Problemy nastolatków-Rozdział 4- Tęsknota za synem

Kinga od kilku dni bardzo wszystko denerwowało,pękało jej serce że nie może wziąść Alexa na ręce,przytulić jak prawdziwa matka.Każdą noc płakała,owiniała się o wypadek.Adam martwił się o nią bardzo.Siedział ciągle przy niej,wspierał ją...

************

 

Sala szpitalna,zimne białe ściany i cztery łóżka na którym jedną z pacjentek była Kinga.Bardzo bolał ją fakt że nie może razem z Alexem wyjść ze szpitala,Alex musiał zostać jeszcze jakiś czas,jako wcześniak.Miała tysiące myśli chodzących po jej głowie.Niedługo ona będzie musiała odnaleźć się w roli matki dla swojego synka,musi też pogodzić naukę,musiała nie zawalić nauki za rok matura.W wolnych chwilach odwiedzały ją kumpele Melania i Ewelina.Były zachwycone Alexem,każda mówiła jaki on śliczny,jaki on słodki...

Kinga dostała wypis ze szpitala,był czwartek,pożegnała się z synkiem,przyszedł po nią Adam,spakowała wszystkie rzeczy,ucałowała synka i wyszła ze szpitala.Drogi były ruchliwe,dużo samochodów,hałas.Wsiedli do żółtej taksówki i pojechali,droga nie trwała zbyt długo.Kingę przywitało grupka przyjaciół,rodzina.Następnego dnia Kinga pojechała do Alexa wraz z Adamem,a za tydzień wruci do szkoły,nadrabiała materiał.Lekarze oznajmili że Alexa można zabrać za tydzień do domu...

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Una 31.03.2015
    Zbyt wiele razy powtarzasz ime Alexa. Następnym razem powinnaś spróbować zastąpić je czymś.Niewiem...Może ukochane dzieciątko Kingi,maleństwo,dziecko,albo tak jak raz wspomniałaś w tej części.-synek.
  • Nithael 31.03.2015
    Witam :) Cieszę się że nie zraziłaś się i piszesz dalej to duży plus :) Czekałem na kolejny rozdział, w końcu jest :) czytam i ?. Troszkę chaosu się tu wkradło,za szybko podążasz ze wszystkim, chce wczuć się w uczucia i myśli bohaterów ale nie mam jak, za mało opisów no i są bardzo skromne.Mam nadzieję że kolejny rozdział będzie miłym zaskoczeniem :) daję solidne 2 ! Wiem że potrafisz i kolejne będą coraz lepsze 5 ;) Pozdrawiam.
  • NataliaO 31.03.2015
    Nie było tak źle. Wpadły błędy i powtórzenia, może jest trochę za szybko, ale nawet lepiej się czytało. 3:)
  • Shika 31.03.2015
    Nadal są błędy (o spacji już pisałam), ale podoba mi się, że dałaś trochę uczuć Kingi. Dobrze, że nie zrezygnowałaś. Jak na razie to chyba najlepszy rozdział. Czekam na więcej :)
  • BreezyLove 31.03.2015
    Ten rozdział jest trochę lepszy. Nadal musisz popracować nad błędami (jest ich mniej, ale nadal są) No i pamiętaj, żeby nie pędzić tak z akcją. Daj Nam bliżej poznać bohaterów, ich uczucia i w ogóle. Tak jak Nithael, daję solidne 2 :) i życzę powodzenia, oby było coraz lepiej ;)
  • senzai2000 01.04.2015
    Nastepne po swietach ;)
  • Luna 22.08.2015
    Których??:/

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania