Jeszcze Cię odzyskam 1

Pewnego majowego wieczoru weszłam w komunikator i napisałam do swojego chłopaka. Nie odpisał mi,ale widziałam że ostatnio poznany kolega,który zaczął być z moją przyjaciółką w związku na odległość był dostępny. Ku mojemu zdziwieniu napisał do mnie... Był strasznie roztrzęsiony. Wyznał mi,że skłamał wszystkich i poprosił o moją pomoc. Miałam dobre serce,więc postanowiłam mu pomóc. Po wyznaniu prawdy moja przyjaciółka Magda zostawiła Damiana dla jakiegoś Michała... Następnego dnia po tym wydarzeniu,Damian wylądował w szpitalu... Zanim go zabrali napisał mi,że mnie kocha.Miałam dylemat... Z jednej strony był mój chłopak Bartek,który ostatnio był jakiś dziwny... I Damian,którego zraniła moja przyjaciółka. Martwiłam się o niego, mimo że znałam go niedługo. Cieszyłam się gdy dowiedziałam się,że nic mu nie jest. Napisał do mnie z przeprosinami. zaraz po tym odpisał mi mój chłopak na wiadomość,którą napisałam poprzedniego dnia. Zerwał ze mną... Zabolała mnie ta wiadomość,ale pocieszał mnie Damian. Po niedługim czasie zaczęłam żyć inaczej. Starałam się cieszyć choć było mi trudno. Wkrótce potem dałam Damianowi szansę. Był dobrym chłopakiem. Takim wrażliwym jak ja. Parę miesięcy później poznałam jego kumpla. Miał na imię Ariel. Traktowałam go jak przyjaciela lecz później omamił mnie swoim urokiem... Wtedy popełniłam pierwszy błąd. Dałam się mu omamić. Na początku było bardzo dobrze... Lecz z czasem Ariel stawał się człowiekiem nie do zniesienia. Wymagał ode mnie za dużo rzeczy,które u mnie były niemożliwe. Nie szanował mnie i porównywał z innymi ludźmi,których znał. Długo nie musiałam czekać... Zostawił mnie dla innej. Zatęskniłam za Damianem. Ale wiedziałam,że mi nie wybaczy. Ale postanowiłam spróbować...

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Kraszax 13.08.2016
    Trochę dużo powtórzeń, popracuj nad tym, w początku strasznie się pogubiłam xd Tekst wydaje mi się ciekawy i czekam na dalsze losy (???) :p na zachętę łap 5 ;)
  • Winterek 13.08.2016
    Daje 5/5, polecam autorkę :) Tekst bardzo mi się spodobał
    czekam na więcej
  • KarolaKorman 13.08.2016
    Ta internetowa miłość na odległość :( Ode mnie 4 :)
  • unicorn222 13.08.2016
    Postaram się unikać powtórzeń :) Obiecuje :)
  • Margerita 19.08.2016
    podoba mi się pięć

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania