Kolorowe życie Lu - PROLOG

Luiza (dla przyjaciół po prostu Lu) to typowa nastolatka, ma 17 lat, za pół roku będzie już dorosła w związku z czym stara się myśleć już jak dojrzała, aczkolwiek nie zawsze jej to wychodzi. Lu jest blondynką o niebieskich oczach, może nie jest najzgrabniejsza, jak dziewczyny ''fit'', ale w domowym zaciszu lubi troszkę pokatować swoją pupcie, gdyż uwielbia chodzić w leginsach. Jest dziewczyną nie spełniającą problemów wychowawczych, raczej dobrze się uczy, jednak nie jest kujonką i nie spędza czasu wolnego z nosem w książkach, ponieważ jest zbyt leniwa (ale zdolna), woli dostać 3 lub 4 bez uczenia się, niż przysiąść na 5 lub nawet 6. Ma ona złote serce, jak kocha to naprawdę, potrafi także nienawidzić, raczej nie warto wchodzić jej w paradę. Zwykle nie jest osobą, która jest złośliwa dla drugiego bez powodu, czy z zazdrości, jednakże potrafi być diabłem wcielonym dla ludzi którzy są dla niej niedobrzy. Potrafi być naprawdę mściwa i kocha snuć intrygi. Dla rodziny nigdy nie jest jak anioł, ale oddała by za nią życie.

Jej życie jest bardzo typowe. Chodzi do szkoły fryzjerskiej- to jej pasja. Ma jedną bliską przyjaciółkę, Klarysę (każdy mówi na nią Klara, gdyż uważa, że Klarysa brzmi po prostu tandetnie). Czas wolny spędza z Klarą lub spaceruje ze swoim psem, Mirabellką. Jest to mały, czarny kundelek, ale Luiza bardzo go kocha, znalazła Mirabelle, gdy była jeszcze szczeniakiem, psinka była zziębnięta i bardzo słaba. Lu wiedziała, że mama nie zgodzi się na zwierzaka, ale mimo to wzięła go do domu, finalnie mamuśka też pokochała kundelka, tak jak cała zresztą rodzina. Dziewczynie można zarzucić, ze jest naiwna w sprawach sercowych, ponieważ ma wiecznie złamane serce, od kiedy 4 miesiące temu rozstała się po roku związku z Aleksym, spotykała się z chłopakami, wszystko kończyło się fiaskiem. Na koniec dodam, że Luizka ma wroga, a może nazwijmy to kryptowroga.

Czy dziewczyna jest faktycznie tak typową i nudną nastolatką jak się wydaje? Czy Luiza będzie w stanie się mścić na kryptoworogu? Czy uda jej się znaleźć w końcu idealnego chłopaka do jej potrzeb? Na te i inne pytania możecie znaleźć odpowiedź w opowiadaniu ''Kolorowe życie Lu''. Dziękuję bardzo serdecznie za przeczytanie prologu, jeśli choć trochę Cię zaintrygowałam, bardzo proszę o łapkę w górę bądź komentarz :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Julka2001 15.10.2016
    Według mnie zapowiada się ciekawie. Zainteresowały mnie imiona,które nadalaś postaciom. Czekam na więcej
  • KsiezniczaSnow 15.10.2016
    Dobre moja ocena 5/5, pisz dalej. Zainteresował mnie ten prolog
  • Uuu zachęca, zachęca :D
  • katharina182 24.10.2016
    Brzmi dosc ciekawie. Mysle ze poczytam dalej. Zobaczymy co z tego bedzie. Pomysl mi sie podoba wiec zostawiam 5 a jutro zerkne na pierwszy rozdzial.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania