Poprzednie częściTeoria pierwsza. Fanfiki Sługi.

Teoria trzecia. Czy Netsu to Maja?

Witajcie panie i panowie! Pora na (przygodę) teorię! Początek może mylić. Tekst, owszem jest fanfikiem, ale z Kuroko no Basket. Chodzi konkretnie o: KnB-Pokolenie Idiotów autorstwa Maji. Zanim jednak zacznę, to powiem dwie ważne rzeczy. Po pierwsze: od teraz wszelkie linki będą na dole. Po drugie: Wielu z was zastanawia się, kim jestem. Powstała nawet na ten temat teoria. Możecie się domyślać, ale wam nie powiem.

 

No, a teraz wracamy do tematu. Proszę tylko pamiętać, że mogą tu być spoilery. Zgodnie z zapowiedzią pytanie brzmi:

 

Czy Netsu to Maja?

 

Argument pierwszy. )

 

Najpierw wyjaśniam kim jest Netsu. Jest to główna bohaterka naszego fanfika. Już to samo w sobie może być argumentem. Czemu? A no dlatego, że to kolejny schematyczny do bólu gatunek. Ponownie, bez urazy dla czytających i piszących. Jeśli pojawia się nowa postać, to najczęściej jest to albo ideał autora/autorki, albo sposób na naprawę jej/jego kompleksów. Naprawdę rzadko bywa inaczej.

 

Argument drugi. )

 

O Netsu można powiedzieć jedno. Kocha anime i mangi. Zna też japońską kulturę. Czy ktoś jeszcze tak ma? Owszem, Maja (a przy okazji całe Opowi). Pojawiła się nawet muzyka rozrywkowa, co w odniesieniu do "Dziewczyny Paganiniego" ma drugie dno. Aczkolwiek to jest pewnie przypadek.

 

Argument trzeci. )

 

Kiedy ogląda się anime, jedna rzecz rzuca się w oczy. Zero dziewczyn w drużynach. Mnie to nie przeszkadza, gdyż mówię sobie, że to po prostu męskie mistrzostwa i tyle. Tyle że teraz w drużynie jest dziewczyna. A Maja też nią jest.

 

Oczywiście ta teoria była tak oczywista, że nawet kamień by ją wybronił. Dlatego pora na kolejną teorię.

 

Jestem za mało zorientowany w świecie Kuroko, aby włożyć, ale i tak upchnę ją w tym świecie:

 

Czy pierścionek to coś więcej niż lucky item?

 

Argument pierwszy. )

 

Kuroko nie wierzy w horoskopy, a mimo to poszukał Lucki Itemu dla Natsu. Dodajmy, że sama bohaterka też nie jest jakoś przesądna. Czyli tu nie chodzi o szczęście. Więc jaki jest powód? Oczywisty, mieli się ożenić, a jak to tak bez oświadczyn? Może i są dziwne, ale nie zapominajmy, że to nieśmiały chłopak.

 

Argument drugi. )

 

Obok pierścionka były też kwiaty oraz jedzenie. To drugie to oczywiście śniadanie, ale tych pierwszych się raczej nie je. Mówię raczej, bo to Japonia, a tam logika czasem mnie zawodzi. No wiecie, inna kultura. W dodatku były to kwiaty polne, a więc musiał się przy ich zbieraniu natrudzić.

 

Argument trzeci. )

 

Pierścionek był właściwie głównym bohaterem rozdziału. Gdyby był nic nieznaczącym dla fabuły przedmiotem, to raczej nie miałby tyle miejsca.

 

A teraz pora na jeszcze bonus do tej teorii. Jak mówiłem, jest to według mnie sposób Kuroko na oświadczyny. Dlaczego? Nawet gdyby zapomniał o obietnicy ślubu to i tak nie chciał, aby Netsu wiedziała o nim, aż do końca. Midorima chciał powiedzieć: "pierścionek zaręczynowy". Bądźmy ze sobą szczerzy, jakie inne pierścionki dla normalnych ludzi są tak zdobione?

 

I to tyle. Był jeszcze wierszyk o Pokolenie Cudów, ale nie widziałem w nim nic specjalnego. Linki:

 

http://www.opowi.pl/knbpokolenie-idiotowprolog-a6352/

 

http://www.opowi.pl/dziewczyna-paganiniego-rozdzial-1-a3268/

 

No i nastał czas na zapowiedź kolejnej teorii. Nie mam niestety pomysłu, więc mam do was pytanie. O kim ją zrobić?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Majeczuunia 19.08.2015
    No, żeś mnie zaskoczył. Natsu to ja? No, lubi anime, w kosza też lubi popykać... A ja myślałam, iż jestem enigmatyczną dziewoją nie do ogarnięcia XD Dobra robota! 5 ;)
  • MrJ 19.08.2015
    Trochę boli mnie, że wierzysz iż wszyscy tutaj kochamy anime i mange. Przyznaje zdarzy mi sie cos looknąć, ale wielkim fanem nie jestem, wolę komiksy amerykańskiego typu. Mimo to 5 za teorie
  • Haruu 19.08.2015
    Ja z tym pierścionkiem to samo myślałam xD Pierogu, o czym teraz? XD no ja to wiesz, zostawiam 5 xD
  • Panteoria 19.08.2015
    Tak jak napisałem, czekam aż ktoś powie o kim ma być teoria.
  • Anonim 19.08.2015
    Napisz tełorie o Płanutełorii :3
  • Panteoria 19.08.2015
    Teoria o mnie samym. Niech będzie.
  • Haruu 19.08.2015
    Piróg, lubisz ludzi wkręcać? XD zaklepuje nastepną teorie po Panuteori xD
  • Panteoria 19.08.2015
    Do Haruu: Możesz już teraz powiedzieć co to za teoria.
  • Anonim 19.08.2015
    Nie
  • Haruu 19.08.2015
    Moje opowiadanie KnB bo innego nie mam nawet rozwinietego xD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania