Poprzednie częściJeszcze Cię odzyskam 1

Jeszcze Cię odzyskam 2

Napisałam do niego z przeprosinami,choć wiedziałam,że one nie starczą aby on wybaczył mi moją zdradę... Biłam się z myślami,czekałam na jego odpowiedź. W końcu się doczekałam... Był wściekły i załamany jak przewidziałam. Jednak po długiej,szczerej rozmowie postanowił,że da mi szansę. Cieszyłam się z tego powodu ale doskonale wiedziałam,że muszę się postarać. Dawałam z siebie wszystko. Urok trwał bardzo krótko... Parę miesięcy później zerwał ze mną obwiniając o to odległość... Prawda była zupełnie inna. Znalazł sobie inną dziewczynę... Nie mogłam tego przeboleć,ale postanowiłam jakoś dać radę chociaż było bardzo trudno. Dzień w dzień słuchałam piosenek swojego ulubionego zespołu i patrzyłam na jego zdjęcia w telefonie. Spotykałam się z Justyną,która była dla mnie jak siostra. Starała się mi pomóc lecz na marne. Widywałyśmy się codziennie... W jednym z tych dni przedstawiła mi swojego przyjaciela Dawida. Był zwyczajnym chłopakiem. Przynajmniej tak mi się wydawało... Wraz z czasem nadeszły nowe wydarzenia. Dawid zaczął się mną interesować,ale ja nadal myślałam tylko o Damianie. Chciałam spróbować jakoś zapomnieć... Myślałam,że znajdę szczęście u boku Dawida lecz się myliłam. Na początku czuliśmy się ze sobą dobrze. Później wydarzenia nabrały inny kolor... Dowiedziałam się,że być może zamieszkam w Anglii. Powiedziałam mu o tym. On tylko wzruszył ramionami i odpowiedział obojętnie,że jeżeli wyjadę zostawi mnie. Nie widziałam w jego oczach wsparcia tylko zwykłą obojętność... Nie chciałam być z kimś, kto przechodził obok mojego cierpienia bez żadnego uczucia...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Kraszax 13.08.2016
    Widzę, że bardzo skomplikowany początek historii. :p Liczę, że w następnych częściach pojawią się dokładne opisy (np. wygląd bohaterów, ich charaktery itp.), a także dialogi. :) Ode mnie 5 za zawiłość sytuacji ;)
    PS Masz problemy z interpunkcją, tak jak ja :p , więc polecam Ci : https://languagetool.org/pl/ , może nie jest to jakieś ekstra pomocne, ale czasami się przydaje, np. do szkoły ;)
  • unicorn222 13.08.2016
    Dzięki przyda się.
  • Juri69 14.08.2016
    Ciekawe, ciekawe :3 Zgadzam się z przedmówcą :\ Na razie skomplikowane, czekam aż się rozwinie :D
  • Margerita 20.08.2016
    Pięć

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania