20 12: dwadzieścia dwanaście - 0 - Wstęp

———— notka ————

Kolejny niedokończony staroć ze szuflady. Wiem, że prawie nikt na opowi nie tworzy takich wstępów, ale... Wrzucam też od razu pierwszy rozdział.

———————————



Czas pisania i zbierania pomysłów: od 1 sierpnia 2020r. do [dzień] [miesiąc] [rok]r.

 

Na początku chciałbym przedstawić głównych bohaterów:

 

Iza Jaworska

Wiek: 24

Informacje: z zawodu jest kierowcą, bo kiedyś założyła się z kimś o kontener wódki, że zostanie kierowcą ciężarówki (ale rymy). Zazwyczaj śpi w trasie, lecz Katowice to jej miasto. Jest to typ silnej i niezależnej kobiety. Ciężko jest ją zdenerwować, ale gdy jest już bardzo zdenerwowana to lubi zapalić. To jej pomaga.

 

Patryk Zawadzki

Wiek: 29

Informacje: mieszka w Szarych, gdzie ma swój warsztat samochodowy "MechZaw". Zazwyczaj nosi lekką brodę. Jest dość wulgarny i nie przejmuje się zdaniem innych. We wsi znany jak właściciel Nissana Patrola, który ciągle chce coś w nim naprawiać. Mechanik pierwsza klasa.

 

Jacek Czerwiński

Wiek: 25

Informacje: sąsiad i kumpel Patryka. Pracuje na tartaku jako kierowca. Właściciel Urala 4320. Lubi się ubłocić i pokazać co umie. W odróżnieniu od Patryka zachowuje się bardziej kulturalnie.

 

Filip Suwalski

Wiek: 26

Informacje: Podobny jest do Jacka z tą różnicą, że podejmuje bardziej dojrzałe decyzje. Dzięki temu ma szacunek otoczenia. Mieszka w Szczyrku i należy do klubu strzeleckiego. Na co dzień pracuje w policji.

 

Edyta Wójcik

Wiek: 23

Informacje: bardzo uczuciowa i troskliwa. Umie patrzeć na świat oczami innych i wykorzystać każdą okazję. Ciągle lubi próbować nowych rzeczy. Z zawodu jest fotografem. Mieszka w Szarych. Zna Patryka i Jacka.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Wzruszyło mnie, że na tartaku pracuje...
  • dariusz-b 03.02.2022
    ; - )
    Dziękuję za komentarz
  • Pan Buczybór 03.02.2022
    nie wiem, może takie notki mają sens, ale moim zdaniem czytelnik powinien poznawać bohaterów z tekstu - takie notki nie są mu potrzebne, a niektórym nawet mogą popsuć zabawę...
  • dariusz-b 03.02.2022
    W większości dłuższych tekstów, jakie piszę to daję takie informacje na początek. Taki styl...
    Dziękuję za komentarz
  • Vespera 04.02.2022
    Znam jedną Edytę Wójcik :) Zawsze zastanawia mnie, czy istnieje jakaś historia, w której autor nazwał postać moimi prawdziwymi danymi, ot przez przypadek.
  • dariusz-b 04.02.2022
    Rzecz jasna dane były z generatora.
    ; - )
    Dziękuję za komentarz
  • Vespera 04.02.2022
    dariusz-b Też używam generatorów, zdarza się też inspiracja prawdziwymi ludźmi, a nawet spisuję ciekawe nazwiska z nagrobków na cmentarzu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania