Poprzednie częściJeszcze Cię odzyskam 1

Jeszcze Cię odzyskam 3

Zerwałam z Dawidem podczas gdy byłam w Anglii na parę tygodni. Były święta Bożego Narodzenia więc smutek był intensywniejszy. Starałam się wyłączyć własne myśli,pomagając mamie w przygotowywaniu potraw. Na posiłek wigilijny ubrałam się w czarną sukienkę. Wyglądałam jakbym miała żałobę. Udawałam,że wszystko jest w porządku ale w środku czułam rozrywający ból. Moja mama zawsze powtarzała,że w Wigilię żyje się w zgodzie ze wszystkimi... Tego roku miałam z tym problem. Siedziałam bez humoru,próbując po trochu wszystkich dań. Parę dni później napisał do mnie kumpel Damiana-Ariel (znów on). Zaczął żalić się,że nie wyszło mu z dziewczyną. Mówił o tym jak bardzo żałuje tego co mi zrobił. Nie wierzyłam mu... Jednak wykorzystałam ten fakt tylko po to aby odzyskać kontakt do Damiana. Stało się to szybciej niż podejrzewałam...

Następne częściJeszcze Cię odzyskam 4

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Kraszax 13.08.2016
    Kurcze....pisz to dłuższe i bardziej wyczerpuj temat, masz wielkie pole do popisu. :p Czekam na kolejne (mam nadzieję dłuższe ;) ) części :)
  • unicorn222 13.08.2016
    Dam radę ;)
  • Zozole 13.08.2016
    Jestem ciekawa kolejnych części. Życzę weny i tak jak Kraszax oczekuję dłuższego rozdziału. 5 we wszystkich rozdziałach.
    Zaraszam do mnie ;D
  • Juri69 14.08.2016
    Rozwijaj trochę, może jakiś dialog,... :> Gubię się trochę.... Nie pamiętam, kto jest kim ... :< Tylko ja tak mam?
  • Margerita 20.08.2016
    Pięć

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania