Poprzednie częściPrison Break: Alternatywna Historia

Prison Break: Alternatywna Historia // Fabuła (Zapowiedź)

Pod tym linkiem znajdziecie informacje, które wrzuciłem odnośnie mojej opowieści: http://www.opowi.pl/prison-break-alternatywna-historia-a39509/

 

Pora na przekazanie wam fabuły 1 sezonu mojej opowieści. Odnosząc się do poprzedniego zdania, tak! Będą co najmniej 2 albo 3 sezony, ale póki co mam napisaną tylko część pierwszego sezonu (która jest w jakiś sposób szlifowana) i jakiś tam zarys co do dalszych losów opowiadania. Jednak moim zdaniem to nawet lepsza opcja, gdyż losy akcji będą się tworzyć w trakcie pisania gdzieś tam w mojej głowie i to będzie dla mnie w pewien sposób motywacja by w trakcie tego ułożyć wydarzenia tak, aby jak najlepiej je kontynuować.

 

Dobra pora na fabułę wydarzeń Prison Break: Alternatywna Historia. Przed tym przypominam zapoznajcie się z linkiem, który umieściłem u góry, gdyż uzyskacie pod nim wstępne informacje co do scenariusza opowieści, dzięki czemu lepiej zrozumiecie fabułę i ciekawiej na to spojrzycie).

 

***

 

Całej dziewiątce więźniów udaję się wydostać z więzienia Fox River wychodząc przez okno w ambulatorium i wspinając się po kablu, który przymocowany był od okna, aż do muru. W trakcie ucieczki Scofield informuje Burrowsa i Sucre, że mają tylko 7 miejsc w samolocie, który czeka na nich kilkanaście kilometrów od Fox River i którym mają zamiar uciec do Panamy, gdzie będą mogli liczyć na tzw. Azyl. Decydują się więc pozostawić Świrusa i T-Baga, ten drugi jednak podstępnie przypina się do Lincolna Burrowsa kajdankami (ukłon dla filmowego scenariusza), dzięki czemu będzie musiał zostać zabrany na pokład. Ostatecznie więc zostawiają tylko Świrusa i upychają się w 8 w samolocie, który rozpoczął lot w strone pobliża Waszyngtonu, gdzie zabrali skarb ukryty przez Didi Coopera, a następnie ruszyli w stronę Panamy. Na szczęście dla bohaterów pojmany niedługo po odleceniu samolotu Charles Patoschik, nie miał pojęcia w jakim kierunku lecą bohaterowie i tym samym nie mógł ich wydać. Sam ostatecznie został ponownie osadzony w Fox River w oddziale dla obłąkanych.

 

W trakcie lotu do Panamy wystąpiła problemy z samolotem i Scofield i spółka musieli awaryjnie lądować w Gwatemali. Chwilę po awaryjnym lądowaniu, helikopter zaczął dymić, a na miejsce szybko przyjeżdża policja i straż pożarna. Tym pierwszym udaje się zatrzymać uciekinierów z Fox River widząc ich podejrzliwe zachowanie. Gwatemalscy policjanci na miejscu orientują się kim są zatrzymani i natychmiast wzywają posiłki i przewożą ich do aresztu.

 

W Gwatemali panuje prawo, które weszło jakiś czas wcześniej pozwalające państwu skazywać na karę pozbawienia wolności nawet do 15 lat tych którzy na jego terenie przebywają będąc poszukiwani w innych krajach. Cała ósemka przeżywa więc prawdziwy koszmar. Sąd szybko skazuje ich na karę 15 lat pozbawienia wolności i umieszcza w zakładzie karnym Grana Penal Canada, które słynie z brutalności i wojn między gangami. Scofield wie, że razem z resztą uciekinierów z Fox River nie wytrzyma tu długo i planuje bynajmniej część z nich z niego wyciągnąć. Oprócz tego jednak na samym początku cała ósemka bohaterów będzie musiała poradzić sobie z trudnymi warunkami panującymi w więzieniu, w którym rządzi gang "Mara".

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • refluks 04.02.2018
    Nawet lubiłam ten serial.
    Najbardziej agentów Mahone i Kelermana.
    Pojawią się?
  • polskischeuring 04.02.2018
    Odpowiedziałem niżej, wybacz ;)
  • Aisak 04.02.2018
    Admin to głupi chój!!!!
  • polskischeuring 04.02.2018
    @refluks

    Tak pojawią się, ale w bardziej rozwojowej fazie serialu. Trzeba być cierpliwym ;)

    Prawdopodobnie jeszcze dziś pierwszy odcinek pt. "Lot ku wolności".
  • polskischeuring 04.02.2018
    Tutaj możecie przyjrzeć się więzieniu w którym będzie rozgrywać się akcja: https://www.youtube.com/watch?v=LzTGR4pWefE

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania