Drabble - odwaga

Wchodząc do drewnianego pomieszczenia, unosi się zapach kadzideł i woń żywicy. Siadam w osamotnieniu. W skupieniu spoglądam przed siebie. Napływają łzy. Serce nagle przyśpiesza. Wyciągam z woreczka łańcuszek, który ma mnie połączyć z innym światem. Dotykam go opuszkami palców i nie puszczam. Jestem bowiem w transie. Przesuwam czerwone koraliki, z wyczuciem i czasami się nimi bawię, zachłannie je obracając.

Zaczynam swoją litanię. Jeden. Witam się ze wszystkimi. W trzech kolejnych zwracam swoje prośby do matki. Jakże pięknej i uśmiechniętej. Potem przystanek. Otwierają się bramy. Już czeka na mnie najważniejsza osoba. Zaprasza mnie. Odrzucam na bok różaniec. Idę.

- Jestem już gotowa.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić opowiadanie

Komentarze

  • MinYoongi 19.04.2017
    Podoba mi się ^_^
  • Tanaris 19.04.2017
    Tak mnie coś naszło, żeby coś takiego napisać. Dziękuję <3
  • Emi Ayo 19.04.2017
    Ładne <3 5 daję za to :)
  • Tanaris 19.04.2017
    Dzięki, takie znikąd się pojawiło ;D
  • pasja 19.04.2017
    No chyba tylko Karawan powinien zjechać. Pozdrawiam
  • Tanaris 19.04.2017
    Heh, kto to wie :D Dzięki śliczne.
  • Pan Buczybór 19.04.2017
    "Wchodząc do drewnianego pomieszczenia, unosi się zapach kadzideł i woń żywicy." - dziwnie mi brzmi to zdanie. Nie wiem czy jest źle, ale poprostu dziwnie mi brzmi.

    Drabble fajne. Takie tam ćwiczonko i tyle. 5
  • Tanaris 19.04.2017
    Może faktycznie dziwne, ale zostawiam tak jak jest ;) Następnym razem bardziej dobiorę odpowiednie słowa. Ale też tak myślę, może nawet takie ćwiczonko, chciałam napisać coś takiego, tak dla siebie. Kolejne będzie już w innym klimacie xD Dzięki
  • Karo 19.04.2017
    tekst - lekki, przyjemny, ładnie napisany, styl bardzo dobry - 5. Masz ciekawe pomysły - pokazanie prostych sytuacji, ale w tak obrazowy i prawie bajkowy sposób, że czyta się to z wielkim zainteresowaniem.

    PS napisałem też kiedyś takie skromne opo o niezniszczalności wiary i o niezniszczalnym różańcu. Chciałem zawszeć tym, że wiara przetrwa wszystko. Ale ostatecznie główny bohater popełnia samobójstwo wieszając się na tamtym różańcu. Amen.
  • Tanaris 19.04.2017
    O jacie, obraz na pewno bardzo szokujący i wiele dający do myślenia.
    Dziękuję, widzę że trójka poszła w ruch, także zabieram się za czytanie ;)
  • Haise Sasaki 19.04.2017
    Bardzo fajny tekst

    Pozdrawiam
  • Tanaris 19.04.2017
    A dziękuję :D
  • Mrocznaa 19.04.2017
    Świetne, 5 *_*
  • Tanaris 19.04.2017
    ^~^ Dzięki i czekam na twoje opko.
  • Mrocznaa 19.04.2017
    Niedługo dodam ^^
  • Karawan 19.04.2017
    "Może faktycznie dziwne, ale zostawiam tak jak jest ;)" To Twój tekst i Twoja wola!
    Zdanie jednak nie polsku napisane. Albo "Gdy wchodzę..." Albo "Wchodząc... czuje się" ;)
  • Tanaris 19.04.2017
    Wiem, ale uważam, że jak ponownie coś napiszę, to będę zauważać różnice w tym, jak pisałam kiedyś a jak później. :)
  • fanthomas 19.04.2017
    Krótkie i fajne. 5
  • Tanaris 19.04.2017
    Dziękuję, i czekam na wampiry ciąg dalszy xD
  • Ritha 19.04.2017
    Metafizycznie wręcz! Masz piątaka, ładnie
  • Tanaris 20.04.2017
    Dziękuję :D
  • KarolaKorman 20.04.2017
    I jeszcze ode mnie :)
  • Tanaris 20.04.2017
    Dzięki xD
  • Kakarotto 20.04.2017
    Bardzo udane drabble :) Zostawiam zasłużoną piąteczkę :D
  • Tanaris 20.04.2017
    A miło mi :D
  • Perzigon69 23.04.2017
    Udane drabble, Śmierć, prawda? Tak to odczytałam. 5
  • Tanaris 23.04.2017
    Ciekawa interpretacja i słuszna, ale ja pisząc to miałam coś innego na myśli xD W każdym bądź razie niech każdy sam sobie da odpowiedź :D Dziękuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania