Poprzednie częściRoxy w świecie zwierząt

Roxy w świecie zwierząt 3

Kitka jest kotką. Mieszka w świecie zwierząt. O ile pamiętacie zawitała tam Roxy. Kotka umie aż 30 języków. A wśród nich są: Angielski, Hiszpański, Polski, Niemiecki, Rosyjski, Francuzki i wiele innych. Teraz odpowiedź na pytanie "Skąd biorą się zwierzęta w świecie zwierząt?". To było tak, że jeden człowiek zwany Long Aster kupił kota. Nazwał go Kitek. Po wizycie u weterynarza okazało się, że Kitek to Kitka. Long Aster się zezłościł, więc że był czarnoksiężnikiem stworzył świat, w którym zamknął Kitkę. Tam Kitka miała słowniki, 30 słowników. Long Aster powiedział, że nie wypuści jej dopóki nie nauczy się wszystkich języków. Kotka nie zrozumiała. Jej pan tak się zezłościł, że... Kitka zjadła słowniki. I jakoś się tego wszystkiego nauczyła.

 

To tylko taki wstęp do Roxy w świecie zwierząt 4. Najpierw przeczytajcie to, a później możecie zacząć 4.

Następne częściRoxy w świecie zwierząt 4

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Johnny2x4 26.07.2016
    Eee... okey?
  • Zilcia 26.07.2016
    Tak, jeszcze nie jest skończone
  • Pan Buczybór 26.07.2016
    Strasznie kiczowate i naciągane.Czuję się jakby to opowiadanie wymyśliła siedmiolatka.1
  • Zilcia 26.07.2016
    Za dwa miesiące będę miała 10 lat, a to jest tylko wstęp do części 4.
  • ausek 26.07.2016
    Pisanie bajek wbrew pozorom nie jest łatwe. W tym tekście widać to doskonale. Brakuje tu zbudowanej otoczki – jakiegoś świata, w którym rozgrywa się akcja. Bajka musi być trochę tajemnicza i wciągać czytelnika. Jest to trudna sztuka, zwłaszcza jeśli chodzi o dzieci. Mogę stwierdzić, że jakiś pomysł był, ale zostało to kiepsko rozpracowane. Pozdrawiam i pozostawiam bez oceny. :)
  • Zilcia 26.07.2016
    Tak, jeszcze nie jest skończone
  • ausek 26.07.2016
    No, to jesteś chyba najmłodszą Opowijką ;)
  • xxECxx 26.07.2016
    Jak można oceniać prace 10-letniego dziecka, no jak? Jakimi kategoriami?
    To nie jest jakaś tam zmanierowana nastka, która chcę zrobić wokół siebie szum, tylko dziecko, które o pisaniu wie tyle, ile ja o termodynamice, czyli nic.
    Nie ma tu żadnych ograniczeń, za kilka miesięcy 6-letnie dzieci będą pisać pamiętniki i wrzucać na opowi i nikt z tym nic nie zrobi.
  • Nuncjusz 26.07.2016
    Wspierajmy ją! :)
  • Nuncjusz 26.07.2016
    ps 5555555555555
  • ściema 26.07.2016
    Coś mi mówi, że to kolejny trol...
  • Nuncjusz 26.07.2016
    Ja też jestem trollem i co teraz?
  • Okropny 26.07.2016
    Nuncjusz tylko że z tobą to wiadomo
  • Margerita 26.07.2016
    ode mnie pięć

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania