Poprzednie częściBiel - Początek

Biel - Rozdział Pierwszy

Po chwili do pokoju wszedł lekarz. Spojrzał na mnie dziwnym wzrokiem.

-Ekhem... - chrząknął

-Dzień dobry? - odpowiedziałem

-Witam, czy zdaje pan sobie sprawę co się dzieje? - zapytał lekarz

Spojrzałem na niego pytającym wzrokiem.

-Za mną... - powiedział. Wyglądało to jakby czytał mi w myślach. Wszystko tu jest dziwne.

Zaprowadził mnie do sali... Światło sparaliżowało mój wzrok. Poczułem ból na całym moim ciele. W moich oczach pojawiły się łzy mi poczułem nasilające się uczucie złości. Światło zgasło. Spojrzałem na lekarza błagającym spojrzeniem.

-O co tu chodzi?! - ten spojrzał na mnie wzrokiem mówiącym tylko "daj mi spokój"

-Nic pan nie wie? Ciekawe... - przerwał ciszę po chwili.

-N-nie? - nie jestem pewny żadnego słowa. Facet podszedł do jakiegoś stolika i coś z niego wyjął. Chwilę później machał mi czymś przed twarzą. Całe ciało przeszło okropne mrowienie. Zacząłem się wydzierać na całe gardło. Słysząc to szybko schował to "coś".

Przez chwilę wszystko zamglił czarny dym. Poczułem, że odrywam się od ziemi.

Po chwil czarna mgła opadła, a ja z "doktorkiem" byłem zupełnie w innym miejscu. Był to ogromny budynek. Przed moją twarzą stała tablica z napisem "Akademia Księżyca"

-O co chodzi? - powiedziałem odwracając się w stronę lekarza. Zostawił mnie samego o niczym nie mówiąc.

***

Następna część będzie dłuższa, teraz starałem się jak najmniej powiedzieć, czekajcie a zostaniecie nagrodzeni :P

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Numizmat 23.09.2015
    "Witam, czy zdaje pan sobie sprawę co się dzieje?" - Nie? To tak jak ja ;) Fajnie piszesz, ale ja nic z tego nie kumam :D. Dobrze, że dodałeś, że póki co ta właśnie ma być :D Trochę krótkie. Dam pięć na zachętę, żeby wreszcie zobaczyć trochę więcej historii :)
  • Ciri 23.09.2015
    Numizmat, a Ty jak zwykle szczodry i piąteczkami rzucasz :P
  • Numizmat 23.09.2015
    Ciri, jak to jak zwykle? :P Właśnie wstawiłem gdzieś tróję...
  • Ciri 23.09.2015
    Numizmat, gdzie nie wejdę, to pod opowiadaniem zostawiasz piąteczkę "na zachętę" czy cuś w tym stylu :D
  • Numizmat 23.09.2015
    Ciri, przyrzekam poprawę. Już więcej nie będę. Naprawdę :)
  • Ciri 23.09.2015
    Numizmat, zobaczymy! hihi ;)
  • Ciri 24.09.2015
    Numizmat, oo! dowody widzę ;d
  • levi 23.09.2015
    kródkie opowiadania też mogą dużo wnieść, a to nie wniosło nic
    zdania bez ładu i składu, miałam wrażenie, że w głowie miałeś co innego, a pisałeś o tym, nie odebrałam dobrze tego tekstu, no ale czekam na dalsze części skoro obiecujesz, że będą lepsze, not o zobaczymy
  • CrazyMaster 09.10.2015
    Kródkie, yhm na pewno...
  • Ciri 23.09.2015
    1. „Po chwili do pokoju wszedł lekarz.” – A wcześniej to co było? :P
    2. „-Ekhem... – chrząknął” – po ‘chrząknął’ kropka.
    3. „-Dzień dobry? – odpowiedziałem” – to samo co pod dwójką. Poza tym, tak mi się wydaje, że odpowiada się zazwyczaj na pytanie/powitanie. A lekarz tylko chrząknął.
    4. „(…) zapytał lekarz” – to samo co w dwójce.
    5. „Spojrzałem na niego pytającym wzrokiem.” – jak dla mnie powtórka, linijkę wyżej jest ‘zapytał’, a tu ‘pytającym’, trochę mi się to gryzie ;)
    6. „Światło sparaliżowało mój wzrok.” – jak światło może paraliżować? Może jedynie oślepić ;)
    7. „Poczułem ból na całym moim ciele.” – swoim ciele
    8. „W moich oczach pojawiły się łzy mi poczułem nasilające się uczucie złości.” – mi? Chyba samo „i”; zdanie wcześniej jest już ‘poczułem’, więc powtórzenie ;)
    9. „ (…) ten spojrzał na mnie wzrokiem mówiącym tylko "daj mi spokój"” – wcześniej zgasło światło, więc mniemam, że było całkiem ciemno, w takim razie jak mógł widzieć spojrzenie lekarza?
    10. „nie jestem pewny żadnego słowa.” – wszystko opisujesz w czasie przeszłym, trzymaj się tego ;)
    11. „Przez chwilę wszystko zamglił czarny dym. (…)Po chwil czarna mgła opadła …” – powtórzenia.
    12. „Był to ogromny budynek. Przed moją twarzą stała tablica z napisem "Akademia Księżyca"” – kropka po ‘księżyca’.
    13. Wiem, że nie jest to częścią opowiadania, ale… „Następna część będzie dłuższa, teraz starałem się jak najmniej powiedzieć, czekajcie a zostaniecie nagrodzeni” – Rozbiłabym to na dwa zdania. Przed „a” stawiamy przecinek. ;)
    14. O zapisie dialogów poczytaj tutaj: http://www.opowi.pl/forum/poradnik-zapis-dialogow-w250/ , bo też widziałam kilka błędów w zapisie ;)

    Czekam na dalszą, dłuższą część.
    Dzisiaj ode mnie 4 ;)
  • CrazyMaster 09.10.2015
    Co na świecące oczy? xD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania