Anioły Nocy - Prolog

Alicja, główna bohaterka Nocnych Aniołów jest dziewczyną z marzeniami i osobą mającą głowę w chmurach. Pewnego zimowego dnia wszystko się zmienia. Jej brat gdzieś znika, a po tygodniu odnajdują jego ciało. Dziewczyna pragnie dowiedzieć się o wydarzeniach tej nocy, której zginął Łukasz, a w tym pomagają jej jedyni przyjaciele - Weronika i Igor. W okolice dziewczyny wprowadza się ośmiu nastolatków. W spokojnym mieście zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Co się wydarzy? Czy Alicja dowie się prawdy? Czy miłość zmieni ją w potwora, czy może ona uwikła dzikość przyszłych Aniołów Nocy?

 

***

Witam! Chciałam ogłosić, że wena powolutku powraca. Anioły Nocy to mój nowy pomysł! Mam wieeelką nadzieję, że opowiadanko wyjdzie. (Nie)Samotna jest w trakcie pisania, a kolejny rozdział Świadka jest prawie przy końcówce. Oby mi się teksty nie pomieszały :D

Liczę na szczerą opinię i serdecznie pozdrawiam.

~ Zozi

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Dimitria 08.01.2017
    Zapowiada się ciekawa historia :)
    Na pewno będę czytać.
  • Zozole 08.01.2017
    Dziękuję <3
  • Skoiastel 08.01.2017
    Alicja [przecinek] główna bohaterka Nocnych Aniołów [przecinek] jest dziewczyną z marzeniami i osobą mającą głowę w chmurach. - Główna BOHATERKA jest dziewczyną i osobą w jednym, kto by się domyślił :D

    Dziewczyna pragnie dowiedzieć się o wydarzeniach tej nocy (...) W okolice dziewczyny wprowadza się ośmiu nastolatków. - W okolice intymne? No i co ty masz z tą "dziewczyną"?

    (...) spokojnym mieście zaczynają dziać się rzeczy [przecinek] jakich nigdy nie było. - To zdanie słabo brzmi. Nie wystarczy "niesamowite"/"nierelane"? Coś w ten deseń?

    Czy Alicja dowie się prawdy? - Tak.

    Czy miłość zmieni ją w potwora, czy może ona uwikła dzikość przyszłych Aniołów Nocy? - Ona czyli miłość czy Alicja? http://sjp.pwn.pl/sjp/uwiklac;2533999.html wplątać dzikość w przyszłych aniołów? To nie brzmi po polsku, serio.

    Witam [przecinek] witam! Chciałam ogłosić, że wena powolutku powraca. Anioły Nocy to mój nowy pomysł! Mam wieeelką nadzieję że wyjdzie. - Dlaczego raz stawiasz przecinek przed "że", a raz nie?

    Oby mi się teksty nie pomieszały [przecinek] hihi. - No nie wiem, co w tym jest śmiesznego. To by było raczej przykre. Hi, hi - jak już.

    Mi to wygląda na strasznie oklepany pomysł na dark fantasy niskich lotów.
  • Zozole 08.01.2017
    Wiem, że jest dużo błędów, ale pisałam na telefonie, w nocy, zmęczona po dniu. No cóż twoja opinia trochę zabolała, ale cieszę że powiedziałeś co o tym myślisz. Dzięki za złamanie mi serca i szczerą do bólu opinie :D xD
  • Zozole 08.01.2017
    A i dziś jak będę na laptopie to wszystko poprawię :)
  • Skoiastel 08.01.2017
    :)
    Aha, no i pomyliłaś "prolog" - https://pl.wikipedia.org/wiki/Prolog_(literatura)
    Z blurbem - https://pl.wikipedia.org/wiki/Blurb
  • Zozole 08.01.2017
    No w sumie racja xd Eeee tam :D
  • Tina12 08.01.2017
    Fajnie się zapowiada. Na pewno będę czytać kontynuacje
  • Tina12 08.01.2017
    Ps 5
  • Zozole 08.01.2017
    Dzięki Tina :* :D
  • katharina182 08.01.2017
    Temat faktycznie trochę oklepany ale myślę że warto poczekać jak się twoje opowiadanie rozwinie. Z pewnością zajrzę jak napiszesz ciąg dalszy. Mam nadzieję że będzie dużo akcji; )
    Jak narazie nie oceniam bo to tylko wstęp.
  • Zozole 08.01.2017
    Dziękuję i mam nadzieję, że Cię zainteresuję :)
  • lea07 08.01.2017
    O i teraz to jestem w niebie <3, albo jak kto woli, trzy metry nad niebem <3 hahaa. Nie, naprawdę zapowiada się cuudownie <3. Ode mnie leci wilka 5 :D i z niecierpliwością czekam na rozdział <3. A czy tam będą występować anioły?
  • Zozole 08.01.2017
    Wybacz lea ale nie będą występowały anioły :P Ale sądzę, że te stworzenia też Cię zaciekawią :D
  • lea07 08.01.2017
    Zozole Oj, już nie mogę się doczekać :D
  • Stern 16.01.2017
    Tak jak już poprzednio zostało powiedziane, zapowiada się na zwykle dark/angel fantasy z tajemniczymi nastolatkami, ale kto wie może coś z tego będzie bo mimo wszystko trudno jest w tej kategorii coś ciekawego i świeżego napisać.
  • Tanaris 20.01.2017
    Zapowiada się ciekawie, trudny temat wzięłaś sobie. O tej tematyce jest wiele opowiadań, mam jednak nadzieję, że będzie troszkę odbiegać od tej normy i powieje świeżością. Powodzenia. :)
  • Szalokapel 12.02.2017
    Witaj, Zozole. Nie zapowiada się banalnie. Ciekawa jestem, czy dasz sobie radę. Trzymam kciuki. Biorę się za czytanie. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania