Poprzednie częściDroubble - Erotic

Droubble - W Piekle

— No Kowalski wreszcie wyciągnęło się kopyta, co? — zażartował Diabeł, przeprowadzając ubranego na czarno mężczyznę przez próg bram piekła.

— Na każdego przyjdzie kolej. Wcześniej, czy później co za różnica — odpowiedział, siadając na ociosanym kamieniu, na którym widniały wyryte sceny dantejskie.

— No dobrze. Lista twoich uczynków jest długa. Mój sługa zaraz je przeczyta... skrybo!

Minutę później z ciemnej wnęki między płonącymi kolumnami wyłonił się niski, opasły diabełek noszący przepaskę biodrową i trzymający w łapach gruby rulon.

Na widok Kowalskiego przełknął ślinę, a oczy o mało co nie wyszły mu z orbit. Rzucając na kamienną posadzkę pergamin, czmychnął za najbliższą rzeźbę — sukkuba w dość jednoznacznej pozie.

— Silo, wyłaź! — warknął Lucyfer, lecz stwór nie odważył się poruszyć. — No dobrze, sam przeczytam ci twoje zasługi.

Mówiąc to, podniósł z ziemi zwój i rozwinął go.

— Od czego by tu zacząć — dumał Diabeł, wodząc palcem po szlaczkach atramentu. — Okej mam. Trzydzieści dwa morderstwa, dwadzieścia gwałtów, trzy podpalenia, pobicie, liczne kradzieże i spowodowanie wypadku samochodowego na dziesięciopasmowej autostradzie.

— Chciałbym napomknąć, że to wszystko jednej nocy. — Kowalski uśmiechnął się szeroko i złożył wyraźny podpis na pergaminie. — Co teraz?

— Lądujesz na pierwszym miejscu w moim rankingu.

Następne częściDroubble - Ślady

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • KarolaKorman 26.06.2016
    Polak potrafi :) Kowalski wiedział jak się ustawić. Gdyby zrobił to w całym swoim życiu, pewnie teraz mieszałby w kotle :D
  • GeraltRiv 26.06.2016
    Karola, jeśli coś jest niemożliwe trzeba znaleźć kogoś kto o tym nie wiem, przyjdzie i to zrobi. Polacy są w tym najlepsi
  • Szalokapel 26.06.2016
    Haha fajny i lekki tekst. Jak zawsze z nutką humoru, 5.
  • GeraltRiv 26.06.2016
    Dzięki
  • Konkol 26.06.2016
    Dotyka sedna dręczącego mnie problemu, jeśli będę człowiekiem grzesznym, czyli będę żył zgodnie z "przykazami" diabła, to w piekle powinna oczekiwać na mnie nagroda, a w niebie kara. Grzeszmy więc na potęgę i do miłego zobaczenia przy chłodnym browarku w piekle. Słowa uznania za dowcip.
  • GeraltRiv 26.06.2016
    Ale to już wyklucza same intencje Boga. Bo skoro Bóg przebacza wszystko to i tak powinieneś trafić do nieba nawet jesli codziennie poderżniejsz komuś gardło
  • Pan Buczybór 01.11.2016
    Jestem ciekaw czemu Admin pousuwał moje komentarze. Ehh nieważne. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania