.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Something 30.05.2018
    Hmm... lubię tego typu teksty. Choć wolę egzystencjalno-metafizyczne rozkminy, to jest jak najbardziej okey :)
  • rubio 30.05.2018
    egzystencjalno-metafizyczne rozkminy znajdują się w wielu innych moich tekstach, serdecznie zapraszam, dziękując za wizytę ;)
  • Something 31.05.2018
    rubio Ja wiem ;) Czytuję Ciebie, w miarę regularnie. I za to Cię lubię. Podzielę się swoją opinią, jeśli pozwolisz, zaczynając od początkowych tekstów.
  • rubio 31.05.2018
    Something O. To bardzo mi miło, dzięki za tak sympatyczne zaskoczenie po zalogowaniu. ;) Tak, pozwolę; ale gdybym nie pozwolił - też się podziel, mając chwilę chęci ;D będę czekał, pzdr
  • Ritha 01.06.2018
    Potrzebuje odskoczni, szukam, pragne, zastanawiajac sie gdzie znajde, namiastke relaksu dla skolatanych nerwow, i mysle i mysle i eureka - Rubia cza poczytac!
    Wlaze i co? Oczywiscie pustka komentarzowa, ehhh, ludzie sa dziwni.
    W kazdym razie - nie zawiodlam sie, nie ciacham monolitu na fragmenty, pod calym zadowolona lisivowa łapka klikam.pieć zasluzonych gwiazd :)
  • Ritha 01.06.2018
    lisicową*
  • rubio 01.06.2018
    Ritha może powinienem pisać ludziom pod tekstami, że owe teksty są gupie i śmierdzą, i wówczas byłby fejm? Zastanowię się.
    Zastanowiłem się. Nie.
    No, nie sądziłem, że ten tekst może mieć działanie relaksacyjne, ale skoro tak - tylko się cieszyć. ;D
    dzięki :)
  • Blanka 08.06.2018
    O. I to, choć zupełnie inne od reszty, bardzo dobre. "Dlaczego iść, gdy nie ma dokąd?" - istny próg zwalniający w tym miejscu podczas czytania nastąpił:)
    Komplet gwiazdek zostawiam. Pozdrówka:)
  • rubio 09.06.2018
    I znów mi zacytowałaś chyba najistotniejszy dla mnie fragment tekstu. Tak, jak w przypadku Twoich publikacji, "nie z autopsji" - czasem nie wiem, co powiedzieć, na celność, trafność Twojej intuicji...
    no, dziękuję :)
  • Blanka 11.06.2018
    rubio, haha:) Intuicję to ja mam akurat strasznie kulawą:):) Udało mi się, jak "czasem", ot, co:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania