Poprzednie częściLalkarka~~Prolog

Lalkarka~~Rozdział 2~~"Dziedzictwo Smutku"

Lalkarka~~Rozdział 2~~"Dziedzictwo Smutku"

 

- Udana operacja.- Rzekła cicho Lala.

Nie czułam,aby ona się "udała". Wszystko mnie bolało, czułam, jakby w ktoś porozczątkował mnie na drobniutkie, szkarłatne kostki mięsa. Jednakże nie mogłam już płakać. Byłam piękna, ale za straszliwą cenę.

- To boli...- Jęknęłam.- Chcę, aby przestało, tak bardzo!- Próbowałam zrobić grymas smutku, ale lalka mnie powstrzymała, przytrzymując kąciki moich ust.

- Masz się uśmiechać. Musisz. Albo...- Tutaj rozszerzyła je jeszcze bardziej, a ja niemal wrzasnęłam. To było tak, jakby ktoś wyciągnął mnie na dwie różne strony. Dopiero teraz czułam, jakie ona ma zimny i mocny dotyk.

Wstałam, ale na moich nowych nogach strasznie się chwiałam. Gdy spojrzałam w lustro ozdobione złotą ramą, westchnęłam głośno.

Stała przede mną lalka o dlugich, białych jak śnieg włosach, oczach pełnych pogardy, żółtej śmierci i bólu. Sukienkę miałam koloru cyjanu, a buty brązowe. W niektórych miejscach zdobił mnie świeży karmazyn.

Rozglądnęłam się, ale Laly nigdzie nie widziałam. Tylko liścik.

Podniosłam go ze strachem.

Jego rogi były trochę nadpalone, a sam papier żółty, rozpadający się w dłoniach.

"To Dziedzictwo Smutku". Tylko tyle. Czyli..? Lala specjalnie zrobiła mnie marionetką?! Żeby się uwolni z pod jakieś klątwy? Teraz ja muszę znależć jakieś niewinne dziecko. Zabić je, wpakować do stroju, i uciec?

Nie zrobię tego.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kilka dni póżniej.

W lesie widać małą dziewczynkę. Zgubiła się. Niewinne dzieciątko.

-Witaj, kochana. Zgubiłaś się? Choć do mojego domu.- Mówi ktoś.

Dziewczyna o białych włosach i soczyście żółtych oczach.

 

~~Senezaki

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Slugalegionu 22.07.2015
    Za szybko zmieniłaś decyzję, w efekcie zje***** cały efekt. Będą kolejne części, bo to otwarte zakończenie?

    Estetyka: 5
    Opisy: Były więc ocenię, 5
    Fabuła: Byłoby pięć, ale jak mówiłem, zje***** koniec. 4

    Średnia: 4,(6)

    Ocena: 5

    Uwaga:

    "Lala specjalnie zrobiła mnie marionetką?! Żeby się uwolni z pod jakieś klątwy? Teraz ja muszę znależć jakieś niewinne dziecko. Zabić je, wpakować do stroju, i uciec?"

    Five night at Sene...XD

    Występują (sposób walki)

    Sene (Maska, dzięki której pomyśli, że jesteś lalką)
    Sługa (Zamykaj drzwi! I pamiętaj, że on je może otworzyć. Odstraszaj latarkę)
    Lala (Jeżeli po wyjściu z kamer, masz liścik na biurku, natychmiast gap się w monitory!)
    Sakal (Reguralnie puszczaj mu "Springtrap Finale, albo pobiegnie do ciebie)
    Laleczki *Mnóstwo takich normalnych lalek, jakimi bawią się dzieci. Nawiedzone przez Sene* (Co jakiś czas odwracaj się, żeby na nie popatrzeć. Wrócą wtedy na miejsce)

    Kto chce wersje phantom, oraz siebie w tej grzeXD?
  • Slugalegionu 22.07.2015
    latarką*
  • Vasto Lorde 22.07.2015
    Przyznaje się bez bicia... kolor cyjan musiał sprawdzić na internetach jak wygląda xD Poza tym...ciekawe. Najlepszy rozdział z całości. Końcówka mnie zaskoczyła, tego oczekiwałem :) Nie mniej jednak zamiast tego "kilka dni później" (...) i dalszej części o dziewczynce w lesie. Mogłaś zrobić trochę lepiej...*końcówka do opowiadań tryb ON*.

    Minął rok. Któregoś pięknego dnia, drzwi od domu otworzyły się szeroko. Usłyszałam wtedy cichy okrzyk radości z dołu. Nagle szafa w której siedziałam i płakałam, co noc otworzyła się, a przed oczami miałam małą dziewczynkę.
    - Mamo! Patrz, jaka piękna! Pewnie poprzedni ludzie ją zostawili. Teraz będę miała kolejną zabawkę - powiedziała dziewczynka o rudych włosach, na oko mająca dziewięć lat.
    - No ładna. Czyli pokój już sobie wybrałaś. Teraz mama z tatą znajdą coś dla siebie i jutro się wprowadzamy - powiedziała mama.
    Dziewczynka została w pokoju i zaczęła się mną bawić. Każdy ruch dalej sprawiał mi ból. Nie wytrzymałam, spytałam:
    - Hej, lubisz lalki? Może chciałabyś kiedyś stać się jedną z nich?

    Bang! Ale się rozpisałem xD Ogólnie wracając do tekstu... Za ten rozdział mogę dać 5 :)
  • Senezaki 22.07.2015
    Sluga, rozwaliłęś mnie XD FIVE NIGHTS AT SENE!!! PREMIERA: 8 PAŹDZIERNIKA XD Nie no, dałeś mi pomysł, kocham Cię za to XD
  • Senezaki 22.07.2015
    Dzięki, Vasto, ale przecież nie skopiuję Twojego zzakończenia :D To by był plagiat XD
  • Slugalegionu 22.07.2015
    Spoko Sene: ) To teraz pojadą Phantomy, okay?
  • Senezaki 22.07.2015
    Tak :D! Phantom najlepsi XD
  • Slugalegionu 22.07.2015
    Należy powiedzieć, że Phantomy, to jedynie halucynacje nasłane przez Lalę i Sene. Nie zabiją nas, ale w jakiś sposób przeszkodzą. (Sposób walki) /efekt, jaki wywołują/

    Phantom Sene: Czasem pojawia się, kiedy nasz pokój opuści Lala. (Natychmiastowe założenie maski i odczekanie chwili) /Gapi się nam w oczy hipnotyzując nas. Przez pół minuty nie możemy nic robić/

    Phantom Sługa: Kiedy przestajemy obserwować laleczki i odwracamy się do ekranu, czasem stoi przed nami. (Natychmiastowy powrót do lalek, nie należy patrzeć się prosto na niego) /Springtrap finale przyspiesza do końca nocy/

    Phantom Lala: Czasem leży na łóżku zamiast laleczek. (Patrzenie się na nią co najmniej trzy sekundy, ale nie dłużej niż pięć sekund)/inteligencja Lali i Sene wzrasta do końca nocy/

    Phantom Sakal: Halucynacja udająca, że Springtrap Finale się skończyło. Spałni się na lewym korytarzu (zaglądnięcie do Sakala)/Piosenka “gubi” parę słów.

    Phantom Laleczki: Pojawiają się na naszym biurku, jeżeli zaatakuje nas Sene. Zwykle odchodzą po jej wyjściu. (Trzeba zamrugać kilka razy.)/blokada kamer i latarki na kilka sekund/
  • Senezaki 22.07.2015
    To ja powiem coś o Toy! XD

    Toy Animatroniki- są to tylko nowsze przeróbki głównych bohaterów. Ładniejsze, ale bardziej mocne.

    Toy Sene- Mieszka na Cam. 2 B, pojawa się gdy za długo patrzysz na kamery. *Odstrasza ją światło z latarki, albo danie ciasteczka *

    Toy Sługa- Mieszka na łóżku z laleczkami. *Nie ma ratunku*

    Toy Lala- Najczęściej w ręku Phantom Sene. (Maska, odczekanie 5 sekund, nie więcej)

    Toy Sakal- Easter Egg. Najczęściej przy wiatraku. Pozdro dla kumatych xD Banuje grę.

    Toy Laleczki- Pokazanie im karteczki i ucieczka.
  • Slugalegionu 22.07.2015
    Jutro wymyślę old wersjeXD A teraz, papatki: )
  • Senezaki 22.07.2015
    Papatki :D
  • Slugalegionu 23.07.2015
    Old Sene: Jej replika wisi u nas na łańcuchach. Czasem staje się prawdziwą Old Sene, a wtedy próbuje nas zaatakować, ale łańcuchy ją powstrzymują. Prawdziwa Sene, za każdym razem kiedy nas odwiedzi odpina jeden łańcuch. UWAGA! Jeżeli Sene odwiedzi nas, kiedy patrzymy się na lalki, natychmiast wyjdzie, ale i tak zepsuje łańcuch! (zapianie łańcuchów spowrotem)

    Old Sługa: Spałni się w “legowisku demonów”, czyli tam, gdzie jest Sakal. (Szynka zmiana kamery) /istnieje 50%szans na to, że nas nie zabije. Jeżeli tak się stanie, laleczki są szybsze./

    Old Lala: Wisi nad wejściem do domu strachów, idzie do nas chcąc wejść bocznymi drzwiami. (Maska, kiedy jest przy wejściu, jeżeli jest już u nas, to modlitwa o 6 AM)

    Old Sakal: Wybiega czasem z zaplecza. (Kiedy wpada do nas, musimy mieć maskę. Zdjąć ją można kiedy wybiegnie drugimi drzwiami)

    Old laleczki: Pojawiają się jako ester egg pod naszym biurkiem.

    Co teraz, goldy, czy springi?
  • Senezaki 23.07.2015
    Springtrap!!!
  • Slugalegionu 23.07.2015
    SpringSene: Jej kostium mamy na sobie. Sprężyny są popsute, jeżeli będą za długo napięte (czyt. za długo będziemy nosić maskę) to po nas.

    SpringSługa: Ma wadę techniczną, pręty wystają poza ciało. Dzieki temu może poruszać się wentami, a tam nie mamy kamer! Pozatym, będzie u nas na suficie. (Nie ruszaj się, kiedy słyszysz nucenie "You are naver going back, becouse you got springtrap" w biurze)

    SpringLala: Zaczyna na zapleczu, a ono jest za nami. (Patrzeć na jej pokaz, jeżeli nie będziemy tego robić dość często, to nas odwiedzi)

    SpringSakal: Czasem wychodzi z “legowiska demonów” i nas odwiedza. To jedynie ester egg.

    SpringLaleczki: Nocy trzeciej pojawiają się na kilku kamerach, kliknięcie na wszystkie aktywuje minigrę.
  • Senezaki 23.07.2015
    Teraz.. hmmm XD Nightmare! :D
  • Slugalegionu 23.07.2015
    Pomysły mi się kończąXD No dobra, postaci jest tyle, że aż chyba opko z tego zrobięXD
  • Slugalegionu 23.07.2015
    Poczekaj sekundę: )
  • Slugalegionu 23.07.2015
    Niech to będzie w grze FNaS 4. Mamy koszmary na jawie (Fachowo, Halucynacje hipnagogiczne). Musimy jakoś spędzić z tym noc, ale zaraz zaraz! Skoro to tylko sen na jawie, to czego się bać? A no skapniecie się: )

    Nightmare Sene: Pojawia się na ekranie laptopa, trza go szybko zamknąć.

    Nightmare Sługa: Puka do drzwi wejściowych, nie należy wtedy wychodzić z pokoju w którym jesteśmy.

    Nightmare(?) Lala: Jest na strychu, kiedy wychodzi zadaje pytanie “Czy chcesz zostać lalką?”. Należy szybko się schować, np. w szafie.

    Nightmare Sakal: Pojawia się w losowym pokoju nieodwiedzanym przez dłuższy czas. Musimy poczekać aż sobie pójdzie i pod żadnym pozorem do niego nie wchodzić!

    Nightmare Laleczki: Są na korytarzu, kiedy nas widzą powoli się do nas zbliżają. Nie należy dać się im dotknąć.
  • Senezaki 23.07.2015
    Napisałam aż z Tej okazji opko o FNaS xD Super, pojawiam się na laptopie XD
    #SeneWszędzieGdzieInternetXD
  • Senezaki 23.07.2015
    Ahh, nie widziałam, że ty miałeś napisać ;-; Ale ja już wczoraj zaczęłam :D
  • Slugalegionu 23.07.2015
    Nie no, spoko: )
  • Senezaki 23.07.2015
    Hahahah :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania