Życie oczami dziecka

Witam w mojej pierwszej powieści. Kurde mam 9 lat więc pisać tą opowieść, czy zakończyć tym że jestem za mały na tzw. "Głupie przesłania?". Postaram się wam to wytłumaczyć jak tylko mogę. No więc, matka ogląda se filma w tv, ja biję rekordy na opowi.pl. Po co? A po co nie? Uwielbiam pisać opowiastki. Taka opowiastka nietypowa. Durnia robić z dzieci, kurde po co jest coś takiego jak pokemon? Nieważne. Urodziłem się w 2006 a w przedszkolu nauczyłem się czytać. Moim pierwszym słowem był "kosmos". Durne co? Ok, gdzieś to mam. Odkryłem sobie ipada na którym teraz piszę, zmajstrowałem coś w ustawieniach po czym miałem karę bez ipada, kurde na czas nieokreślony. Teraz dla mnie to byłaby tragedia... Wtedy byłem malcem więc co mi tam? Odkryłem coś takiego jak gra w kropki gram se kurde i się uzależniłem. Teraz wspominam stare czasy. Mój dom poszedł na licytację, o cholera - pomyślałem - trzeba zabić sukinsyna pieprzonego, walić dupka - trzeba walnąć w ciula i zjebać tych niedojebków! A jak się później okazało - gówniarz miał chyba łapówkę sędziowo-komorniczą i zapieprzają. Ogólnie tarza się w kupie, i to na dodatek psiej. Ja pierdzielę, ale ma pecha. Sędzia - olewka, już jak widzi 100 złoty w portfelu to daje kolesiom łapówki żeby domek zlicytować. Wspiera nas jakaś pojebana ze słabymi ocenami kancelaria prawna, ni chuja mają się do sytuacji a i wierzyć nie chcą że ta pierdolona sędzia miała łapówkę z komornikiem i pieprzonym kupującym i wygrywającym, ponieważ czekali na niego. Licytacja miała się odbyć O 12:00 a on wrócił jakieś kilkanaście minut potem i widać było że się znają. Ja zostałem w domu - bo rzygałem po stresie a iż pana Ryszarda (kolegę mamy) wywalili z jego "córką Kalinką" powiedziała sędzia rzekomo nie można smarkaczów wpuszczać, won stąd albo przyjdzie pierdolony mops z mopsianem na czele + łapówka oczywista i zajebie kolesia na fulla i kilka policjantów, a dziecko trafi do domu dziecka. Kurwa wspomnienia mamy. U nas był rzekomy "Wojtek", który zjebał kompa przed jedzeniem a kurwa takie fale to gówno emitowało że ten jebany egoista zjebać się powinien. Chyba muszę obejrzeć pulp fiction, żebym się wyluzował. Pozdrawiam, michał.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Ekler 29.03.2016
    Przeczytałem, ale nie oceniam, bo może jest w tym jakiś ukryty potencjał, którego ja nie dostrzegam ...
  • KarolaKorman 29.03.2016
    Myślę, że z pulp fiction to dobry pomysł :) Też nie oceniam :)
  • Angela 30.03.2016
    Ja również nie oceniam, chcę tylko napisać, że te przekleństwa nie dodają powagi Twojemu opowiadaniu. Jest raczej
    odwrotnie, wyglądają głuwniarsko

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania