Rodzina z przyszłością

Wychowałam się w przyzwoitej ateistycznej rodzinie. Starzy żyli w konkubinacie i nigdy nie martwili się o formalizację związku. Wzorem naszego ukochanego Tuska, który z Małgosią żył na kocią łapę. Przed wyborami wzięli ślub kościelny. Stary nazwał to zachowanie hipokryzją.

Odkąd sięgam pamięcią, w domu trwały nieustanne awantury, aż w końcu doszło do tragedii. Mamusia nie wytrzymała i pchnęła ojca nożem w brzuch. Bardzo po nim nie płakałam, bo jak był pijany okładał mnie sznurem od żelazka, a gdy nie pił, zawsze próbował mnie zgwałcić. Mówił, że prawo do samorealizacji jest prawem człowieka. Wtedy uciekałam do sąsiadki. Na pogrzebie nie byłam, ale upiłam się z kumpelami na wesoło.

Stara dostała dożywocie, a ja trafiłam do bidula, w którym przekiblowałam do osiemnastki. Obecnie tworzymy z Jankiem nowoczesny związek partnerski. Ogólnie fajny facet, pije niezbyt często, dwa razy w tygodniu, a ostatnio jak był trzeźwy przyniósł mi nawet kwiaty. Ostatnio trochę mnie sprał, ale miał racje, bo przesoliłam zupę.

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 28

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (99)

  • SwanSong 17.05.2021
    Czyli chcesz obrzydzić ateizm, pokazując, że każdy ateista to oprawca i gwałciciel? Może do twojego zakutego łebka to nie trafi, ale większość rodzin w Polsce, gdzie dochodzi do przemocy, deklaruje się jako katolickie. Brak ślubu nie oznacza patologii, tak samo, jak noszenie spódnicy przez ofiarę nie tłumaczy gwałciciela.
    PS Ci księża, którzy gwałcą dzieci, to też ateiści? A w kościele tacy pobożni. I Bóg ich nie pokarał? Niesamowite!
  • Morus 17.05.2021
    Sami ateiści pracują na swój wizerunek. Niech każdy wyciągnie wnioski, jakie chce. A o tym, czy ktoś jest katolikiem, można się przekonać po kilku minutach rozmowy, a choćby i po tym, czy uczęszcza na niedzielną mszę świętą. W Polsce jest może 30 procent faktycznych katolików.
  • Ant 17.05.2021
    Poziom chodnika ta prowokacja
  • Andi Perry 17.05.2021
    To nie prowokacja tylko odmiana opowiadania o dziewczynie kleptomance :)
  • Morus 17.05.2021
    Ech.
  • Szpilka 17.05.2021
    Morus, a modlący Kurski dostał unieważnienie małżeństwa, ojciec trojga dzieci, to znaczy, że jego dzieci to teraz bękarty?

    A była żona może się stać znów dziewicą /hymenoplastyka/ i udawać, że małżeństwa nie skonsumowano, skoro go nie było ?
  • Andi Perry 17.05.2021
    Nie ma unieważnienia małżeństwa. Albo małżeństwo jest zawarte albo nie. Taki mały szczegół. A jaka jest prawda przed Bogiem ? To już inna historia.
  • Szpilka 17.05.2021
    Andi Perry

    Śluby kościelne się unieważnia, rozwód to przy ślubie cywilnym ?
  • Morus 17.05.2021
    Nie znam tej historii Szpilko, choć dla mnie jest intrygująca. Również Cejrowski uzyskał unieważnienie kościelne, później ożenił się z moją znajomą z portalu Fronda. Jak byś czasem znalazła coś na ten temat, to chętnie się zapoznam.
  • Szpilka 17.05.2021
    Morus

    "Przeszkoda ta pojawia się wtedy, gdy dana osoba w momencie składania przysięgi małżeńskiej nie jest psychicznie zdolna do stworzenia pełnowartościowej wspólnoty małżeńskiej, a zatem – wzięcia na swoje barki wszelkich obowiązków wynikających z zawarcia sakramentu. Niezależnie od tego, czy w przypadku Jacka Kurskiego unieważnienie małżeństwa (stwierdzenie nieważności) mogło dojść do skutku z powodu rozpoznania przez sąd opisywanej przeszkody, praktyka pokazuje, że psychiczna niezdolność jest tytułem, na którym najczęściej opierają się skargi powodowe kierowane do sądów kościelnych w Polsce."

    https://adwokatkościelny.pl/rozwod-koscielny-jacek-kurski/

    Pierwsze małżeństwo Kurskiego pobłogosławił nasz papież Jan Paweł II ?

    Grubymi nićmi szyte, do kolejnego małżenstwa już zdolny psychicznie?

    Cejrowski to też dobry ananas, obrońca życia poczętego, ale sam dzieci nie począł, tylko sobie wygodnie żyje.
  • Morus 17.05.2021
    Szpilko, Cejrowski to jeden z inteligentniejszych ludzi, jakich znam. Dlaczego nie ma dzieci nie wiem. Niemniej poglądy ma zupełnie ok, i kiepełę też, potrafił się ustawić. Obecnie w Teksasie, ale często odwiedza Polskę.
  • Szpilka 17.05.2021
    Morus

    A powinien mieć dzieci, bogaty, żonę ma uświęconą, ale innym do wyrka chętnie zagląda.

    Niedawno w audycji palnął, że Kamala Harris jest głupia, dobre sobie, kobieta z tytułem doktora prawa, która ukończyła Uniwersytet Howarda i Kalifornijski, a Cejrowski nie ukończył żadnych studiów.

    No bezczelny jest. O!
  • Akwadar 17.05.2021
    Szpilka bo to prawdziwy katolik...
  • Andi Perry 17.05.2021
    Szpilka Właśnie, chodzi o to że nie można unieważnić ślubu kościelnego. Jeżeli jest zawarty to znaczy że jest i nie można go unieważnić. Można stwierdzić nieważność. Czyli stwierdzić, że go rzeczywiście nie było. To tak jakbym stwierdził, że dana planeta jest planetą. To jak z Plutonem. Albo był zawsze planetą, albo nigdy nie był planetą. Chodzi o to że człowiek nie ma prawa rozwiązać czegoś co było związane przed Bogiem na zawsze.
  • Szpilka 17.05.2021
    Akwadar

    Na to wygląda, innym dyktować, jak mają żyć, a samemu robić, co się żywnie podoba ?
  • Akwadar 17.05.2021
    Andi Perry "co bóg złączył człowiek niech nie rozdziela...."
  • Morus 17.05.2021
    Szpilka, co do Kamali, to potwierdzam jego opinię. "Te wasze fakultety", cytat z Seksmisji. Te pseudotytuły naukowe nie robią na mnie żadnego wrażenia. Przeciętny baca z Krupówek wie o życiu więcej od niej. Cejrowski ma bardzo celne opinie o ludziach. Skoro ona wierzy w kilkaset płci, to widać, że to zdrowo szurnięte.
  • Akwadar 17.05.2021
    Szpilka dlatego ludzie mają już w głębokim poszanowaniu wypalone wartości...
  • Szpilka 17.05.2021
    Andi Perry

    Ale to by było strasznie nieludzkie, bo jak się okaże, że facet impotent albo ciężko psychicznie chory?

    Ja można z takim człowiekiem rodzinę stworzyć, dzieci począć? Nadrzęnym celem rodziny katolickiej jest wychowanie dzieci w duchu katolickim.
  • Szpilka 17.05.2021
    Morus

    Ale wykształcona jest, a Cejrowski nie i do tego fanatyzmem trąci i kołtunem.
  • Szpilka 17.05.2021
    Akwadar

    Właśnie! Czynem trzeba wyznawane wartości prezentować, a nie tylko gębować ?
  • Morus 17.05.2021
    Szpilka, a idź z takim wykształceniem. Pustota. Reymont szkół nie skończył, a powieści piękne pisał.
  • Szpilka 17.05.2021
    Morus

    Geniuszy niewielu, reszta ma zakuwać i kropka. Paulina Młynarska nic nie skończyła, bo ona córka sławnego taty, no takim myśleniem donikąd nie dojedziemy!
  • Akwadar 17.05.2021
    Morus kim ty jesteś, żeby oceniać Kamalę? Co wypracowałeś i co sobą reprezentujesz, by komukolwiek urągać?
  • Morus 17.05.2021
    Szpilka, Cejrowski cały świat zjeździł, piękne programy robi, książki pisze. A ona? Jakieś ideologiczne kocopoły o lgbt. Fuj.
  • Szpilka 17.05.2021
    Morus

    Może Ci się jej program polityczny i światopogląd nie podobać, ale to wykształcona kobieta, studiowała prawo, a to ciężkie studia, trzeba mieć dobrą pamięć ?
  • Akwadar 17.05.2021
    Mało wiesz... jakbyś mniej czytał tych Faktów i tych... no jak im tam... Imperia czy coś tam oraz filmów przyrodniczych to byś miał jakieś pojęcie o świecie i ludziach.
  • Morus 17.05.2021
    Szpilka, co mi po jej pamięci, jak to beton.
  • Szpilka 17.05.2021
    Morus

    A co Ty skończyłeś? Cejrowski kilka tych uniwersytetów zaczynał i wymiękł, czyli cienki Bolek ?
  • Akwadar 17.05.2021
    Morus tobie po nic, tak jak innym po tobie. Jesteś nikim dla świata... nawet nie jesteś paprochem na wierzchnim odzieniu Kamali :)
  • Morus 17.05.2021
    Akwadar Kamala nie jest chyba przedmiotem tego wątku, jak chcesz pogadać o tym o załóż własny i się wypowiem.
  • Morus 17.05.2021
    Szpilka, ale mądry człek. I dobry biznesmen, aktor i komik. A filmy podróżnicze to wprost miodzio, lepsze od Tomy Halika.
  • Akwadar 17.05.2021
    Morus nie muszę ci chyba przypominać, gdzie mam twoje wypowiedzi?
  • Szpilka 17.05.2021
    Morus

    Nie, najlepszy byl Tony z Elą Dzikowską, aczkolwiek o podróżach Cejrowski ciekawie opowiada, ale do polityki niech on się lepiej nie miesza i ludziom do wyrek też niech nie zagląda ?
  • Morus 17.05.2021
    Szpilka, ty jeszcze byłaś mała, jak Cejrowski zloty prawicowe na Kociewiu u siebie w puszczach kaszubskich organizował. To były naprawdę fajne zloty. A WC - Kwadrans, to był bomba program, lewacy szału dostawali.
  • Morus 17.05.2021
    Szpilka a pedzie chcą do dzieci w szkołach się dobierać i do łóżek maluszkom zaglądać, seksu uczyć, to im wolno? Cejrowski wygłasza tylko uwagi ogólne, każdemu wolno swoje poglądy głosić, byle nie demoralizował innych.
  • Szpilka 17.05.2021
    Morus

    Owszem, ale on taki fanatyczny jakby i do tego macho, feministki mu się nie podobują ? Dlaczego mam siedzieć pod butem byle głupka, tylko dlatego, że ma fiutka a ja nie?
  • Szpilka 17.05.2021
    Morus

    Dość słabo go znam, szmat czasu już nie mieszkam w Polsce, poza tym mało oglądam TV, bo nie lubię.
  • Andi Perry 17.05.2021
    Szpilka Tak, masz rację, że są warunki małżeństwa. I wiadomo jest, że trzeba je spełnić. Ale to już jest kwestia religii. Na przykład nie będzie małżeństwa pomiędzy kobietami , albo pomiędzy mężczyznami, nawet jak przebiorą się, czy oszukają księdza, pomimo, że papiery uda się cudem przepchnąć i ceremonia się odbędzie.
  • Andi Perry 17.05.2021
    Morus " Reymont szkół nie skończył, a powieści piękne pisał."
    Reymont skończył szkołę krawiecką. Jego ojcem był organista pochodzenia szwedzkiego. Matka pochodziła ze szlachty. Jego wujkiem był ksiądz ( brat matki). Reymont miał dostęp od dziecka do książek, więc "nie spadł z choinki" jak Janko Muzykant.
  • Szpilka 18.05.2021
    Andi Perry

    Przeważnie wiara jest powiązana z religią, a rozwody były i są w judaiźmie, w islamie zaś wystarczy, gdy małżonek trzy razy głośno wypowie - rozwodzę się z tobą. Oczywiście, kobieta takiego prawa nie ma, dlatego mnie nie przekonuje niemal żadna religia, bo czuć w niej męską rękę, a nie boską, nieprzychylną kobiecie ?
  • inspekcjapracy 17.05.2021
    Współczuję ci takiej rodziny, bo pewnie wiedzę czerpałeś ze swojej doli. Możesz poprosić o pomoc w swojej parafii
  • Morus 17.05.2021
    To tekst literacki pisany na podstawie wyimków gazetowych o różnych skandalach, zabójstwach, przemocy domowej panującej w związkach partnerskich vel konkubinatach. Pozdrawiam.
  • Akwadar 17.05.2021
    A Kaczyńska juniorka rozwodzi się za każdym razem, gdy zmienia rękawiczki... a wuj preferuje koty od małżeństwa... patologia czy przykładna katolicka rodzina?
  • Szpilka 17.05.2021
    Akwadar

    Tupeciarze i tyle ?
  • Akwadar 17.05.2021
    Aha, dałem jeden z plusem, jeden za dziecinne pisanie, plus za skłonienie do przyjrzenia się katolickim związkom po rozwodach (J. Kaczyński nieżonaty podejrzenie o homo, Kuchciński, Gliński, Czarnecki po dwie żony, Terlecki rozwiedziony, podobnie jak katoliczka do bólu Mazurek, zalewska... a i pan sławny Pięta z kochanką u boku) i rozwodom z powołaniem, np: Tymek Szydło (ciekawe co zniechęciło dobrze zapowiadającego się kleryka, że doznał kryzysu wiary... ). No, taka to sama śmietanka katolicka (w skrócie ;) )
  • Morus 17.05.2021
    A myślisz, że ja dla Kaczyńskiej robię wyjątek?
  • Akwadar 17.05.2021
    Morus czyli jest zła, i nie jest katoliczką?
  • Morus 17.05.2021
    Skoro żyje w konkubinatach, to z pewnością wzorcem moralności z Sevre nie jest.
  • Onyx 17.05.2021
    Ateista który dba o zwierzęta i środowisko, pomaga ludziom i ogólnie jest dobrym człowiekiem, jest lepszy niż katolik chodzący co niedzielę do kościoła i czyniący zło... Takie jest moje zdanie. Poza tym, nie każda katolicka rodzina się kocha, nie każda ateistyczna rodzina z rodzicami w konkubinacie jest nienawistna...
    Prowokacja poniżej dna, jeden
  • Morus 17.05.2021
    Nie można być dobrym człowiekiem i ateistą. To oksymoron.
  • Akwadar 17.05.2021
    Morus a ty nie jesteś katolikiem.
  • Morus 17.05.2021
    To ma być komentarz odnośnie tekstu, czy wściubianie nosa w sprawy osobiste autora? Chyba oczywiste, że Cię nie zaszczycę odpowiedzią na to pytanie.
  • Akwadar 17.05.2021
    Morus nie zaszczycaj, nie ma potrzeby, twoje wypowiedzi świadczą o tobie, a odpowiedź jest tylko jedna :)
  • SwanSong 17.05.2021
    Morus
    Kto tak zdecydował? Ty? Było i jest wielu ateistów, którym rzesza katolików do pięt nie dorasta, jeśli chodzi o czynienie dobra. Okłamuj się dalej, na szczęście młodzież ucieka z kościoła drzwiami i oknami :)
  • Morus 17.05.2021
    SwanSong czynienie tzw. dobra, a bycie dobrym człowiekiem to dwie różne sprawy. Dla ateisty chlubnym czynem jest wrzucenie piątaka do puszki wulgarnego karła w czerwonych okularach i żółtej koszulce. A to nie ma nic wspólnego z dobrem, bo idzie na złe cele i demoralizację duchową i obywatelską młodzieży.
  • Akwadar 17.05.2021
    SwanSong morus to relikt jakiejś odległej ideologii, który nie ma już z kim pogadać (oprócz prowokowania co słabszych nerwowo opowijczyków). Nie ma co se nim głowy zawracać, ani autorytet, ani pisarczyk. Miłej rozmowy z siewcą nienawiści.
  • Morus 17.05.2021
    Akwadar gdzie tu masz nienawiść. Opisałem tylko przeciętną ateistyczną rodzinę. Jaka rodzina taki tekst.
  • Akwadar 17.05.2021
    Morus jaki autor taki tekst. Baw się dobrze, zły człowieku. :)
  • Morus 17.05.2021
    Tym razem literacko się nie postarałem, przyznaję bez bicia, ale po co miałby się starać. Temat nie zasługuje na wysiłek.
  • Morus 17.05.2021
    Akwadar czy ty komentujesz tekst, czy oceniasz jego autora?
  • Akwadar 17.05.2021
    Tekst już oceniłem na 1, autora oceniam na podstawie komentarzy. Ale jako że jesteś niewiarygodnym autorem: "Tym razem literacko się nie postarałem, przyznaję bez bicia, ale po co miałby się starać. Temat nie zasługuje na wysiłek." uznaję, że jesteś wart tekstu.
  • Morus 17.05.2021
    Akwadar, chyba nie muszę pisać, gdzie mam te opinie, bo łatwo się domyślić:))
  • Akwadar 17.05.2021
    Morus też nie muszę dodawać, że dokładnie tak samo mam z przekazem twojego tekstu.
  • Morus 17.05.2021
    Akwadar chyba nie kwestionujesz jego prawdziwości. Weź byle wycinek z Faktu lub innego szmatławca i poczytaj się ludzie traktują w konkubinatach. Tam o sakramentalnych związkach nie ma nic. Jak ktoś kogoś pobił, zabił, zgwałcił, to niemalże zawsze w jakichś nieformalnych stadłach.
  • Akwadar 17.05.2021
    Morus nie czytam takich szmatławców, gratuluję lektury...
  • Morus 17.05.2021
    Akwadar, niestety, autor musi się znać na wszystkim, jak tutaj gdzieś ktoś mądrze napisał.
  • Akwadar 17.05.2021
    Morus nie na wiele takie "znanie" ci się zdało, ani dobrze, ani mądrze nie napisałeś... Czytaj se dalej ten kit, który wciskają. Ale kuźwa, miałem cię za bystrzejszego....
  • Morus 17.05.2021
    Akwadar, przecież napisałem, że się nie wysilałem. Znalazłeś jeden słabszy w formie, bo nie w treści, tekst i się cieszysz. Wiele sto razy gorszych już tutaj chwaliłeś, bo znajomi napisali, więc przyjmij do wiadomości, że raz dostosowałem się do ich poziomu. Dla hecy.
  • Akwadar 17.05.2021
    Morus tak sobie wmawiaj... jesteś jednym z najsłabszych ogniw na opowi.
  • Morus 17.05.2021
    Akwadar, już pisałem, gdzie mam Twoje opinie, nie będę się powtarzał:)))
  • pansowa 17.05.2021
    Akwadar on nie jest nawet brakującym ogniwem w teorii Darwina?
  • Akwadar 17.05.2021
    Morus równa się do najlepszych, a nie do najsłabszych :)
    Też nie muszę ci pisać, gdzie mam twoje tłumaczenia: "...że raz dostosowałem się do ich poziomu. Dla hecy." ?
  • Morus 17.05.2021
    Akwadar, oczywiście, chciałem zobaczyć, jak to jest raz napisać słaby tekst. A co nie wolno. Mimowolnie oddajesz hołd wszystkim moim poprzednim tekstom. Bardzo mi miło, dziękuję.
  • Ant 17.05.2021
    "Nie można być dobrym człowiekiem i ateistą"
    Kompromitujesz się. I najlepsze jest, że tego nie dostrzegasz :)
  • Morus 17.05.2021
    Ant, na temat tego zdania napisano już setki rozpraw i jest dokładnie tak jak ja mówię. Jak może być dobrym ateista, który odrzuca pojęcia dobra i zła? W jaki sposób?
  • Ant 17.05.2021
    Nie odrzuca. Popytaj ludzi. Porozmawiaj z nimi. Ktoś cię zmanipulował lub oszukał
  • Morus 17.05.2021
    Ant, tam gdzie nie ma wiary, nie ma umiejętności odróżnienia dobra od zła.
  • Ant 17.05.2021
    Jesteś w błędzie
  • Morus 17.05.2021
    Ant ja ci dałem argument, że człowiek bez moralności, nie może być dobrym człowiekiem, bo nawet nie wie co jest dobre, a co złe. Ateistę cechuje moralność sytuacyjna, jak go tam np. w telewizji podkręcą propagandą, że dawania Owsiakowi jest dobre, to on tak myśli, bo nie kieruje dekalogiem, ale emocjami i własną głupotą. A ty jaki mi argument przedstawisz? Skąd ateista ma wiedzieć, co jest dobre, a co złe? Chyba, że uważa że jest dobry we własnym mniemaniu.
  • Ant 17.05.2021
    Morus pisałeś o wierze. Moralność jest niezależna od niej
  • Tjeri 17.05.2021
    Morus tak z ciekawości – czyli moralni, są tylko katolicy, czy też istnieje jakaś lista religii/wyznań, w których wierni również odróżniają dobro od zła?
  • Morus 18.05.2021
    Tjeri według Dekalogu i katechizmu Kościoła niechrześcijanie, to albo poganie, albo bałwochwalcy. Oczywiście wiele narodowości bądź grup społecznych wyznaje określone systemy wartości, jak choćby mahometanie, to oczywiście lepsze moim zdaniem od ateizmu, który jak do tej pory niczego podobnego do Dekalogu się nie dopracował, ale dalece niedoskonałe w porównaniu z religią katolicką.
  • Grain 17.05.2021
    Słabeńki tekst. Niektóre komentarze jeszcze gorsze. U nas na wsi za gnój się brali wiosną lub na jesień. Każdy miał tzw. gnojownik. I taki sąsiada, przy drodze, uratował życie mojemu kumplowi, który zległ pijany zimową porą. Nawet w mrozy tam nie było śniegu, fermentował.

    A jego córka, prawnik specjalizuje się w rozwodach i trzepie kasiorę.
  • Morus 17.05.2021
    Dziękuję, nie starałem się, przyznaję bez bicia. Dostosowałem tym razem do średniej portalowej.
  • piliery 17.05.2021
    Nie rozumiem sensu tekstu. Sam autor nie wierzy w totalne uproszczenia jakimi sie posługuje. Dyskusji z tego nie będzie. Chyba ze chodzi o sprowokowanie wymiany inwektyw.
  • Morus 17.05.2021
    piliery, przez swoją prostotę i naturalizm tekst wywołuje duży odzew. A dyskusja nawet jak na opowi, bardzo kulturalna.
  • piliery 17.05.2021
    Morus Nie zauwazyłeś że rozmawiacie o formie a nie o treści?
  • Morus 17.05.2021
    piliery a niech każdy sobie pisze, o czym chce, podobno jest wolność słowa.
  • pansowa 17.05.2021
    Głupol was znowu wciągnął w swój prostacki debilizm, a gadacie, że ja się daję prowokować?
    Czego się spodziewaliście po tępym buraku?
  • Akwadar 17.05.2021
    Właśnie wyciągnąłem z niego jaką prasę czyta i co ogląda, wierzyć się nie chce...
  • pansowa 17.05.2021
    Akwadar czego się spodziewałeś?
    Przecież pisałem, że pacjent obraża zawodówkę i ma kompleks ludzi wykształconych.
  • Akwadar 17.05.2021
    pansowa ale fajnie jak sam się przyzna do naiwności i głupoty, prawda? ;)
  • Akwadar 17.05.2021
    pansowa idę, szkoda czasu na niego, ani bystry, ani oczytany. O publikacjach z Faktu dyskutować z nim nie mam ochoty.
  • pansowa 17.05.2021
    Akwadar fajnie jakby to widział.
    Ale to zaślepiony ideologią beton.
  • Angela 17.05.2021
    Oczywiście postawiłam jedynkę.
  • Morus 17.05.2021
    Tu prawie tak jak szóstka.
  • Narrator 18.05.2021
    Sam ślub więzi między partnerami nie zbuduje. Znam takich co zaraz po ślubie się rozwiedli, oraz takich co bez ślubu żyją długie lata. Każdy przypadek jest inny, nie należy generalizować.

    „Ostatnio trochę mnie sprał, ale miał racje, bo przesoliłam zupę.” — naprawdę wierzysz, że taka kobieta istnieje?
    Literówka: racje -> rację
  • Morus 18.05.2021
    Masz rację, sam ślub nie, sposób podejścia obojga partnerów do siebie, niemniej jest pewnym fundamentem. W związku partnerskim więzi długoterminowe są mimo wszystko z definicji słabsze. Ale celem opka jest pokazanie, że większość opisywanych przez prasę brukową zabójstw, pobić, jakiejkolwiek przemocy dzieje się w związkach tzw. nieformalnych. Oczywiście nie twierdzę, że sakramentalnych małżeństwach tego nie ma. Ale coraz rzadziej na takie trafiam. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania