Poprzednie częściDroubble - Erotic

Droubble - Ślady

— Widzisz? — zagadnąłem Tomka, wskazując ogromnej wielkości ślady.

— Nie jestem ślepy — odpowiada mój przyjaciel, porównując trop z własną dłonią. — To coś dużego.

— Jak bardzo?

— Ze trzy, może cztery metry wysokości. Spójrz na rozstawienie śladów i ich kształt. Okrągłe i głębokie.

— Czyli istota waży ze sto kilo?

— Albo niesie coś ciężkiego.

— Cholera — zakląłem, poprawiając ułożenie broni. — I co teraz?

— Pójdziemy jej śladem i zabijemy. W końcu albo my albo ona. To tylko kwestia czasu, kiedy zacznie pożerać ludzi.

— Prowadź — rozkazałem i powoli zacząłem wprowadzać naboje do komory.

Jak się później okazało, ślady doprowadziły nas do niewielkiej, drewnianej chatki na obrzeżach miasta. Budynek wyglądał paskudnie — lata świetności miał już za sobą. Ze ścian zlazła farba, okna miały wybite szyby, a z komina leciały cegły, dziurawiąc spróchniały dach.

Skrzypnęły zawiasy i drzwi odkryły przed nami swoją tajemnicę.

W środku było gorąco i duszno — kłęby pary buchały z żelaznego kotła i zakrywały siwą mgłą sufit. Przed nim klęczała kobieta w białej, poszarpanej sukni. Miała długie, czarne włosy, krótkie ręce i ogromne, włochate stopy.

Powoli podszedłem bliżej, pilnując, by palec wskazujący był jak najbliżej spustu.

Kiedy trąciłem "potwora" ten obrócił się speszony i na nasz widok przemówił:

— O hej. Tomuś, kochanie ładne kapcie sobie kupiłam?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Łowczyni 09.07.2016
    Te Twoje droubble są genialne. :D Zawsze można się uśmiać. Dziękuję za to!
    Zostawiam 5. ^^
  • Neurotyk 09.07.2016
    Masz wyobraźnię:) Co robiła z kapciach w tej chacie?:)
  • Szalokapel 09.07.2016
    Haha. Pomysł super, tak samo jak wykonanie. 5
  • Rasia 10.07.2016
    "— O hej" - przecinek po "o"
    "Tomuś, kochanie ładne kapcie sobie kupiłam?" - po "kochanie"
    Ten droubble u Ciebie aż tak mnie nie rozbawił, troszkę może zbyt absurdalna zdała mi się sama sytuacja, ale napisane dobrze no i nie spodziewałam się zakończenia (właściwie nie miałam pojęcia, czego się spodziewać), więc myślę, że mogę dać 4,5 czyli 5 bez wyrzutów sumienia :)
  • KarolaKorman 22.07.2016
    Papcie Yeti, świetna sprawa i droubble również, 5 :)
  • GeraltRiv 22.07.2016
    Dzięki
  • Pan Buczybór 01.11.2016
    Tutaj też mu usunął? No co jest? Świetny tekst. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania