Pokaż listęUkryj listę

Opowiw *** Nagroda dla Agatki

Tekst z NSzO→trochę zmieniony

 

 

Drogie dzieci. Nadszedł wreszcie, tak długo przez was oczekiwany dzień, kiedy to jesteśmy razem w bajkowym domku, a ja jestem waszą ukochaną Wróżką. Za chwilę rozdam ciasteczka. Każde ma wyjąć niespodziankę, przylepić na nią swoje zdjęcie, wrzucić do urny i dopiero później zjeść słodkie opakowanie. Dziecko, które znajdzie najdziwniejszą, otrzyma nagrodę. Sama jestem bardzo ciekawa, co tam wyszperacie.

 

–– Wróżko! Agatka uległa zadławieniu. Nie zajrzała i nie wyjęła, tylko od razu zaczęła gryźć i coś jej utknęło w przełyku z cichutkim popiskiwaniem. Aż czerwoną cieczą buchnęło, gdy walnęłam ją w plecy. Ale my już wiemy co, bo wyrzygała na ławkę.

–– Przecież was wszystkie ostrzegałam. Najpierw zajrzeć! A co to za niespodzianka, skoro już wiecie?

–– Wiemy, bo z tych mokrych szczątków, co wyleciały z ust, to by można Tomcio Palucha poskładać, ale nie całego, więc to nic nie da. Prawda?

–– O matko! Tomcio Palucha? Brawo! A zatem kochane dzieci, chyba nie macie nic przeciwko temu, żeby nagrodę otrzymała Agatka?

— Nie mamy, Wróżko. A Agatka, to już zupełnie nie ma.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • il cuore 2 miesiące temu
    To ciekawe, że dzieci nie mają takich pragnień w fortune cookies jak dorośli i nie oczekują wygranych w lotto, jeszcze?
    cul8r
  • Dekaos Dondi 2 miesiące temu
    Il cuore↔Dzięki:)↔Poszkodowanym jest w tym wszystkim niewątpliwie Tomcio, bo został uwięziony w ciastku. Co z Agatką i innymi aspektami tekstu, to sprawa wciąż otwarta↔Pozdrawiam🤠:)
  • droga_we_mgle 2 miesiące temu
    Te Twoje miksy dziecięcego świata i makabry :) fajnie tu po nie zaglądać, nawet jak nie mam czasu na coś dłuższego.

    Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 2 miesiące temu
    Droga_we_mgle↔Dzięki:)↔Przyznaję. Lubię też tak mieszać:)↔Pozdrawiam🤠:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania