[Tekst wycofany]

brak

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Bettina rok temu
    Ciężarówka jak harmonijka?
  • Bettina rok temu
    Otrzymałem informacje, że ma być ambulans ze szpitala.
    Niemożliwe, ambulans szpitalny nie może przewozić zwłok. Procedury.
  • Aleks99 rok temu
    Jedynie w świecie opisanym jako realny i przeniesiony w opowiadanie. Mój taki nie jest, więc o ile prawa fizyki czegoś nie zakazują, wszystko jest możliwe ;)
  • Bettina rok temu
    Nie ma Z.P. , bo nie ma zwłok?
  • Akwadar rok temu
    "Ciężarówka wyglądała, jakby ktoś wyciągnął ją ze złomowiska, naprędce wpompował w opony powietrze, zalał bak benzyną i uznał, że jest gotów do drogi." - kto jest gotów, bak? Bo ja bym uznał, że ciężarówka była gotowa, ale ja tam się nie znam...
    A... "Kierowca zresztą, siwy, wąsaty jegomość z wydatnym brzuszyskiem..." - zresztą czego? Jakiś chaos w tym zdaniu.
    Dobra, już nie będę się więcej naprzykrzał ;)
  • Narrator rok temu
    Akwadar

    Nie czepiaj się; to jest tak zwany artystyczny nieład. ??

    Autora rozpiera wena, palce bębnią o klawisze, keyboard controller się grzeje, zza ekranu idzie dym, a ty wyjeżdżasz z takimi drobiazgami. Gdzie drwa rąbią…??

    Daję 5 ☆☆☆☆☆
  • Aleks99 rok temu
    Akwadar, dzięki za wypunktowanie wątpliwości. Czepiaj się, dlaczego nie? Przecież od tego jest portal literacki ;)
    Może nie dla wszystkich, ale mam nadzieję że dla ciebie tak ;))
  • Aleks99 rok temu
    Narrator też prawda, ale nie mogę się tym zasłaniać lecz z pokorą dążyć do poprawy ;))
    Dziękuję za komentarz
  • Akwadar rok temu
    Narrator No i w porę się opamiętałem :))
  • Akwadar rok temu
    Aleks99 od zawsze literacki, a nawet biznesowy ;)
  • Narrator rok temu
    Aleks99

    To ja się teraz przyczepię, żebyś nie pomyślał, że mam miększe serce niż Akwadar:
    „– Co pan wie o tym wydarzeniach?”
    ->
    „– Co pan wie o tych wydarzeniach?” lub „– Co pan wie o tym wydarzeniu?”

    Oczywiście literówka. Tekst ma prawie 500 słów to trudno nie zrobić kilku. Powinieneś sobie zafundować doświadczoną redaktorkę o długoletnim stażu.?
  • Aleks99 rok temu
    Narrator to nie takie proste, wszystkie chcą pisać a redakcji nie ma komu robić :D
  • Narrator rok temu
    Aleks99

    Tak, zauważyłem: mamy przewagę piszących nad czytającymi, tak samo gadających nad słuchającymi.

    Szkoda, że to nie dotyczy branży kulinarnej, to byśmy mieli więcej gotujących niż jedzących.
    ?‍?????
  • Aleks99 rok temu
    Narrator na dobre jedzenie zawsze jest odpowiednia pora :)
  • MKP rok temu
    Aleks99
    Święte słowa???
  • Dekaos Dondi rok temu
    Aleks99↔Na teraz, mam zamiar czytać dalejj:)↔Pozdrawiam?:)
    Takie wstawki dodają klimatu↔"Kilka desek wydało również niepokojące dźwięki, jakby preludium do niechybnego złamania się"
  • Aleks99 rok temu
    bardzo mi miło, kolejne części już niebawem :)
  • MKP rok temu
    "Kierowca zresztą, siwy, wąsaty jegomość z wydatnym brzuszyskiem, sprawiał wrażenie" - wyrzuciłbym zresztą

    "Ludzie się boją, czasami są po prostu ciekawi." - ludzie się boją, a czasami są...

    Klimacik tajemnicy jest miodzio?
  • Aleks99 rok temu
    Dzięki za kwestie techniczne i dobre słowa, fajnie, że się podoba ;)
  • Bettina rok temu
    Mnie się nie podoba, sorry za szczerość.
  • Aleks99 rok temu
    Dziwne czasy nastały, że za szczerość trzeba przepraszać, ale u mnie nie musisz :)
  • Bettina rok temu
    Kojarzy mi się z narracją z Pana Samochodzika. Jasne, fajne, ale czytałam jako nastolatka. Kto jest w twoim targecie?
  • Aleks99 rok temu
    Nie piszę pod target, piszę tak jak niesie mnie historia. Jasne, nie jest to żadna literatura piękna, ale raczej też nie mam zamiaru tworzyć opowiadań typu young adult, lub podobnych.
  • Bettina rok temu
    Mnie nie interesuje literatura piękna, tylko poznawcza. Wątpię czy tu ktokolwiek czytał Życie seksualne dzikich, Malinowskiego.
  • Aleks99 rok temu
    No i ok, ale to nie ten adres.
  • Bettina rok temu
    To ten sam adres, co SF :)
  • Aleks99 rok temu
    nie mam nic do powiedzenia na ten temat. Też mam wrażenie, że rozmywamy się w oczekiwaniach ;)
  • Bettina rok temu
    Aleks99
    Ja po prostu cię pozdrowiłam.
  • Aleks99 rok temu
    Bettina również pozdrawiam
  • Bettina rok temu
    Aleks99
    Tylko nie pisz tak sztywno jakbyś umarł przed napisaniem :)
  • Aleks99 rok temu
    Bettina obrałem taki styl, teraz trochę głupio wprowadzać niekonsekwencję
  • Bettina rok temu
    Która to książka ma coś do pokazania jako Polaka książka i przed jej napisaniem autor podrózował z Witkacym..

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania