Poprzednie częściDroubble - Erotic

Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Droubble - Fetysz

Strasznie was przepraszam. Wiem, że powinienem się leczyć ale nie mogłem się powstrzymać. Miłego czytania.

 

Każdy ma jakiś fetysz. A ci, którzy twierdzą, że nie — kłamią. Dlaczego? Bo każdy w głębi serca o czymś marzy.

Na przykład JA.

Uwielbiam, gdy miejsce intymne kobiet jest owłosione... przepraszam... kocham owłosione kobiety. Nie interesuje mnie pasek, czy ledwo widoczny meszek. Owłosienie u samicy musi być konkretne. A za nogi i twarz tylko u mnie zyskują.

Kobietę, która spełniała wszystkie te kryteria, poznałem pół roku temu. I nie uwierzycie — sama do mnie przyszła.

To był ciepły, lipcowy wtorek. Wracałem do domu, gdy ujrzałem anioła. Była niska, szczuplutka i... cała włochata. Włosy wychodziły jej z każdego zakamarka ciała.

Gdy do niej podszedłem i zagadałem, udawała niedostępną. Na moje zaczepki odpowiadała kiwnięciem ślicznej główki.

Bez zwłoki wziąłem ją na ręce i zaniosłem do domu. Nie opierała się, była chętna. Ostrożnie położyłem ją na łóżku, uważając, by nawet włos jej nie spadł. Następnie wziąłem cztery paski i przywiązałem ją do ramy. Nic nie mówiła. Gapiła się tylko na mnie wielkimi oczami.

Zacząłem ją głaskać. Po nogach, po szyi, po głowie, po plecach. Wszędzie czułem włosy, więc rzecz jasna — byłem mocno podniecony.

Już miałem zacząć działać, gdy weszła moja matka i krzyknęła:

— Co ty wyprawiasz z tym bezdomnym kotem?!

Następne częściDroubble - W Piekle Droubble - Ślady

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • GeraltRiv 23.06.2016
    Oczywiście pisząc JA nie mam na myśli samego siebie :D nie myślcie sobie :D
  • Lotta 23.06.2016
    Hahahaha, na mojej twarzy malowało się coraz większe obrzydzenie, a tu taka końcówka :D świetny efekt 5 ;D
  • GeraltRiv 23.06.2016
    Heh. Dzięki.
  • Nazareth 23.06.2016
    Domyslilem sie końcówki chociaż stawiałem na psa a nie na kota :) nie mniej bardzo dobrze skonstruowany tekst czytało sie naprawdę fajnie ;)
  • Nazareth 23.06.2016
    Jakoś jednak nie wierze by to było sto słów.
  • GeraltRiv 24.06.2016
    Nazareth Drouble jest do 200 słów.
    Drabble do 100
  • Nazareth 24.06.2016
    GeraltRiv Moje niedopatrzenie. Kiedyś mieliśmy tutaj już dyskusję (dość długą) Na temat tego czym jest drabble ponieważ ktoś (ekhm) dopuścił się 120 słów XD Więc przywaliłem się tylko dla sportu XD
  • GeraltRiv 24.06.2016
    Nazareth a co jeśli przekroczy się o kilka słów. Nie mówię tu o dużej licznie. Np próg 5% wzdględem calości.
  • Nazareth 24.06.2016
    GeraltRiv nie wiem rożnie sie na to ludzie zapatrują. Poczytaj komentarze pod moim tekstem "biała klatka".
  • GeraltRiv 24.06.2016
    Nazareth no cos czytnąłem. Ogólnie to ja spotkałem się z okresleniem, że teksty typu Drabble, czy Drouble mogą przekraczać ustaloną wartośc
  • GeraltRiv 24.06.2016
    Ale bez przesady.
  • Nazareth 24.06.2016
    GeraltRiv ja przyjmuję, że słów powinno być jak najmniej, bo to wynika z oryginalnej definicji. Skąd się wzięło 100, dribble i droubble? Nie mam pojęcia.
  • Neurotyk 25.06.2016
    Geralt, zoofila Cię męczy? Obrzydlistwo :)
  • KarolaKorman 25.06.2016
    Też stawiałam na psa, ale i tak fajnie :) Co do drabbli, stawiam na setkę, nie mniej , nie więcej. Takie słowo w tę czy w tamtą stronę to naginanie do siebie, co ułatwia pisanie, a ma być trudno. Jak wyzwanie to na całego, a nie po łebkach :) 5 :)
  • Pan Buczybór 01.11.2016
    Mam wrażenie, że to kiedyś czytałem i nawet komentowałem. Tekst bardzo dobry. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania