Miłość z koszmarów - Rozdział 1

Rozdział 1

 

Mój brat zostaje... chce ratować mnie. Może uciec tylko jedna osoba. Wybrał mnie. Nie mogę go zostawić z myślą, że za niedługo wrócą tu i go zabiją. Niestety nie mam wyboru. Szybko uciekam i biegnę po pomoc. Może jeszcze zdążę, ale nikogo nie widzę. Miasto jest zrujnowane. Wygląda jakby przeszło przez nie tornado. Wszystko jest szare, a drzewa, rośliny obumarłe. Zwierząt żadnych żywych nie widzę. Sami martwi ludzie z dziurami na ciałach. Nie wiem co się stało. Słyszałam tylko strzał gdzieś blisko mnie, a potem urwał mi się film. Niedawno się ocknęłam i siedziałam przywiązana koło brata, a teraz jestem na wolności, strasznej, ponurej wolności. Znowu słyszę strzał, patrzę za siebie i widzę jakiegoś mężczyznę, a raczej chłopaka za moimi plecami. Ubrany jest jak żołnierz. Celuje we mnie.

 

Budzę się w środku nocy. To był tylko sen.

-Ellie? Co z tobą? Miałaś jakiś koszmar?

-Chyba tak. Mamo obudziłam cię?

-Nie już wcześniej się obudziłam. Nie umiem zasnąć. Usłyszałam, że kopiesz nogami o ścianę i przyszłam tu.

- Aha. Ja chyba już też nie zasnę. Która jest godzina?

-4:38. Co ci się śniło?

-Nie chcę o tym mówić.

-Dobrze. Jak nie chcesz to nie. Nie będę cię zmuszać. Dobranoc kochanie.

-Dobranoc mamo.

Podeszłam do okna i zaczęłam tak rozmyślać. Może to jakiś znak? Może za niedługo stanie się jakaś katastrofa? W końcu zaczął mi się przypominać jak ten młody żołnierz wyglądał. Miał czarne włosy, zabójczy wzrok, był szczupły i wysoki. Dzisiaj mam iść do szkoły. Nie opłaca się już zasypiać. Mam jeszcze godzinę do 6 rano, a i tak nie dam rady zasnąć. Za bardzo nad tym koszmarem myślę.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Cave 10.08.2014
    ciekawe co dalej....
  • Naha 10.08.2014
    dzisiaj będę pisać dalej. W nocy zawsze mam lepszą "wenę" do pisania :)
  • Cave 10.08.2014
    wiem z dobrego źródła, że sporo autorów tak ma ;)
  • Na razie fajnie tylko mam nadzieje że nie będzie to przesłodzony romans. Ostatni za dużo na nie trafiam :( Powodzenia!
  • Black Princess 10.08.2014
    Ciekawe. ;)
  • Naha 10.08.2014
    Thx za komentarze :)
  • MrGonzo 09.10.2014
    wow... zaciekawiłaś mnie ^^ lubię historie wojenne.. z elementem miłosnym miodzio.. czekam na dalszą część :). o i.. chciałbym ci powiedzieć że 8 rozdział u mnie już jest :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania