Żniwiarz — Prolog — 3/3 — Mistrz — Drabble

Od opuszczenia przez Arthura domu minęły jakieś dwa trzy tygodnie. Błąkał się po lasach otaczających jego rodzinną wieś, spędzając noce na płaczu. Pewnie zginąłby z rąk jakiegoś zwierzęcia, bandyty czy po prostu z głodu i pragnienia, jednak szczęście w końcu uśmiechnęło się do chłopca.

Znalazła go grupa podróżnych z całego świata, których wygnano z rodzimych krajów z najróżniejszych powodów. Arthura ocalił jedynie fakt, iż życie dziecka było świętością nawet dla najgorszych szumowin z tej zbieraniny. Przygarnęli młodzieńca, nauczyli go pisania, czytania, języka migowego oraz walki mieczem, aby mógł, ochraniając karawanę, zapracować na miejsce w nowym domu.

Wtedy zawsze się uśmiechał.

 

Notatka do czytelnika:

Już nigdy nie piszę prologów… To jest zło. ;-;

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Rasia 13.08.2016
    "Od opuszczenia przez Arthura domu, minęło jakieś dwa trzy tygodnie" - zbędny przecinek
    "aby mógł ochraniając karawanę" - przecinek po "mógł" i przy okazji wyjdzie ładne wtrącenie
    Nie podejrzewałam, że z ostatniej części prologu zrobisz drabble. Z jednej strony ciekawie, z drugiej troszkę szkoda, bo jednak spodziewałam się czegoś dłuższego... W każdym razie mam nadzieję, że do tej decyzji nie popchnęła Cię moja poprzednia opinia, bo trochę się jednak tym zmartwiłam :( Tutaj zostawię 4,5 czyli 5, jako że rozpatruję tekst jako część, a nie to, jak drabble ma się do całości prologu, i cierpliwie czekam, co następnego wstawisz :)
    Ps. Mam nadzieję, że moja wypowiedź miała trochę sensu, bo zmęczona jestem dzisiaj i raczej unikam komentowania, ale tutaj się skusiłam :)
  • Chomik nr.7 14.08.2016
    Nie, nie skłoniła i tak, miała sens. :) Po prostu nie umiałem sensownie sklecić dłuższego prologu. :/
  • KarolaKorman 14.08.2016
    Ja też liczyłam no coś dłuższego :(
    Napisałeś, że ,,nauczyli go pisania, czytania,'', a w poprzedniej części kradł książki, żeby czytać. Coś tu nie gra :( Nie oceniam, pozdrawiam i czekam na pierwszą część :)
  • Chomik nr.7 14.08.2016
    Uch... Przepraszam, za długo nie pisałem...
  • Życzliwy 09.09.2016
    Usuń kropkę w nicku.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania