Droubble - Erotic

Jeśli źle policzyłem to przepraszam.

 

Obudził się.

Jego ciało było unieruchomione i przywiązane do stalowej ramy łóżka. Leżał na wznak, przykryty cienką poszewką, a jego wzrok utkwił w szkarłatnym suficie. Gdzie jestem? Pomyślał, próbując poruszyć kończynami. Bezskutecznie zresztą.

Zegar na ścianie właśnie wybijał godzinę zero, gdy do środka, przez niewielką szparę w drzwiach weszła: Ona.

Jej skóra była gładka, włosy — przycięte równo — kończyły się razem z linią pośladków, na twarzy malował się szeroki uśmiech. Podeszła do niego, szczerząc białe ząbki.

— Wypuść mnie — wrzasnął mężczyzna, lecz ona nie słuchała.

Podwinęła tylko zwiewną sukienkę i zwinnym, kocim ruchem wylądowała na jego udach.

Była ciepła i chętna. Brak jakiejkolwiek bielizny szybko dało się dostrzec, gdy przez materiał sukienki przebiły się dwa, okrągłe sutki.

Mężczyzna drgnął niezauważalnie, chcąc poprawić swoją pozycję. Na jego nieszczęście, dziewczyna nie dała się oszukać. Zacisnęła uda mocniej i rozczesała długie, złote loki.

Była przepiękna.

— Uwolnij mnie, a zrobię wszystko, czego zapragniesz.

— Wszystko? — zapytała, nastawiając lewego ucha, w którym błyszczał rubinowy kolczyk.

— Wszystko — powtórzył, a głos nagle mu się załamał.

Lecz ona tylko zakręciła figlarnie biodrami, naciskając na bardzo ważny punkt w ciele mężczyzny i nachyliła się, by spojrzeć mu w oczy.

— To pozmywaj naczynia — wyszeptała.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • GeraltRiv 15.06.2016
    Ooo... wiedzę anonimka ;)
  • KarolaKorman 15.06.2016
    Fajne, zaskakujące zakończenie, 5 :)
  • GeraltRiv 15.06.2016
    Dziękuję bardzo. No gdy to pisałem, ze zgrozą stwierdziłem, że zostały mi 4 wyrazy do wpakowania i to było pierwsze co mi przyszłobdo głowy
  • KarolaKorman 15.06.2016
    wyszło super, przypomniało mi się inne zajście. Kobieta mówi do mężczyzny: bierz co chcesz. On zabrał telewizor i wyszedł :)
  • GeraltRiv 15.06.2016
    Znam to :D. A tekst napisałem na podstawie prywatnego przeżycia. Oczywiście ono zaszło nieco inaczej ale efekt jest ten sam, czyli Szok
  • Angela 20.06.2016
    Mądra kobieta, tak ciężko w obecnych czasach namówić faceta do zmywania : D 5
  • GeraltRiv 20.06.2016
    Heh. Nie chcę nic mówić o gatunku mężczyzn ale to prawda, że do niektórych rzeczy ciężko nas namówić
  • Angela 20.06.2016
    GeraltRiv i dlatego kobiety muszą kombinować : )
  • GeraltRiv 20.06.2016
    Angela to jeszcze zależy jaki charakter ma facet.
    Np. Ja nie umiem odmówić pomocy swojej kobiecie.
  • Elizabeth Lies 25.08.2016
    No tak, ten ważny punkt w ciele mężczyzny. Sprytna kobieta, nie powiem. Fajne drabble. Zabarwienie erotyczne zawsze dodaje takiego smaczku. Leci piąteczka za ten rozpaczliwy wrzask mężczyzny, gdy chciał, by go wypuszczono.
  • Pan Buczybór 01.11.2016
    Biedny facet. Świetny pomysł i zakończenie. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania