Pokaż listęUkryj listę

Drabblle→LBnD↔50↔Niezgodność

Poświata księżycowa przytula cmentarz. Dostrzegam małą postać. Dziewczynkę w białej sukience.

 

–– To proszę pana, noc słów poza grób. Można usłyszeć zmarłego w zniczach, kamieniach oraz jeszcze inaczej, ale trzeba znaleźć.

–– O!

–– Tamtemu się udało. Żona szepcze do niego z gałązki.

–– A ty nie szukasz?

–– To mnie nikt nie szuka. Smutno mi, bo muszę wracać. A wiesz, że nasza rozmowa trwa już bardzo długo i słyszymy przez cały czas, bicie dzwonów i oni na zewnątrz, też.

–– Wiem. I fakt. Długo. Tylko raczej nie wszystko pamiętamy. Też muszę wracać.

 

Faktycznie.

Niektórych mieszkańców wioski, obudziło w nocy bicie dzwonów, choć trwało tylko chwilę.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • LBnDrabble ponad rok temu
    Witam kolejne drabble i dobrej zabawy życzę

    Literkowa
  • Poncki ponad rok temu
    Czy czy to duchy straszą dzownem po nocach?
    Szukają jakiegoś sposobu na komunikację z miejsca do.którego teraz przywiązane? Wesoło dla duszków gorzej dla.mieszkańców, chociaż może myślą, że automatycznie uatawione...
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Poncki↔Z duszkami nigdy nie wiadomo?:). Z innych światów, w innym "czasie"
    Może jedni myślą, że automatycznie, drudzy, że inaczej, a jeszcze inni, wcale nie słyszą:)
    Pozdrawiam?:)
  • Pasja rok temu
    Dzwony zawsze budzą trwogę, nawet te na mszę. Mają jakiś symbol duchowy. I pewnie ten ostatni na ziemi dźwięk, jest dla tamtego świata niezgodnością dla żywych. Dzwony alarmują i oznajmiają o czymś ważnym.

    Miłego dnia
  • LBnDrabble rok temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy!
    Osiem drabble i tylko 800 słówek do zaczytania.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad.

    Głosujemy do 19 /niedziela/ godz. 23.59

    Dziękuję wszystkim za udział i dobrą zabawę!
  • Całkiem niedawno szwendałam się w nocy po cmentarzu w Lądku Zdroju. To całkiem przyjemne miejsce ?
    Pozdrawiam serdecznie ?
  • Dekaos Dondi rok temu
    Urszula Pieńkowska↔Dzięki:)↔Przegapiłem Twój komet, lecz nie naumyślnie:?))
  • Pasja rok temu
    Dekaos Dondi i mnie też przegapileś ?
  • Dekaos Dondi rok temu
    Pasja↔Faktycznie!↔Lecz też nie naumyślnie?))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania