol No nic nie ma.
  • stefanklakson 05.01.2019
    rubio Obraziłeś mnie. Powinieneś dać 1, wtedy byłby zadowolony ;)
  • stefanklakson 05.01.2019
    Bogumił \nie wiem o co kaman z lewicą. to tekst o ludzkim idiotyźmie, fajnie ze dziewczyny cwicza, ale niech sie nie glodza i niech nie swiruja, w zyciu nie liczy sie tylko sylwetka i ksztaltna dupa.
  • Aisak 05.01.2019
    jest Bogumił, to ten od dwóch zabitych skandynawek
    &
    jest Bogusław, to ten od przepisywania biblii o teczki
    :]
  • Aisak 05.01.2019
    w zyciu nie liczy sie tylko sylwetka i ksztaltna dupa.

    na billboard go!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania