Ona Nie Ma Twarzy.... [PROLOG]

[21.01.1997]

Dzisiaj mam wyznaczony termin porodu. Będzie to córka, Alicja Fingerbee, imię wybrałam razem z moim mężem, Arnoldem.

Nie mogę się doczekać, gdy ją ujrzę. Chcę wiedzieć do kogo będzie podobna, może do Arnolda? Możliwe jest też, że do mojej matki, Cecylii. Wtedy byłaby najpiękniejszą osóbką na świecie. Miałaby proste włosy, w kolorze rudym, w średniowieczu byłaby uznawana za wiedźmę, lecz ona będzie miała dobre serduszko, czuję to. Już widzę moment, w którym kończy przedszkole, a ja jej gratuluję, i jestem z niej bardzo dumna.

Siedzę w salonie. Siedzę na kanapie i przeglądam ubranka naszykowane dla niej. Wszystkie są tak samo śliczne, zrobione przez Cecylię. Moja matka uszyła jej nawet śliczną, błękitną sukieneczkę z białymi koronkami na brzegach. Lub śliczny kapelusz, niczym dla arystokratki.

Arnold właśnie wrócił z pracy. Ja szykuję obiad, nagle poczułam skurcze. To ona. Chce się wydostać. Pragnie ujrzeć świat swoimi oczyma. Mówię spokojnie, lecz w bólach, do Arnolda:

-Arnoldzie, zabierz mnie do szpitala. Czuję, że już czas.

On również nie panikował. Zabrał mnie do wozu, i zawiózł do szpitala.

Już po porodzie. Alicja przypomina Arnolda. Ma zgrabny nosek i jest naprawdę malutka. Ciekawa jestem jak będzie wyglądać po swoich szóstych urodzinach. Może się znacząco zmieni?

 

Póki co nie ma nic strasznego, ale to tylko prolog. Nie ma czego się spodziewać po prologu (przynajmniej u mnie)

Podobało się? Skomentuj i daj ocenkę oczywiście!

Dzięki! :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Tina12 29.07.2016
    Prolog nie mósi zdradzać wiele. Mam nadziej, że historia się rozkręci.
  • the_endrju 29.07.2016
    Musi*
    Sorry, to mnie po prostu razi w oczy xD
  • Nekociaq 30.07.2016
    Dzięki ^^
  • Lady_Makbet 29.07.2016
    Sa drobne błedy ale nie przeszkadzaja one w czytaniu.
    czekam na ciag dalszy.
    leci 5 z mojej strony
  • Nekociaq 30.07.2016
    Taa...Błędy i ja jesteśmy nierozłączni :P
  • the_endrju 29.07.2016
    Ciekawe, ale Arnold to okropne imię...
    Przy pisaniu dialogów zawsze dziel się z nami spacją po myślinku.
    Piąteczka ode mnie :)
  • Nekociaq 30.07.2016
    O to mi chodziło ;D Starałam się dobrać stare imiona, ale zapraszam do następnej części i się dowiesz co się stało z Arnoldem B) I dziękuję za poprawienie błędów ;)
  • tribia 30.07.2016
    Nekociaqu, ja wymyślam swoje imiona i nazwiska. Całkowicie wymyślone. Może i Ty tak rób? :)
  • Nekociaq 01.08.2016
    Wolę nie, imiona mają dodawać klimatu, są więc stare i Polskie, aby dodać klimatu :) Przy następnej serii wykorzystam twój pomysł ;3
  • tribia 30.07.2016
    No, błędy ort. są jak naświetlenie ;).
  • Nekociaq 30.07.2016
    Wiem ;) Zawsze patrzę, i sprawdzam ;)
  • tribia 30.07.2016
    Ważne, że to robisz :).
    Usłyszałam ostatnio od rozmówcy, że poprawność pisowni w internecie się nie liczy...

    Ręce mi opadły, oczy w głębokich dołach, a szczęka gdzieś na klawiaturze.
  • Nekociaq 30.07.2016
    Znam ten ból XDD Witamy w internecie z którego korzystają dzieciaczki z pierwszej klasy.... ;)
  • tribia 30.07.2016
    Nekociaqu, to akurat był mój kuzyn ładnych 15 lat starszy ode mnie, coś w ten deseń...
    Mówił, że internet to zupełnie co innego. Jak innego?! Ortografia obowiązuje wszędzie. Nie zmienia się pod wpływem miejsca...
    Wiem, że on takiej używa wszędzie, a to są tylko głupie tłumaczenia zaczerwienionej umysłowo osoby.
  • tribia 30.07.2016
    Czasem walnę literówkę, ale ja w większości korzystam z telefonu i jestem krecikiem, więc nawet, jeśli sprawdzę, mogę coś przeoczyć. Głupio mi z tego powodu, bo sama poprawiam innych, a z tymi literówkami - chyba nie mam prawa :).
  • Nekociaq 30.07.2016
    Literówka, a błąd ortograficzny to zupełnie co innego. Literówki jakoś tak same wychodzą ;3 Ale błąd ortograficzny pisany jest z pełną świadomością człowieka, który go pisze. ;)
  • tribia 30.07.2016
    No tak, jednak bywają różnie uświadomieni ;).
  • Katra 30.07.2016
    Jestem bardzo ciekawa, co będzie dalej :P.
  • Nekociaq 30.07.2016
    To dobrze ;)
  • lea07 03.08.2016
    Zaciekawiłaś mnie i to bardzo :). Daję 5 i idę dalej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania