¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Anonim 10.02.2021
    I tak, i nie. To tak w skrócie, bo nie chce mi się dyskutować na temat aborcji. Mam swoje zdanie, które nie pokrywa się ani z "szablonem" prawicy, ani lewicy.
    Natomiast sam wierszyk bardzo sprawnie napisany.
    Choć trzecie zwrotka podoba mi się najmniej, nie do końca mnie przekonuje.

    Pozdrawiam
  • Szpilka 10.02.2021
    Antoni, trzecia zwrotka to uogólnienie, przecież nie wszyscy mężczyźni traktują kobiety przedmiotowo.

    Wiersz o terminacji zdeformowanych płodów, o aborcji się bojam, bo się posypią - urwał nać albo fuck you, jak ongiś u Alicji Tysiąc, która bojąc się ślepoty, ośmieliła się o aborcji dywagować.
    Moje zdanie też się z nie pokrywa ani z lewacką, ani z prawacką opcją.

    Dziękuję za sprawnie napisany i też pozdrawiam ?
  • Anonim 10.02.2021
    Szpilka
    w trzeciej zwrotce nie chodziło mi o to, że to o mężczyznach, ale o to, że stwierdzenie "nie zdziadzieć" nijak sie ma do problemu.
  • Szpilka 10.02.2021
    Antoni

    Jak nie, gdy się nie używa, to zanika, używanie jak balsam konserwuje ?

    Albo głowa siwieje, pupa szaleje, czyli sprawcy ciąż potępiają, co im nie przeszkadza sobie poużywać ?
  • Anonim 10.02.2021
    Szpilka
    no to nie skumałem tej zwrotki. Ta "ekstaza" znaczyła dla mnie po prostu ekscytację problemem.
  • Szpilka 10.02.2021
    Antoni

    Też, najpierw się ekscytują robotą, a potem robią głupoty ?
  • Pasja 10.02.2021
    Umarł Maciek, umarł, już leży na desce, gdyby mu zagrali podskoczył by jeszcze... można zacytować dziadom.
    Nawet dobiorą się kobietom do d...y poprzez sięganie do kart pacjentek.
    Pozdrawiam
  • Szpilka 10.02.2021
    Pasja, to straszne ?

    Dziękuję za wizytę ?
  • Narrator 10.02.2021
    Wiersz najeżony szpilkami... Najbardziej kłuje prawda o tych dziadach. Należy docenić nie tylko talent w pisaniu, ale również odwagę w poruszeniu tego wybuchowego tematu. Piąteczka ode mnie.
  • Szpilka 10.02.2021
    Narrator, pewnie dziadersi już odwet szykują ?

    Dziękuję za pochlebne słówko, to tylko rzemiosło słowa, ale cieszę, że w miarę dobre ?
  • Angela 10.02.2021
    Szkoda że 5 mogłam wstawić tylko raz.?
  • Szpilka 10.02.2021
    Angela, pięknie dziękuję za piątaka ?
  • Szpilka 10.02.2021
    E, dziaders! Wiem, że to ty jedynki sadzisz, też ci zasadzę, ale nie za wiersz, tylko za to, że jesteś dziadersem. O! ?
  • Trzy Cztery 10.02.2021
    na ciebie przeniósł/ nieludzki ciężar pod ludzką strzechą.// gdy nie udźwigniesz domy szalonych/ stoją otworem albo park sztywnych

    - te słowa mogą dotyczyć niejednego problemu w życiu człowieka. Dla jednych te problemy przynosi los, dla innych - Bóg, a dla jeszcze innych - człowiek. Piszesz o tym ostatnim przypadku.
  • Szpilka 10.02.2021
    Miałam na myśli kobietę, którą zmuszono do porodu zdeformowanego płodu /sprawa prof. Chazana, starego abortera/, taką kobieta nikt się nie przejmuje, a zdarza się dość często, że doznaje uszczerbku na psychice.
  • Ja trochu jak Antoni, tez już tematem zmęczony jestem - tak wszyscy się zmęczą to ucichnie i pewnie o to chodzi, ale fakt. Za bardzo zaangażowane, przez to ciężkie - zda się mi. Zwroty i nazewnictwo, to inna bajka, wesoło np. "chmyzie pryszczaty":)
    Sprawdzę czym jest chmyz.
  • Szpilka 11.02.2021
    Yanko, ano, tacy męczliwi już jesteśmy - błahe męczy, niebłahe też.

    Chmyz to niepozorak, głośno wrzeszczy, żeby go zauważyć. Dziękuję za komentarz ?
  • Dekaos Dondi 10.02.2021
    Szpilko↔Rzeknę w ten sposób, iż tekst jest pełen soczystych treści rozpoznawalnych,
    oraz forma i rymy→jak zawsze na Tak.
    Ważne by w skrajności nie popadać, ani w jedną, ani w drugą,
    a jednocześnie nie wrzucać wszystkich do jednego koszyczka.
    Pozdrawiam:)↔5
  • Szpilka 11.02.2021
    Celne spostrzeżenie, Dekaosie - nie przyginać w żadną stronę. Dzięki ?
  • Jacom JacaM 12.02.2021
    :-)
  • Szpilka 13.02.2021
    ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szkoda, że usunęłaś ten wiersz niczym Dębski zdeformowany płód. Ale i tak daję ci maksymalną ocenę. Pozdrawiam 5 ????????❣????????❤

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania