Poprzednie częściTeoria pierwsza. Fanfiki Sługi.

Teoria druga: Czemu Anna jest łamagą?

Pan Teoria wita ponownie. Zgodnie z zapowiedzią pora na coś ze "Szklanych deszczy". Może i nie ma tu ukrytej fabuły, ale jest pewien element godny uwagi. No i jeszcze małe ostrzeżenie, mogą tu być spoilery.

 

Mówimy tu oczywiście o "Szklanych deszczach" Ichigo-chana.

 

http://www.opowi.pl/szklane-deszcze-prolog-a7895/

 

Anne, jedna z głównych bohaterek jest bardzo uzdolniona sportowo. Właściwie nie do zatrzymania na boisku, obojętnie jakim. Mimo to nawet krótki bieg po korytarzy może się zakończyć jej upadkiem. Nawiasem mówiąc, najczęściej jego konsekwencją jest kontuzja. Jak to możliwe? Odpowiem na to pytanie w następującej teorii (i tak wiem, że to nie teoria):

 

Dlaczego Anna jest niezdarną gwiazdą sportu?

 

Możliwość pierwsza. )

 

To jest tak proste, że aż głupie, więc nie wiem, czy tu trafię. Nie wiemy, kiedy Anna odkryła swój talent, ale możemy domyślać się, że dawno. Jakkolwiek by było, zdążyła zostać sportową gwiazdą. Nie wiemy również, kiedy nasza bohaterka zakochała się w Alexie. No bo wiesz, możesz gadać, że to dupek, ale to widać. Zgaduję więc, że normalnie po prostu podświadomie czasem o nim pomyśli, nawet w kontekście: "dobrze, że go tu nie ma, bo by dopiero miał bekę", a wtedy gleba. Podczas meczów jest tak skupiona na grze, że (nie)biedny Alex schodzi na drugi plan.

 

Jak mówiłem, to jest tak proste, że aż głupie. Wydaje mi się, że Anna dopiero uświadomi sobie, że go kocha, a to dzięki temu, że jest to schematyczny gatunek (bez urazy dla piszących i czytelników), z czego wynika, że Alex raczej nie krąży jej po głowie.

 

Możliwość druga. )

 

Powiedział wam ktoś kiedyś: "Jak chcesz, to potrafisz"? Znaczy to oczywiście tyle, co: Jak się nie przykładasz, to ci nic nie wyjdzie". Nasza Anna nie ma właściwie żadnej motywacji podczas codziennego życia, ale mecz to co innego. No bo czy jest coś bardziej motywującego niż świadomość, że twój rzut za trzy ocali grę? Chyba tylko lucky item (piwo/oranżada dla tych, co zajarzyli). I właśnie dlatego na boisku nic ją nie zatrzyma. Po prostu wtedy jej się chce. Co się tyczy tego, że wywaliła się podczas biegu do klasy, gdzie miała wielką motywację, to stało się tam coś podobnego do możliwości pierwszej. Za dużo o tym myślała, przez co nie patrzyła pod nogi.

 

Możliwość trzecia. )

 

A co jeśli na boisku ma specyficzną rolę? Ichigo ogląda anime, w tym przygody Kuroko.

 

Kto wie, kto to jest, może sobie darować ten akapit. Jest to główny bohater anime o tytule: Kuroko no Basket. Owszem, jest ciotą bez skila (przynajmniej na początku), ale ma super umiejętność. Potrafi stać się praktycznie niewidzialny, co wykorzystuje, robiąc dezorientujące podania.

 

No, po tym przydługim wyjaśnieniu mogę kontynuować. Może Anna też jest takim specyficznym graczem, który nie musi się za dużo ruszać. W końcu jej zadanie może polegać na tym, że dostaje piłkę, a potem niemal od razu zdobywa punkty. Jeśli tak, to właściwa gra toczyłaby się daleko od niej i biegałaby po gładkiej, równej i pustej powierzchni. Ciężko wtedy o wywrotkę.

 

Możliwość czwarta. )

 

Według tej teorii, Anna jest dla szkoły czymś ala gwiazda popu. Cokolwiek zrobi, jest super. Do czego zmierzam? A no do tego, że tak naprawdę nie jest aż tak dobra. Miała kiedyś farta i to właśnie wtedy została gwiazdą. Teraz jedynie mówią, że jest dobra. Oczywiście łamagą nie jest, po prostu jest przeciętna oraz ma dobrą drużynę.

 

Możliwość piąta. )

 

Do tej pory zakładaliśmy, że to wygląda tak:

 

Mecz - super Anna.

 

Życie - niezdarna Anna ergo: kontuzje.

 

No, ale co, jeśli Anna jest po prostu za dobra? Za szybko biega, zbyt gwałtownie hamuje, za wysoko skacze i stąd się biorą "mikro-kontuzje", których nie czuje. Później, na przykład, kiedy biegnie na lekcję, to się wywraca, a jej stan przy okazji się pogarsza. I ponieważ dopiero wtedy to czuje, myśli, że to poza meczem łapie kontuzje.

 

Możliwość szósta. )

 

Jak łatwo zauważyć, bohaterka jest nieco emocjonalna. I o ile emocje nie są niczym złym, o tyle z uwagą to nie za bardzo się lubią. Przed meczem bierze głęboki oddech albo coś w tym stylu więc na boisku jest spokojna. Nic jej nie rozprasza. Ponieważ jednak na branie takiego oddechu nie zawsze znajdzie się czas, to na co dzień jest łamagą.

 

Możliwość siódma. )

 

Macie jakąś pasję? Oby. W każdym to razie, jak coś kochasz i starasz się być w tym dobry, to nawet bez talentu osiągniesz wiele. Tak samo jest tutaj. Anna kocha sport i chce być najlepsza, więc na boisku jest najlepsza. No, ale że życie to nie mecz, to po tym, jak zejdzie, znowu jest zwykłą Anną.

 

A teraz pora na (żart)teorię.

 

Wielu nie wie, czy Ichigo-chan jest chłopakiem, czy dziewczyną, więc użyłem wszystkich moich mocy, aby się tego dowiedzieć. Oto ma teoria:

 

Ichigo-chan to chłopak.

 

Argument pierwszy. )

 

Ma to napisane w profilu.

 

No i na tym zakończymy. Siedem możliwości, zobaczymy czy któraś się sprawdzi: ) A teraz zapowiedź kolejnej teorii: Czy Natsu to Maja?

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Anonim 18.08.2015
    IICHNGO!
  • Ichigo-chan 18.08.2015
    SHIRO DLACZEGO MI TO ROBISZ?!
    Weź jej coś powiedz PT, ona mi dokucza nawet pod Twoimi teoriami.
    A teraz (prawie) poważnie.
    Moja reakcja, kiedy zobaczyłem tytuł - *opętańczy śmiech* sądziłem, że raczej skupisz się na prologu i bezimiennych bohaterach. Ale miałem bekę XD
    Moja reakcja, kiedy zacząłem czytać - *MUAHAHAHAHA*
    (nie chcę zdradzać fabuły, ale...) jesteś bystry, ale nie potrafisz zrozumieć kobiecej psychiki (w sensie Anne)(chociaż, czy ktokolwiek rozumie?).
    Ogólnie wydaje mi się, że jedna z teorii pasuje.
    + A co jeśli to na profilu to tak dla zmyłki? XD
  • Anonim 18.08.2015
    ICHINGO sprawdź forum, pośmiejesz się! xD
  • Ichigo-chan 18.08.2015
    Już się boję...
  • Anonim 18.08.2015
    Trolololo~
  • Panteoria 18.08.2015
    Droga Shiroi, mówię ci coś.
  • Anonim 18.08.2015
    A cło? :3
  • Panteoria 18.08.2015
    Że bardzo ładnie wyglądasz kiedy śpisz. Tak... niewinnie.
  • Anonim 18.08.2015
    Ło mój bosh, założę lepiej ten pas cnoy!
  • Anonim 18.08.2015
    cnoty^
  • Ichigo-chan 18.08.2015
    Shiroi-san już ma uległego, detektywie XD
  • Anonim 18.08.2015
    Shiroi-san? T.T
  • Ichigo-chan 18.08.2015
    Podkreślam swoją uległość, tak? Ustaliliśmy już chyba, że to ja jestem Gienią XD
  • Anonim 18.08.2015
    Kiedy? :O
  • Ichigo-chan 18.08.2015
    Nwm, ale a)ja jestem ten niewinny i wgl b)ty jesteś starsza c)to ja się Ciebie boję, a nie na odwrót (chyba) XD
  • Anonim 18.08.2015
    Łamisz mi serce T.T
    Btw, zobacz co mam napisane na avku XD
  • Panteoria 18.08.2015
    Coż... jak widać zostałem gwiazdą w jeden dzień.
  • Anonim 18.08.2015
    Pfffff, ty nie Marina :D
  • Ichigo-chan 18.08.2015
    Dlaczego, Shiro? XD
    PT - pozostaje pogratulować XD
  • Panteoria 18.08.2015
    Jestem grzeczniejsza, no nie; p
  • Haruu 18.08.2015
    Shiroi, wkręcasz Ichi-chana? XD
  • Ichigo-chan 18.08.2015
    Nwm o co chodzi, ale przeczuwam focha XD
  • Anonim 18.08.2015
    Trolluję XD
    PT to kobieta!
  • Ichigo-chan 18.08.2015
    Shiro - skapa roku XD
  • Haruu 18.08.2015
    ICHIGO, NIE OGARNIASZ ŻE PAN/PANITEORIA TO OSOBA KTÓRĄ ZNASZ BARDZO DOBRZE XDDDD
  • Anonim 18.08.2015
    Myślałam, że geeeeeeeej :(
  • Panteoria 18.08.2015
    Jestem w tym za dobry.
  • Ichigo-chan 18.08.2015
    Jestem śpiący, okay? XD Nie skapnąłbym się ocb nawet gdybym dostał tym w twarz.
    PS Zasadniczo to nikogo nie znam tu "bardzo dobrze"
    (Haruu czy Shiro? Bo skłaniam się ku Shiro, ale nie śpię od 37 godzin)
  • Anonim 18.08.2015
    Popedałujmy se razem i tak :3
    Btw, ja spadam, bo będzie, że offtop. jak coś o będę zaglądać na forum.
  • Anonim 18.08.2015
    Ja to płantrłoria :3
  • Ichigo-chan 18.08.2015
    i mogę zasypiać spokojnie
  • Haruu 18.08.2015
    Gratki Ichi-chan xD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania