[Tekst wycofany]

brak

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • MKP rok temu
    "Gdy zasiadał na swoim miejscu z tyłu, poczuł zapach fajek."- zasiadł, choć ładniej byłoby usiadł lub rozsiadł się, ale to moje osobiste odczucie.

    "Wydawał zawsze wyraźne instrukcje, że wnętrze pojazdu ma być wywietrzone przed podróżą." - przemyśl taką konstrukcję "Wydawał zawsze wyraźne instrukcje: wnętrze pojazdu ma być wywietrzone przed podróżą!"

    "Ta część miasta była czymś w rodzaju obumarłej kończyny dla człowieka – nadal przytwierdzonej do zdrowego ciała" eleganckie porównanie???

    "Wszędzie walały się potłuczone szyby z okien," - potłuczone szyby wybite z okien brzmi lepiej według mnie.

    "sposób potworny," - potworny sposób?

    "Gałki oczne wypłynęły z oczodołów i przyległy do policzków," - przylgnęły.

    "Czy zmarła miała jakąś rodzinę? Wiem coś o tym" - Wiemy coś o tym?
  • Aleks99 rok temu
    Troszkę babolków, aż strach patrzeć, dziękuję za porządki, przyjmuje je z pokorą :)
    I oczywiście dzięki za obecność
  • Aleks99 kiedy kontynuacja?
  • Aleks99 rok temu
    fanatyk Philipa K. Dicka123 dzisiaj późnym wieczorem, albo jutro. Jest limit prac które trafią na stronę główną dlatego czekam z publikacją aż ten wygaśnie. Limit to 24h i w tym czasie 2 prace :)
  • Aleks99 KK
  • Dekaos Dondi rok temu
    Aleks99↔Zaciekawił tekst. Wartka akcja i dobrze się czyta:)
    "Gałki oczne wypłynęły z oczodołów i przyległy do policzków, niczym dwa nienaturalnie duże pryszcze."→plastyczne zdanie!
    Pozdrawiam?:)
  • Aleks99 rok temu
    Dekaos Dondi dziękuję za komentarz, cieszę się, że tekst przypadł do gustu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania