Poprzednie częściPrzygody Kici i Pysia

Przygody Kropelki

Był sobie raz mały kropla wody o imieniu Kropelka. Kropelka mieszkała w chmurze razem ze swoimi przyjaciółmi i rodziną. Była bardzo ciekawa świata i chciała zobaczyć, co się dzieje na ziemi.

 

Pewnego dnia, gdy chmura nadleciała nad pięknym lasem, Kropelka postanowiła się oderwać od swojej chmury i spłynąć na ziemię. Zrobiła to bardzo ostrożnie, żeby nie zauważyli jej rodzice. Kropelka poczuła, jak leci w dół z dużą prędkością i podziwiała widoki. Widziała zielone drzewa, kolorowe kwiaty, śpiewające ptaki i błyszczące jezioro.

 

Kropelka wylądowała na liściu paproci i poczuła się bardzo szczęśliwa. Była zachwycona tym, co zobaczyła. Zauważyła też inne krople wody na liściach i zaczęła się z nimi zaprzyjaźniać. Dowiedziała się, że niektóre z nich były już wcześniej na ziemi i miały wiele ciekawych historii do opowiedzenia.

 

Kropelka spędziła cały dzień na liściu, słuchając opowieści innych kropli i opowiadając im o swojej chmurze. Bawiła się też z nimi w różne gry i zabawy. Była bardzo szczęśliwa i nie chciała wracać do swojej chmury.

 

Jednak gdy nadszedł wieczór, Kropelka zobaczyła, że jej chmura oddala się coraz bardziej od lasu. Zrozumiała, że musi się pośpieszyć, żeby ją dogonić. Pożegnała się ze swoimi nowymi przyjaciółmi i poprosiła ich, żeby ją podniosły do góry. Krople wody zgodziły się jej pomóc i zaczęły skakać z liścia na liść, tworząc małą fontannę.

 

Kropelka skorzystała z tej okazji i podskoczyła jak najwyżej, żeby złapać swój kawałek chmury. Udało jej się to za trzecim razem i poczuła się bardzo dumna. Wróciła do swojej rodziny i opowiedziała im o swojej przygodzie. Rodzice byli trochę zmartwieni, ale też podziwiali jej odwagę i ciekawość.

 

Kropelka była bardzo szczęśliwa i obiecała sobie, że jeszcze kiedyś odwiedzi ziemię i pozna inne miejsca i istoty. Wiedziała, że świat jest pełen cudów i chciała je odkrywać.

 

Koniec.

Następne częściPrzygody Donalda Tuska (A)

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania