Problemy nastolatków-Rozdział 3-Wypadek

Kinga była już w 7 miesiącu ciąży,czuła się świetnie.Jej blond włosy,malinowe usta i duże niebieskie oczy oraz najpiękniejszy uśmiech oraz zaokroglony brzuszek dodawał jej uroku,wygładała poprostu kwitnoco.

Kinga czekała z podenerwowaniem na wizyte u lekarza,dzisiaj miała poznać płeć dziecka,Adam niestety nie mógł przyjść z nią,przednią czekała jeszcze inna młoda kobieta na oko miała z 25lat,kasztanowe wlosy,brzuszek miała też tak duży jak Kinga.Ciągle ktoś przechodził i wychodził,a to przywiezione kobiete rodzocą.Wreśnie była jej kolej.Weszła,lekarz zamieniłz nią kilka słów,zrobił USG i oznajmił:

-Chłopczyk,zdrowy,duży chłopczyk-cieszył się lekarz

-Chłopczyk czyli tak jak mówił Adam-powiedziała pod nosem Kinga.

Kinga pospiesznie wyszła z gabinetu,zadzwoniła do Adama i mu wszystko opowiedziała,szła alejką ich ulubioną,słuchając w otwarzaczu Mp3 piosenke LemON-a.Mineła grubke dzieciaków,matkę z dzieckiem,starszego pana w kapelusiku oraz jakąś nastolatkę nie z jej szkoły,chyba nawet była od niej młodsza.Wszedła na pasy,jakiś samochód nie wychamował uderzył ją,przeleciała przez maskę auta,straciła przytomność.Obudziła się w szpitalu,siedział przy niej Adam

-Adaś?!-cichutko powiedziała

-Kinguś,obudziłaś się,miałaś wypadek ale już jest dobrze.Jesteś w szpitalu-oznajmil

-A dziecko co z nim?-zapytała

-Kochanie...dziecko niestety jest w cieżkim stanie,miałaś cesarke.Wcześniak ale bardzo śliczny-powiedział próbujoc się lekko uśmiechnąć.

-Będzie żyło?-zapytała z przerażeniem w oczach

-Nie wiem...-powiedział prawdę,sam chciał znać odpowiedz.

*****

Następny dzień,Kinga bardzo chciała zobaczyć Alexa,tak dostał na imie przez Adama,Kidze się spodobało.Tak bardzo chciała go zobaczyć,była bardzo obolała po wypadku nie mogła się ruszać,a Alex był w ikubatorze niestety nie mogła go zobaczyć,Adam zrobił kilka zdjęć telefonem komórkowym pokazal Kidze,był śliczny miał jej oczy a jego nos.Pękało jej serce.Musiała uzbroić się w cierpliwosc.Musiala czekać...

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Una 30.03.2015
    Akcja dzieje się za szybko.Warto przeczytać swoją pracę,zanim się ją wstawi.
  • Asami 30.03.2015
    błędów jakby mniej, widuję powtórzenia i zgadzam się z poprzedniczką, wszystko dzieje się zbyt szybko.
    Pomysł jest i to widać, ale myślę, że lepiej by było gdybyś dodawała codziennie 1 wielokrotnie czytane przez ciebie opowiadanie, nad którym byś na dłużej przysiadłą i trochę je rozwinęła, a nie jak robisz w tej chwili- dodajesz chyba dzisiaj już 2 czy 3 opowiadanie, wszystkie wydają się jakby przeszły przez cenzurę i 1/2 tekstu zostałą odrzucona
    wybacz za tak surową ocenę, ale po prostu tak będzie lepiej.
  • BreezyLove 30.03.2015
    Zdecydowanie za szybka akcja i za mało opisów uczuć bohaterów i w ogóle. I ciągle te same błędy. Poczytaj nasze wcześniejsze komentarze, w których pisałyśmy co jest nie tak. Pisze się weszła, próbując, kwitnąco. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu, błędy da się poprawić jeśli słucha się rad innych.
  • senzai2000 30.03.2015
    A w jakim programie mozna sprawdzic pisownie, bledy. ?
  • BreezyLove 30.03.2015
    Word pad, Microsoft word
  • Megi :3 30.03.2015
    Kobieto, nie pędź tak! Opis wypadku mógłby zapełnić cały rozdział. Czytając twoje opowiadanie wydaje mi się, że stoję z boku, nie odczuwam tego, co bohaterowie. Polecam też użyć jakichś synonimów do imion. Na razie nie mogę dać więcej niż 2.
  • Shika 30.03.2015
    Błędy, powtórzenia i inne rzeczy, które ludzie pisali pod poprzednimi częściami. Najbardziej boli brak spacji po znakach interpunkcyjnych. Akcja dzieje się za szybko. Dopiero zaszła w ciążę i już ma wypadek. Skup się na ważnych scenach, albo uczuciach bohaterów. Nie bój się rozpisywać. Możesz poprosić, żeby ktoś wcześniej to przeczytał i ci coś podpowiedział. Pomijając to wszystko (w sumie sporo), ciekawy pomysł, postacie mogą być interesujące. Jeśli trochę nad tym posiedzisz, będzie fajne opowiadanie :)
  • NataliaO 30.03.2015
    Przeczytałam kolejne dwa rozdziały. Nawet ja zauważam błędy, sama je popełniam, ale tutaj za bardzo one rzucają się w oczy. Trzeba nad tym popracować. Treść byłaby ciekawsza gdyby tak nie goniła, za nim się czytelnik wczuję już następuje inne zdarzenie. Za dużo ucinania. Na pewno jak popracujesz nad opowiadaniem będzie ok. 2:)
  • senzai2000 30.03.2015
    Ok moze i nawet zrezygnuje nie nadaje sie:(
  • NataliaO 30.03.2015
    Powiem Ci, że ja też się nie nadawałam. Masę błędów popełniałam i nadal je robię, ale mniej. Z czasem się ułoży, jak popracujesz to potem będzie z górki
  • NataliaO 30.03.2015
    Temat wybrałaś bardzo dobry i ciekawy, musisz trochę dopracować go. Nie poddawaj się :)
  • BreezyLove 30.03.2015
    Nie rezygnuj tylko pracuj ;) ja jak patrzę teraz na swoje pierwsze opowiadanie to mam ochotę je usunąć ale się nie da. Poczytaj opowiadania innych może, wtedy zobaczysz jak pisać dobre dialogi, opisy. Będzie lepiej. Możesz napisać swoje opowiadanie od nowa, bardziej je rozbudować itp. Życzę powodzenia ;)
  • BreezyLove 30.03.2015
    Nie każdy od razu pisze super opowiadania. Trzeba pracować nad sobą, a z czasem napewno będzie lepiej ;) zwłaszcza, że bardzo młoda jesteś jeszcze ;)
  • NataliaO 30.03.2015
    Ja do tej pory czasem piszę jak, no nie powiem jak hehe. Breezy ma rację poczytaj innych. Popisz na spokojnie, a jak jest na faktach to tym bardziej fajnie ją przedstawić trochę bardziej od podszewki.
  • Nithael 30.03.2015
    Hej :) Powiem tak przeczytałem wszystkie 3 rozdziały i ? Zacznę od pozytywów. Historia jest jak najbardziej życiowa, jest miłość a co za tym idzie, problemy i radości. To że ktoś ma te naście lat to wcale nie musi oznaczać że nie jest zaradny i opiekuńczy, a co za tym idzie odpowiedzialny za swe czyny. Autorka opowiadania przedstawiła je ze swojej perspektywy czyli kobiety, jest też młodą osobą (bynajmniej tak przypuszczam ;) więc starała się jak mogła, chce pisać i wyrazić swe myśli za to PLUS :) Negatywy. Tak jak pisali przedmówcy, akcja toczy się za szybko.Staraj się bardziej opisywać ich relacje, charaktery,uczucia.Za duży skok wydarzeń, ciążą brak opisu co się działo przez te siedem miesięcy.Nagle wypadek, tu też zabrakło mi obszerniejszego opisu, co czuli ich rodzice i oni sami itp.Co do pisowni, ortografii itp wiadomo nie każdy jest orłem z polskiego :p ale warto wrzucić tekst w odpowiednie programy tak jak pisała Ci BreezyLove. Wtedy wyeliminujesz część błędów, a resztę sama z biegiem czasu i ćwiczeń. Widzę że chcesz podzielić się z nami swoją twórczością i zawartymi w niej uczuciami i myślami.Nie rezygnuj ! pisz śmiało nawet jeśli na początku coś nie wychodzi to nie zrażaj się tym, czym więcej będziesz pisać tym Twoje teksty będą lepsze. Rady jakie dają Ci bardziej doświadczeni koledzy i koleżanki nie krytykują Cię a wręcz przeciwnie chcą Cię nakierować na dobrą drogę.Przepraszam że się rozpisałem :p ale nie umiem inaczej ;) Czekam na Twoje kolejne opowiadania i kolejne rozdziały.Pozdrawiam...
  • Asami 30.03.2015
    Bez rezygnacji, fajny temat. Widać, że masz pomysł na opowiadanie. Po części muszę ci powiedzieć, że zazdroszczę weny-ja sama lubię się zabrać za opowiadanie a po kilku dniach okazuje się, że to był taki kompletny spontan i nie mam zielonego pojęcia jak dokończyć, więc je porzucam.
    Pisz dalej, ortografii można się wyuczyć, spokojnie, każdy popełnia błędy.
    Pozdro, czekamy co będzie dalej ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania