Ciche szepty

Morderstwo , głosne krzyki , błagania tych wszystkich ludzi , którzy i tak nie otrzymali żadnej pomocy . Biegłam przez to wszystko , widziałam rzeczy , których realnie nie byłam w stanie zobaczyć..Albo może nie chciałam ich widzieć? Jedno było pewne – To wszystko było okropne i z każda sekundą zdawałam sobie sprawę jak bardzo słabne , nie miałam już sił , byłam godna a moje nogi odmawiały mi posłuszeństwa , upadłam na kolana , na ziemi było mnóstwo szkła , syknęłam cicho i podniosłam się jak najszybciej wyjmując szkła z moich kolan . Ruszyłam dalej , palące się domy , ogień aż raził mnie w oczy , byłam zbyt blisko , czułam , ze jestem bliska kresu ..Ale zaraz .. Coś rusza się przede mną , idzie w moja stronę coraz szybciej , krzyczę ale to nie skutkuje , staram się uciec , ale miasto , domy w płomieniach ,które widziałam już ich nie było , zamiast tego poczułam ostrze wbijające się w moje ciało .

 

Obudziłam się otwierając szeroko swoje oczy , wpatrywałam się w sufit jakiś czas a później szybkim ruchem

odwróciłam się na prawy bok , jedna dłoń włożyłam pod poduszkę wyjmując swój notes , który służył mi jako pamiętnik , zaczęłam pisać:

 

Drogi Pamiętniku

Znów miałam ten koszmarny sen , tym razem jednak miał więcej szczegółów niż do tej pory , zaczynam się obawiać , ze te dziwne rzeczy , staną się rzeczywistością , z drugiej strony jednak wiem , że plece bzdury .. Moi rodzice mówią , że się zmieniłam , ale jak mam tego nie robić ? Wciąż staram się pozbierać po śmierci dwóch najbliższych mi osób , nie rozumiem jak oni mogli tak szybko zapomnieć o tym co się wydarzyło , jak mogli zapomnieć o ..

 

- Laura , zejdź proszę !

Matka , czego ona znowu ode mnie chce? Odłożyłam notes znów pod poduszkę i zeszłam , stanęłam w progu kuchni kładąc ręce na swoje biodra , przyglądałam się jej uważnie , mogło się wręcz wydawać , że pożeram ją wzrokiem , próbowałam doszukać się jakiegoś bólu w jej oczach , ale wyglądała na bardzo zadowolona , szczerze mówiąc nawet nie byłam zbyt ciekawa dlaczego , wręcz przeciwnie .. Bardzo denerwowało mnie to jak podchodzi do całej sprawy.

 

- Dlaczego nie jesteś jeszcze gotowa? Czekam na Ciebie od 20 minut a tu proszę , zero zainteresowania tym co ma się wydarzyć . Dziecko , czy Ty nie rozumiesz ze wszyscy na Ciebie tam czekają . Czekaja .. A Ty ? Jak … – Wiedziałam , ze jej pouczeniom nie będzie końca , dobrze ja znałam wiec jak najszybciej jej przerwałam , teraz jej oczy pokazywały mi swe uczucia , widziałam w nich gniew .

- Nigdzie się nie wybieram , możesz pójść beze mnie . – Odparłam patrząc w jej nadal złe spojrzenie , ruszyła w moim kierunku , krok za kroczkiem , nie zajęło jej to dużo czasu , gdyż szybko znalazła się obok i wymierzyła mi siarczystego policzka po prostu wychodząc z domu .

 

( Mam nadzieję , że się podoba . Nastepnym razem będzie lepiej : )

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • little girl 03.04.2016
    Przed pytaniami kropkami i przeciwnikami itp. Bez spacji. Jest juz późno, więc jak nie zapomnę jutro (dzisiaj, ale jak wstane) wskaże ci błędy, które zauważyłam. Narazie zostawiam 3 :)
  • little girl 03.04.2016
    Wcisnelam cztery ;-;
  • whiteangel96 03.04.2016
    little girl ok bardzo dziękuję :)
  • KarolaKorman 04.04.2016
    ,,że plece bzdury .. '' - plotę
    ,,wymierzyła mi siarczystego policzka po prostu wychodząc z domu .'' - tu zamieniłabym: wymierzyła mi siarczystego policzka i po prostu wyszła z domu .
    Brakowało litery ,,ą'', interpunkcja kulała, ale tak na jedną nogę i, co już wspomniała little, przed przecinkami nie dawaj spacji.
    Cała reszta jest w porządku, a nawet bardzo. Ładnie napisane i zaciekawiłaś, dam 4 :)
  • KarolaKorman 04.04.2016
    Coś u Ciebie pragnie wyższej oceny :) Ja też wcisnęłam 5, tak chyba miało być :)
  • whiteangel96 04.04.2016
    Dziękuję bardzo :)
  • Lucinda 04.04.2016
    Właściwie mało czytam nowych tekstów, sama nie wiem czemu, tak zauważyłam. Może to przez brak czasu i zaległości z seriami. Ale gdy zajrzałam na Twój profil i zobaczyłam słowo muzyka, postanowiłam zajrzeć :D Dziwny trochę motyw, ale cóż, uwielbiam muzykę, choć słucham jej, a nie tworzę. Ale przechodząc do tekstu... Pod względem fabularnym nie jest źle, nie ma problemów ze zrozumieniem, nie nudzi, całkiem przyjemnie się czyta. Natomiast mogło by być lepiej, a przynajmniej tak sądzę, i musisz popracować nad poprawnością, czasem brakuje przecinków, zwracaj też uwagę na polskie znaki, czasem mogą nawet zmienić znaczenie i nie mówię tu o tej części, bo nie było takiej sytuacji, choć wystąpiła jedna literówka również. Pamiętaj też o tych spacjach. Wspominano już o tym, więc myślę, że zapamiętasz. Takie sytuacje, te, które wskazałam niżej, to tylko przy okazji innych błędów.
    ,,z każda sekundą zdawałam sobie sprawę (przecinek) jak bardzo słabne" - ,,słabnę";
    ,,byłam godna (przecinek) a moje nogi odmawiały mi posłuszeństwa" - ,,głodna";
    ,,podniosłam się (przecinek) jak najszybciej wyjmując szkła z moich kolan";
    ,,czułam , ze jestem bliska kresu" - ,,że", no i bez spacji przed przecinkiem. To się tyczy wszystkich znaków interpunkcyjnych i little girl już o tym pisała;
    ,,idzie w moja stronę coraz szybciej" - ,,moją";
    ,,krzyczę (przecinek) ale to nie skutkuje";
    ,,domy w płomieniach ,które widziałam (przecinek) już ich nie było" - i spacja po przecinku, bez tej przed;
    ,,Obudziłam się (przecinek) otwierając szeroko swoje oczy";
    ,,jakiś czas (przecinek) a później szybkim ruchem
    odwróciłam się na prawy bok" - jeszcze ten przeskok do drugiej linijki...;
    ,,jedna dłoń włożyłam pod poduszkę (przecinek) wyjmując swój notes" - ,,jedną";
    ,,Drogi Pamiętniku" - po takich nagłówkach najczęściej występuje przecinek albo wykrzyknik;
    ,,ze te dziwne rzeczy , staną się rzeczywistością" - ,,że" i bez przecinka;
    ,,zapomnieć o tym (przecinek) co się wydarzyło";
    ,,stanęłam w progu kuchni (przecinek) kładąc ręce na swoje biodra";
    ,,wyglądała na bardzo zadowolona" - ,,zadowoloną";
    ,,szczerze mówiąc (przecinek) nawet nie byłam zbyt ciekawa";
    ,,denerwowało mnie to (przecinek) jak podchodzi do całej sprawy";
    ,,Czekam na Ciebie od 20 minut (przecinek) a tu proszę" - liczby, o ile nie ma z tym trudności, to znaczy nie są zbyt rozbudowane, to najlepiej pisać słownie;
    ,,zainteresowania tym (przecinek) co ma się wydarzyć";
    ,,nie rozumiesz (przecinek) ze wszyscy na Ciebie tam czekają . Czekaja" - ,,że", ,,czekają" i oczywiście bez spacji przed kropką;
    ,,Wiedziałam , ze jej pouczeniom nie będzie końca , dobrze ja znałam (przecinek) wiec jak najszybciej jej przerwałam" - ,,że", ,,ją";
    ,,Odparłam (przecinek) patrząc w jej nadal złe spojrzenie". Ode mnie na razie 4, ale sądzę, że na przyszłość spokojnie będę mogła postawić z czystym sumieniem wyższą ocenę, kwestia pracy, rozwijania się i doskonalenia warsztatu:)
  • whiteangel96 04.04.2016
    Dziękuję bardzo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania