Prison Break: Alternatywna Historia

Witam wszystkich serdecznie. W tym poście będę pisał opowiadanie, które jest alternatywnymi wydarzeniemi dla serialu Prison Break.

 

Fabuła cofa się nie co do końca pierwszego sezonu, w którym jednak zmienionych zostało kilka faktów, które wydarzyły się w serialu. Przede wszystkim chodzi oto, że jeden z bohaterów pierwszego sezonu, przygotowujący się do ucieczki razem ze Scofieldem i spółką - Charles Westmorland nadal będzie żył i będzie jednym z bohaterów mojej wersji wydarzeń. Zmienione zostanie również to, że bohaterom ostatecznie uda się dostać do samolotu, którym dostaną się po skarb ukryty przez Didi Cooper'a, a następne ruszą w stronę Panamy, gdzie będą nieruszeni dla FBI.

 

Cofnięcie się do pierwszego sezonu to dla mnie idealny moment, aby nakreślić alternatywna historię dla tej serii. Przede wszystkim postacie, które będą występować są już wykreowane i mają swój charakter, co nie oznacza, że w opowieści nie pojawią się nowe wykreowane przeze mnie. To również szczytowy moment serialu, który został zdaniem wielu później zaniżony w kolejnych, choć dobrych to nie tak świetnych jak pierwsza odsłona sezonach. Sam podkreślam, iż jestem wielkim fanem serialu dzięki czemu będę chciał wam jak najlepiej przekazać zmienioną przeze mnie fabułę Prison Breaka.

 

Opowieść będzie składała się z 11 odcinków + 1 zapowiedzi.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania