Bierz mnie!

Chodziła za mną jak suka Pawłowa obserwując każdy ruch, śledząc najmniejszy krok. Z czasem nie musiał jej już informować dzwonek, że wstawiłam jakiś tekst, szła na oślep, jak po sznurku. W ten sposób wyrobiła w sobie odruch warunkowy.

Wystarczyło, że wstawiłam tekst, obojętnie w jakiej formie i o jakiej treści, a już przy nim warowała, węszyła z której strony można obejść prawdę w nim zawartą, stworzyć teorię obłędu, słowem - ośmieszyć.

Prymitywny powód, ale dosyć charakterystyczny dla określonego gatunku.

Fakt, że ktoś mógł obnażyć hipokryzję nie dawał jej spokoju. Dlatego w czasie bezsennych nocy śniła na jawie o nadchodzącym zwycięstwie. Tylko ta nadzieja pozwalała zwlec się z łóżka, ubrać i pójść do pracy.

Tymczasem trudno jej było dokonać tak wzniosłego czynu własną inwencją twórczą, okazała się bowiem - za słaba. Wtedy, w przypływie rozpaczy, poprosiła o pomoc piekło, które odpowiedziało natychmiast i zgodnie z oczekiwaniami.

Na to szczególne wydarzenie przedstawiciel podziemia założył frak i muszkę, w mankiety wsunął złote spinki, wypastował buty, i olśnił.

Okazało się, że Najjaśniejszy we wszechświecie przychodzi tylko do wybranych. Dzięki temu, po raz pierwszy w życiu, poczułam się niczym gwiazda. Oczy mi zalśniły, wyprostowałam sylwetkę i pomyślałam: a co tam ''bierz mnie''. I wziął, i popłynęliśmy zapominając się całkowicie.

Kiedy po tych oszałamiających doznaniach wróciłam na ziemię, nic już nie wyglądało tak samo. Zwykła kartka papieru, do tej pory biała, nabrała królewskiego glansu, a jesień szara i nijaka zaczęła zachwycać feerią barw.

Było mi jedynie trochę smutno, że przyszedł dopiero teraz, wszak mógł już dawno temu uczynić mnie szczęśliwą.

 

Gdy przeczytałam jak moja Nemezis dziękuje Najjaśniejszemu, popłakałam się ze wzruszenia. Są w życiu chwile, których nie sposób nie docenić, które zasługują by zapisać je złotą czcionką...

Średnia ocena: 1.5  Głosów: 21

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (173)

  • kalaallisut 01.11.2019
    Życzę Ci innych inspiracji, z życia, z przyrody, zpodróży, pragnień (nie zemsty i jadu) i abyś serce wkładała w te chwile, co warte są złotej czcionki już poprzewartościowaniu.
    Ps jedynkę nie ja dałam...
  • betti 01.11.2019
    Skoro jesteśmy przy życzeniach, to ja też Ci życzę, żebyś nie szła przez to życie jak naiwne cielę, tylko potrafiła oceniać sytuację trzeźwo i rzetelnie, i żebyś na swojej drodze nie spotkała żadnej Nemezis, bo przy pierwszym podejściu zniszczy Ciebie zanim się zorientujesz. Wtedy dopiero poznasz czym jest zemsta i jak smakuje jad.
    Ps. możesz stawiać jedynki, dla mnie to nie jest koniec świata.
  • kalaallisut 01.11.2019
    Betti, nigdy nikomu nie dałam jedynki. A tam "nemezis" spotkałam na różnych płaszczyznach, taka jedna bardziej na płaszczyźnie zawodowej dała mi lekcję do końca życia, więc nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. A jeżeli chodzi o to, co tutaj się dzieje, cóż chyba wiesz, że nie bez powodu i winy trochę Twojej w tym jest. Ale piękny dzień więc dużo słońca spokoju i wytchnienia od portalu
  • betti 01.11.2019
    Kala, czym są tutaj oceny? Niczym i można się nimi podetrzeć... Nigdy nie pisałam o sobie, że jestem święta, ale dzisiaj wiem, że są stokroć gorsi ode mnie. Choćby po to warto było wejść na portale literackie.

    Miłego dnia.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Betti, bardzo celnie opisałaś rzeczywistość. Trupy zmartwychwstają z grobów dla analizy Twoich wierszy. Zaszczyt Cię dotknął. Gratuluję. Muszą ich bardzo obchodzić. Pod mało ważnymi gniotami się nie produkują.
  • akwamen 01.11.2019
    Zlitujcie się! Niech ktoś poprawi interpunkcję w tekście. I ta pretensjonalna maniera...
  • betti 01.11.2019
    Zlitujcie się! Niech ktoś zabierze tego durnia. Angela, chodź po swojego magika...
  • akwamen 01.11.2019
    Popraw błędy, pisarko... ;)
  • betti 01.11.2019
    Dopiero wtedy, gdy zobaczysz błędy innych...
  • akwamen 01.11.2019
    betti widzę, ale to ty chcesz tutaj robić za alfę i omegę, więc musisz być jak żona cezara.
  • betti 01.11.2019
    akwamen a ty za kogo robisz tylko pod moimi tekstami, za psa Pawłowa?
  • akwamen 01.11.2019
    betti za psa u ciebie robi refluksja balejażowa, ale ty, za sfrustrowanego kundla tego pana, robisz u większości opowijczyków ;)
  • betti 01.11.2019
    akwamen to ''bierz mnie''! Gryź, kąsaj, szarp, ale rób to z klasą, a nie jak pachołek...
  • akwamen 01.11.2019
    betti tiaaa....
    Jakie rozpaczliwe wołanie o uwagę.... Niestety, ale musisz sama błąkać się po opowi.
    Zapelowałem o pomoc do poprawy tego pretensjonalnego tekściku o niczym, ale obawiam się, że na odzew nie ma co liczyć. Nikomu nie zależy ani na autorce, ani na jej tworze. Baj
  • betti 01.11.2019
    akwamen skoro nie zależy, to po coś tu wlazł... zamiast siedzieć w swojej norze?

    Ja nie zapraszałam...
  • Gregory 01.11.2019
    betti twór jest twój ale przestrzeń pod tekstem jest dla wszystkich hihihi
  • betti 01.11.2019
    Refluksji nie znasz, bo nie znasz ludzi z zasadami i nie masz o tym zielonego pojęcia dlaczego stanęła w mojej obronie... bo masz za mały rozumek.
  • Rodson 01.11.2019
    Tytuł zawolanie, mowa o psach, nasuwa sie skojarzenie 'bierz mnie jak sukę".
  • betti 01.11.2019
    To dziwne, ja takiego hasło ''bierz go'' dawałam swojemu psu, kiedy chciałam, żeby pogryzł napotkanych idiotów...
  • betti 01.11.2019
    takie - korekta
  • betti 01.11.2019
    A teraz daję takie hasło psom, żeby mnie gryźli, co jak widać robią... hahaha
  • Rodson 01.11.2019
    betti zboczona jakaś jesteś!
  • Gregory 01.11.2019
    Popraw chociaż błąd ortograficzny, bo aż razi [we wszechświecie] Poetko hihihi
  • betti 01.11.2019
    od kiedy ''we'' jest błędem ortograficznym?
  • menoman 01.11.2019
    https://youtu.be/A_CGY7sGomU
  • forbid_den 01.11.2019
    usunięte
  • sensol 01.11.2019
    ten Naszon, to musi mieć straszny szczękościsk. taki elaborat spłodzić, skondensowany jad, a właściwie sok ze skunksa. a jaki długi! chyba nie ma bardziej zawistnego środowiska od ludzi piszących. właściwie starających się pisać. może dlatego, że czujemy podświadomie, że strasznie dużo nam brakuje do prawdziwego pisania, do mistrzów, których znamy, czytamy, bo tego odmówić nam nie można, że czytamy. i sami byśmy też chcieli napisać coś wartościowego. ale to niełatwe. więc frustrujemy się. chcielibyśmy być Mozartami, a jesteśmy Salierimi. tak naprawdę nie mamy "papierów" do krytykowania innych, a już na pewno do mieszania z błotem i wdeptywania w ziemię. betti mimo że jędza nie zasłużyła na taki wyciek jadu.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    a ty co jakiś frustrat grafoman co nie potrafił przyjąć na klatę krytyki swoich gniotów?
  • Ciekawy1 01.11.2019
    forbid_den pod twoim gniotem nigdy nie napiszę że piękny, nie obawiaj się.
  • Rodson 01.11.2019
    Ciekawy1 twoja siostra też nie potrafi udźwignąć krytyki że robi błędy i również pisze gnioty.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Rodson żebyś ty napisał kiedykolwiek coś równie pięknego jak Ona pisze to byśmy porozmawiali. Dla Niej wyciągnięto nawet uroczyście dawno pożegnalnego trupa z grobu, który poświęcił pół dnia (z żoną), żeby napisać elaborat szkalujący.
  • Rodson 01.11.2019
    Ciekawy1 po co mam pisać, kiedy inni piszą ładnie, a ja wolę. Ona pisze przeciętnie, a to że Tobie się podoba, nie znaczy że innym też. Jako brat masz prawo wychwalać i być zaślepionym, a nawet obowiązek.
  • betti 01.11.2019
    sensol zasłużyła, bo obnażyła hipokryzję. Pokazała, że ta, która na portalach literackich mieni się znawczynią poezji, uznanym krytykiem, tak naprawdę o tej poezji niewiele wie.
    Nie bywasz chyba na portalach i nie wiesz, że na wszystkich są ci sami ludzie i że na wszystkich tworzą TWA. Często nie wystarczy nawet chwalić kogoś z grupy wiodącej prym, jeżeli oko takiej eki padnie na kogoś, kto dobrze pisze. W momencie zbierze grupę i eliminuje taką osobę. Trzeba jej naprawdę głęboko wejść w cztery litery, żeby się nie narazić.
    Zobacz, nie miała szans jako Wrotycz, wylazła jako konfiguracja. Nie mając szans jako konfiguracja na pomoc ściągnęła Nachszona, który obrażony za złą ocenę tekstu, przybył ochoczo wesprzeć ekę w walce. I co on napisał? Nic konkretnego, poza wylaniem jadu.
    Taka to walka, jacy autorzy ''afery''.

    Masz rację, jestem jędzą, bo nie kłamię pod tekstami. Mam jeden nick i jestem sama. Ale nawet jakby tu przyszło całe piekło, bo jak na razie widać tylko skudlone psy, to dla nikogo i dla niczego nie będę kłamała.

    Swoją drogą dziwię się, że napisałeś taki komentarz. Nie spodziewałam się.
  • Gregory 01.11.2019
    betti kłamiesz jak zwykle, masz jeszcze jeden nick Iwona. I co ty na to Pinokio?
  • Nuncjusz 01.11.2019
    betti a dlaczego twój brat nie bierze z ciebie przykładu i nie używa tylko jednego konta? Może wpłyń jakoś na niego.
    On jest gorszą wersją ciebie.
    ps
    skoro już tu tak familijnie i rodzinnie się zrobiło: brat, siostra, stryjek, wujek, to kim dla was jest użytkownik Bordo T. ? Jesteście jakoś tam spokrewnieni?
  • betti 01.11.2019
    Gregory pisałam już o tym, że był użyty tylko w określonym celu, spełnił swoją rolę i od ponad roku ani razu nie był w użyciu.
  • betti 01.11.2019
    Nuncjusz, tu nikt nie może być gorszą wersją mnie... nie wiem o czym piszesz.
  • Gregory 01.11.2019
    betti betti ale masz i ty i nie mów, że nie masz. lehihihi
  • Nuncjusz 01.11.2019
    betti piszę o tym, o czym myślę. To efekt moich obserwacji
    Czyli nie odpowiesz na moje pytanie, ok
  • betti 01.11.2019
    Gregory nie mam, tak mało znaczył, że nawet zapomniałam hasła.

    Nuncjusz odpowiem na każde pytanie odnośnie tekstu, o rodzinie nie piszę na portalach.
  • Gregory 01.11.2019
    betti i jeszcze cały czas kłapałaś, że masz jedną twarz hihihihi a tu druga wyszła z szafy
  • Gregory 01.11.2019
    betti i znowu kłamiesz Pinokio... usuwałaś tak nie dawno teksty kochanieńka hihihi ... zapomniała hasełka klamczuszka
  • betti 01.11.2019
    Gregory ja mam jedną. Iwona powstała tylko po to, żebyście zobaczyli, że oceniacie osobę, a nie tekst, no i zobaczyliście, a że to boli, to już nie mój problem.
  • betti 01.11.2019
    Gregory można wejść w komentarze i spr kiedy odzywała się ''Iwona'' , ale do ciebie trudno jakoś fakty docierają, może jak przemyślisz...
  • betti 01.11.2019
    forbid_den o jakich prywatnych sprawach innych pisałam?
  • Gregory 01.11.2019
    betti betti a może inne klony tez po to mają drugie buźki hihihi
  • betti 01.11.2019
    Gregory właśnie widzę po co innym - inne konta...
  • Rodson 01.11.2019
    betti jesteś taka sama jak inni, a nawet gorsza.
  • betti 01.11.2019
    Rodson więc co tutaj robisz w przebraniu? Bawisz się w Zorro?
  • Nuncjusz 01.11.2019
    Czyli, można wywnioskować, że Bordo to element familii Bogumiła i Betti. To mi wystarczy, nie potrzebuję wiedzieć nic więcej. A ciekawiło mnie to dlattego, że stosujesz inną politykę komentowania w stosunku do niego
  • Rodson 01.11.2019
    betti mam zablokowane konto, więc założyłem drugie.
  • betti 01.11.2019
    Nuncjusz mnie śmieszą teksty Tomka i nie wiem dlaczego was nie śmieszą. Ja gdy czytam ''opowiadanie wchodzi w skład...'' to już się chichram... i ciekawa jestem jak nie wiem, kim on jest, bo że inteligentnie Was załatwia nie ma żadnych wątpliwości.
  • betti 01.11.2019
    forbid_den proszę bardzo. Nie napisałam niczego, czego by inni o sobie nie napisali, bądź nie było na publicznych forach.
  • Rodson 01.11.2019
    betti gada głupoty robiąc z siebie i ciebie z bogusiem kompletnych idiotów
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Nuncjusz jaką inną? zawsze poprawia moje wiersze, jak się Jej nie podobają, chyba wtedy nie, jak Jej nie ma. Ty chyba nie umiesz czytać. Aż mi wstyd podpisywać nie raz te wiersze swoim imieniem, więc wstawiałem Betti&Bogumił, albo nawet sama Betti, bo z niektórych niewiele się zachowało z oryginału.
  • Rodson 01.11.2019
    Ciekawy1 jako bratu to poprawia, na innych się wyżywa i wyśmiewa.
  • betti 01.11.2019
    Rodson nie, Bogumił jako jedyny się nie obraża, kiedy poprawiam.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Rodson oczywiście że poprawia bardzo często, gdzie masz wyśmiewanie? Ty też jak forbidden, jesteś jakąś skrzywdzona grafomańską jednostką?
  • Rodson 01.11.2019
    betti bo to brat i może mu nie przeszkadzać poniżanie.
  • Nuncjusz 01.11.2019
    Ciekawy1 umiesz czytać ze zrozumieniem? Pisałem o Bordo a nie o tobie
  • Rodson 01.11.2019
    Ciekawy1 ty taki skrzywdzony przez tutejszych uzerów że aż wszystkich wyzywasz od grafomanów, Pomimo takiego wkladu pracy betti nadal jesteś pieniaczem grafomanem.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Rodson to nie ja, ale sam mistrz puszczyk napisał, że skoro wiersze Betti Nachszon schowałby do wiadra z moczem, to gdzie powinno trafić pozostałe 90 procent tutejszej twórczości? Czyli moje opinie są zgodne z opinią fachowca. Niestety.
  • Rodson 01.11.2019
    Ciekawy1 z niego taki sam fachowiec portalowy jak i z betti. Dość by pyszczyć na opowi, za mało aby wyjść poza średniej jakości portale w sieci.
  • betti 01.11.2019
    Rodson ależ ja jestem na bardzo dobrych portalach, jakbyś stąd wyszedł, to byś zobaczył...
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Betti jest na portalach, na których Ciebie by nie wpuścili do przedpokoju Rodson, taka między wami różnica.
  • Rodson 01.11.2019
    betti tak widziałem. Szału nie ma, ale to są portale jak słusznie zauważyłaś ludzi którzy są też na innych podobnych portalach. To wszystko jest TWA.
  • Rodson 01.11.2019
    Ciekawy1 tylko nikt o tych portalach nie ma pojęcia.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Rodson grafomani nie mają, owszem, ale specjaliści wiedzą, które to są i gdzie ich szukać.
  • Rodson 01.11.2019
    Ciekawy1 jasne. A betti cale dnie na opowi i jak widać nikt o nią nie pyta, nie szuka, nie woła. Portale widma i ci co szukają to zjawy widmowe.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Nuncjusz ty masz podobno portal o nazwie konfidentura, czy jakoś tak, to przeczytaj sobie regulamin opowi i nie ma w nim nic o multikontach, zabronione jest jedynie podszywanie się pod kogoś innego.
  • Nuncjusz 01.11.2019
    Ciekawy1 szkoda, że tak gówniany jest tutejszy regulamin :) w takim razie, nie wiem pi co są tu bany, skoro można je omijać. Raj dla trolli
    Pozdro adminie i twojej byczej ferajnie
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Nuncjusz A choćby po to, żeby byle g. nie obrażało mojej siostry.
  • Nuncjusz 01.11.2019
    Ciekawy1 ale byle g po banie założy nowe konto i dalej będzie robiło to samo
    Nie widzisz, że te bany nie mają sensu?
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Nuncjusz te byle g. nie miały żadnych wierszy i opowiadań, to niech sobie zakładają, admin powinien reagować nie na konta, tylko na wulgarne wpisy przede wszystkim. Ja miałem na koncie 160 różnych rzeczy i nie mam dostępu do moderacji, a zabanowano mnie na podstawie fałszywego donosu zaciekawionego i po wulgarnym wpisie Angeli.
  • Enchanteuse 03.11.2019
    sensol tak, to jest tak jadowicie napisane, jak tylko człowiek inteligentny potrafi.
    Który podkreśla ta inteligencję do bólu, wspominając choćby o trojaczkach.
    Dla mnie - obrzydliwe.
    Co innego komuś napisać wprost, że jest chamem czy debilem, a co innego w ten sposób.
  • betti 03.11.2019
    Enchanteuse dziękuję, że pochyliłaś się nad tekstem. To miłe.
  • Enchanteuse 03.11.2019
    betti wybacz, ale ten tekst wyraźnie odsyła do jakiegos juzera, a ja naprawdę nie chcę się mieszać w wojenki.
    Jednak komentarz Nachszona na tyle zaklul mnie w oczy, że no cóż, nie mogłam przejść obojętnie.
    Już nie spamuje. Uciekam.
  • betti 03.11.2019
    Enchanteuse bardzo słabo się wysiliłaś, bo takimi grubymi nićmi, że wstyd... chyba Ciebie nie pochwalą...
  • Enchanteuse 03.11.2019
    betti jakoś przeżyję.
    Teraz naprawdę zmykam, bo prace domowe czekaja.
  • betti 03.11.2019
    Enchanteuse no trzymaj się dzielnie, może następnym razem pójdzie Ci lepiej. Trzymam kciuki.

    Miłego wieczoru.
  • betti 01.11.2019
    Ojojoj... i kto tu jest psychiczny? Przenoszenie komentarzy spod innych tekstów, to faktycznie wybitna mądrość i niespotykana inteligencja.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    forbid_den spadaj na drzewo trolu.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    forbid_den łapy precz od mojej siostry paskudny trolu. Chyba o sobie piszesz. Forbidden i menoman to pewnie nowe konta gregorego i akwamena. Na każdym normalnym portalu już by was nie było za te teksty na które sobie pozwalacie.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    forbid_den pierwszy byś wyleciał za chamstwo.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    forbid_den ja tam taki sam grafoman jak wy, ale to co piszesz to wygląda jak zemsta grafomanów z portalu literackiego na Betti że ośmieliła się pisać że wasze gnioty są gniotami. Okropnie zła ta dziewczyna, że zwróciła wam uwagę. No straśne.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    forbid_den masz na myśli jamciównę. Bo widziałem że tuzy mruczały i broniły ewidentne źle napisanego wiersza. Tylko Betti jedna przytomna potrafiła grzecznie wytknąć błędy. No ale ona była na złocie to nie podlega krytyce, prawda?
  • Ciekawy1 01.11.2019
    forbid_den wyciąganie spraw na światło dzienne, nic poza tym, co tu użytkownicy ujawnili. Skoro Angela pisała kiedyś, że jej świńskie teksty czyta 14 - letni syn, to chyba nie sądzisz, że nie można tego skrytykować, jako postępowanie ohydne i antywychowawcze.
  • betti 01.11.2019
    forbid_den jaja sobie robiłam, że doniosę, ile czasu ktoś poświęca pracy, kiedy pisaliście, że ja po całych dniach tu siedzę, a sami tak samo siedzieliście, jeśli nie więcej. Uśmiać się można.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    forbid_den znowu jakieś oszczerstwa bez pokrycia, i później skowyt, i donoszenie do admina, gdy się nazwie kogoś analfabetą, oszustem albo durniem. Na oszczerstwa niestety, ale zgody tu nie ma. Ciekawe, czemu tego nie napiszecie Canulasowi, Ricie, albo Pasji, czemu różne klony nie robią u nich takich jazd, i boją się cokolwiek skrytykować. Ano dlatego, że to jest TWA i już dawno by was tu nie było. To gryziecie Betti. A smutne jest to, że jeśli to się nie dzieje w ich wątkach, to oni na to pozwalają.
  • menoman 01.11.2019
    https://youtu.be/A_CGY7sGomU
  • jolka_ka 01.11.2019
    Szczerość to jedno, plucie jadem to drugie. Można napisać komuś, że dodał coś bezwartościowego, nie atakując go personalnie. I w tym tkwi siła krytyki. W normalnej dyskusji. Szybko pozbyłabyś się wtedy akwamenów, gregorow i innych. Ale Ty to lubisz. Szum i takie przepychanki, wiec rady na nic. Tekst taki sobie. Masz problem z nadmierną interpunkcją. Nie stawiamy przecinka po każdym orzeczeniu.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Jola, gdy pisałaś o telewizorach w getcie, to czy ja atakowałem Cię personalnie? Sama usunęłaś ten tekst, bo stwierdziłaś, że krytyka słuszna. Zresztą tam wiele osób Cię za to krytykowało. Ozar, i ja specjalnie poświęciliśmy Ci dwa długie teksty, żeby objaśnić jak było z Żydami rzeczywiście, więc nie czuje wobec Ciebie żadnej winy.
  • jolka_ka 01.11.2019
    Ciekawy1 jakie znowu telewizory? I co to ma do betti i jej tekstu? Wypowiadasz sie za nią? Usunęłam wszystkie utwory, bo nie publikuję już tu, a Ty ani nikt inny nie ma nic z tym wspólnego. A krytyka była za szczegóły, które nie pasowały do "tamtych czasów". I nie pamiętam, żeby to było wiele osób, a jedynie Ty i pillery (czy jakoś tak).
  • Ciekawy1 01.11.2019
    jolka_ka no ok, to była akurat tekst prozą, w dodatku traktujący o historii, choć nie stricte historyczny, więc uważam się za osobę kompetentną w tym temacie. Czy krytykując obrażałem Cię personalnie? Nie sądzę, możesz sobie zajrzeć, komentarze z pewnością zostały. I w dodatku obiecałem ci napisanie tekstu poszerzającego Twoją wiedzę, o tamtym okresie, co zrobiłem. Jeśli to jest obrażanie personalne, to najlepiej nie komentować tutaj niczego. Najlepiej, jak teksty mają po dwa trzy, góra dziesięć komentarzy pełnych zachwytu od osób, w z którymi się zrobiło wspólne zdjęcie z kawiarni. Wtedy na portalu literackim jest ok. Śmieszne.

    Pozdrówka
  • jolka_ka 01.11.2019
    Ciekawy1 Bogumił, ale czy mój komentarz był skierowany do Ciebie? Bo nigdzie nie wspomniałam o Tobie i o jakiejś krytyce. Napisałeś tekst wspólnie z Ozarem i obojgu podziękowałam, bo to były ciekawe stanowiska, ale nie widzę związku z powyższym utworem. Nie wypowiadaj się za autorkę.
    Pozdrawiam.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Żeby była jasność. Na temat mojego usuniętego tekstu dotyczącego objawień gietrzwałdzkich. W którym był sam tekst i podany wyczerpujący przypis z oryginalnego tekstu, który znajduje się w Rocznikach Warmińskich znajdujących się w archiwach kurii warmińskiej.

    Niejaki Marzyciel a za nim zaciekawiony oszkalowali mnie, że tekst nie miał przypisu, bo oni znaleźli przedruk tego tekstu na stronie sanktuarium w Gietrzwałdzie. Tyle, że tekst powstał już teraz nie pamiętam, ale w 1977 roku, gdy o internecie nikt jeszcze nie słyszał. Po latach został wrzucony na stronę sanktuarium, i dla takiego marzyciela, zaciekawionego to jest głównym źródłem. To jak mam takiego człowieka nazwać, jeśli nie bydlakiem (obaj dopuścili się fałszywych, kłamliwych oskarżeń), głupkiem (obaj to ludzie o małych rozumkach i małej wiedzy, zwyczajne prymitywy). I na podstawie takich to donosów usuwa mój tekst admin, a gdy dziewusze które obraża w obrzydliwy sposób mnie, Kościół katolicki i wiarę piszę, że jest tawernianą dziewką, usuwa mi się konto.

    Więc nie żartuj z tym oskarżeniami.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    I tu jeszcze tekst oszusta który zapoczątkował całą sprawę, jak się tłumaczy.

    Zaciekawiony 4 dni temu
    W sumie nic wielkiego się nie stało. Bogumił wkleił religijny artykuł napisany przez kogoś innego i tego nie oznaczył (był podany tylko namiar literaturowy na źródła cytatów, z którego czerpał informacje prawdziwy autor, brakowało zaznaczenia, że Boguś nie jest tym autorem). Wytknął mu to Marzyciel, który podał stronę internetową z tekstem. Zaczęła się robić burza z oskarżeniami typu "wy mnie krytykujecie tylko dlatego, bo się wam religia nie podoba" oraz "przedruk całego artykułu to nie plagiat". Gdy namnożyło się kilkadziesiąt coraz bardziej obraźliwych postów, nagle zniknął Marzyciel - jego posty pokazywały się jako Anonimowy. Napisał na T3, że poprosił admina o usunięcie konta, co ten od razu zatwierdził. Ponieważ znaczyło to, że admin jest blisko, a dyskusja robiła się bardzo gorąca, napisałem do Admina że tekst narusza regulamin, podałem o który punkt chodzi i czemu moim zdaniem doszło do naruszenia. Za jakąś godzinę tekst poleciał, a Boguś dostał bana na pisanie.

    Wrócił z konta Zenobiusz i puścił ciężką wiązankę obraźliwych komentarzy. Rano okazało się, że jego admin też zablokował, widocznie przejrzał dyskusje. Więc nad ranem uaktywnił konto Ciekawy 1. Nie wiem kto jeszcze poleciał, Yanko w dyskusji coś tam wczoraj przebąkiwał, że chyba też poprosi o usunięcie konta.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Zaciekawiony, tekst nie naruszał żadnego regulaminu, a ty jesteś zwyczajnym oszustem.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    forbid_den ty masz dziesiątki multikont, więc przyganiał kocioł garnkowi, tu nawet tuzy mają, i to oficjalnie po kilka, ostatnio bodaj p.kropka (o ile się nie mylę, jeśli to nie ona cofam) wpadła z drugim nieoficjalnym kontem, więc do kogo ta gadka. Ja mam jedno i nie chce mi się tworzyć kolejnych, żądam tylko przywrócenia tego, na którym mam 160 swoich tekstów.
    Wyjaśniłem Ci sprawę z zaciekawionym, więc mnie nie oskarżaj, że piszę że to oszust i dureń, bo nawet nie próbuje przeprosić. Gdybym nie miał kont, to idiota by tutaj brylował, że miał rację.
  • Nuncjusz 01.11.2019
    Ciekawy1 zrozum jedno. Tu publikuje się tylko teksty własnego autorstwa a nie udostępnia treści z netu. Na tym polegało złamanie regulaminu. Podanie źródła to za mało, takie coś możesz sobie praktykować na socjal mediach
  • Ciekawy1 01.11.2019
    forbid_den poza tym to Wy Gregory, akwamen, forbid-den, rodson, menoman, wcześniej jeszcze Jaśko (obecny Inick), czy Angelika (dawna Halmar), z doskokami też Margerita, tworzycie g. burze pod tekstami Betti, a nie ona pod waszymi. Ona zawsze tylko merytorycznie krytykuje, teksty. POza tym osoby tu wymienione to klasyczne trole (poza Margeritą), bo nie piszecie tu żadnych tekstów, ani prozy, ani wierszy, niczego.
  • Rodson 01.11.2019
    Ciekawy1 też nie masz tekstów.
  • Zaciekawiony 01.11.2019
    Ciekawy1
    Betti pod cudzymi tekstami też urządzała burze. Popatrz starsze teksty Pasji albo Violet. Chyba najgorsza burza rozpętała się pod haiku.
  • betti 01.11.2019
    Jak nie toleruję... przecież jest was tutaj cały rój. Nawet królowa patrzy zza węgła i instruuje..
  • Rodson 01.11.2019
    rój betti, begumiła i innych z ósmego spadochroniarzy
  • Sorry betti, ale nie znajdziesz tutaj mojej pochwały. Te złośliwości są niepotrzebne, chociaż językowo jest to O.K..
  • betti 01.11.2019
    To nie są złośliwości, to wszystko z życia... aż nie do wiary, prawda, Marku?
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Betti, ja tu widzę stado spłakusianych grafomanów, którzy wrzucając teksty na portal literacki, liczą że wszyscy będą ich chwalić, i są srodze zawiedzeni, gdy ktoś napisze im o faktycznej wartości ich wierszy. Oni tego nie mogą zrozumieć, bo przecież mama z tatą chwalili, i ciocia też na imieninach. To i na portalu powinni chwalić. Bardzo prozaiczna jest ta przyczyna nienawiści. Ja tego dodatkowo nie mogę zrozumieć, bo moje wiersze bardzo wielu krytykowało, choćby Tieri dawniej też często je poprawiała, i korona mi od tego z głowy nie spadła.
  • Rodson 01.11.2019
    najbardziej płaczesz ty, betti i bordo gdy wytyka się wam błędy. I do razu sypią się wyzwiska.
  • betti 01.11.2019
    Bo jej nie miałeś, w sensie korony, a inni mają i spadają...
  • betti 01.11.2019
    Bogumił płacze, kiedy on wdzięczny za każdą pomoc? Ja mam płakać, kiedy czytam, że się nie podoba, bo się nie podoba, bo to ja napisałam? Wolne żarty...

    Kiedy skończycie z jazdami u mnie, pod każdą publikacją, wtedy nie będzie żadnego problemu.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Rodson a Ty kim jesteś/byleś w poprzednim wcieleniu? Chyba, że się boich przyznać, to nie mów.
  • Rodson 01.11.2019
    betti skończ się tutaj wydurniać i przesiadywać od rana do nocy, to nie będzie problemu i tak już nikt nie bierze cię poważnie.
  • Rodson 01.11.2019
    Ciekawy1 czy ja się pytam jakiego klonu jesteś klonem?
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Rodson nikt nie bierze, a tysiące komentów:)) żart. A kim byłeś w poprzednim wcieleniu Rodson? Ty się możesz nie pytać, ale chcę wiedzieć, z kim rozmawiam.
  • betti 01.11.2019
    Rodson i dlatego dostaje biegunki na każdy mój wpis?
  • Rodson 01.11.2019
    Ciekawy1 ludzie lubią się bawić, podeśmiać, podpuścić, a betti zawsze jest, zawsze na posterunku. Więc jest z kogo się ponaigrywać i pójść do swoich spraw. Nie musisz.
    @ skad wiesz że dostaje? Zobacz znowu sobie poszli i ja zaraz pójdę,a przyjdą kolejni, żeby się trochę pośmiać, a ty bedziesz im się odgryzać i następny raz pisać te same śmieszne z palca wyssane tezy do późnej nocy.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Rodson to podśmiej się w wątku Canulasa, Rithy, albo kogokolwiek z TWA i innych którzy się znają ze zlotów, to byś wyleciał na kopach z tego portalu w trzy sekundy cwaniaku. Szkoda, że są tutaj wybrani i gorsi, gdzie można robić te śmiszki, trolować, rozwalać teksty, obrażać.
    Choćby pod tym tekstem, my się tylko bronimy, wy jesteście stroną agresywną. To samo w sobie nic złego, ale w dodatku piszecie kłamstwa, a to już jest złe.
  • betti 01.11.2019
    Rodson nie tak, pójdziecie, zmienicie nicki i przyjdziecie z innych, jako nowi... trzeba pokazać, że niby tyyyle ludzi krytykuje betti, A TO TYLKO FALA
  • Rodson 01.11.2019
    betti tłumacz sobie jak chcesz, mogłaś coś znaczyc, ale ośmieszyłaś się i skompromitowałaś.
  • betti 01.11.2019
    Rodson fakt, mogłam włazić w cztery litery, nie chciałam i mam za swoje... bandę oszołomów na karku. Ot, kompromitacja...
  • Rodson 01.11.2019
    betti nie trzeba włazić, wystarczy być człowiekiem a nie szują. Bardzo lubisz być śród tych pogardzanych oszołomów i kompromitować się. Nie włazisz, ale i tak jesteś w czarnej dupie, razem ze wszystkimi.
  • betti 01.11.2019
    Rodson a jakim człowiekiem, kiedy kto was nie chwali ten śmiertelny wróg. Piszcie lepiej będę chwaliła. To przyjemność czytać dobrą poezję...
  • Rodson 01.11.2019
    betti podpierasz sie tym chwaleniem idż na te doskonałe portale i czytaj świetną poezję. Po co się tutaj awanturujesz skoro masz tam gdzieś takie doskonałe wiersze.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Rodson zgodnie z 9 punktem regulaminu gdybyś coś takiego napisał komuś z TWA (towarzystwo wzajemnej adoracji), lub TTW (towarzystwo trzymajace władzę) bez dowodów już by ciebie tutaj nie było
    REGULAMIN
    9 Zabronione jest: zamieszczanie treści wulgarnych, gorszących, niezgodnych z intencją serwisu lub polskim prawem, podszywanie się pod innych użytkowników lub moderatora, spamowanie, prowokowanie użytkowników, kierowanie gróźb.

    Rodson
    wystarczy być człowiekiem a nie szują. Bardzo lubisz być śród tych pogardzanych oszołomów i kompromitować się. Nie włazisz, ale i tak jesteś w czarnej dupie, razem ze wszystkimi.

    albo inny tekst informujący o tym, że zamierzacie Betti spamować nadal, i to wypowiadasz się w imieniu akwamena, gregorego, forbiddena i innych troli:

    Rodson 8 min. temu
    mylisz się. Tak sobie nagrabiłaś, że nie pójdą. Nie zwalaj na innych swoich problemow.

    Idź Robson do pasji, napisz, że jest oszołomką, osobą skompromitowaną, (a według mnie jest bo popierała wulgarne wpisy Angeli, ale to tylko moja opinia, czyli byłaby to poniekąd prawda), napisz, że sobie nagrabiła i że będziesz spamował pod jej aktualnym wątkiem i że sobie nie pójdziesz.

    Nie pójdziesz, bo wiesz, że tylko nas możesz/możecie spamować i obrażać bezkarnie. A jak się bronimy, bo nie możemy was się pozbyć w żaden sposób, to oskarżacie nas o agresję, jak Angela mnie, gdy zaprotestowałem przeciw jej wulgarnym wyzwiskom.
  • Rodson 01.11.2019
    Po co mi to piszesz? Napisz do admina. Zresztą nikt was tu na siłe nie trzyma. Nikt nie musi tutaj być.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Rodson piszę, żebyś wiedział, że my z siostrą na ciebie nie doniesiemy, ale są tutaj tacy życzliwi, że jak wejdziesz pod ich wątek, to bez wahania cię zetną i nawet gdybyś napisał prawdę, to jeszcze cię skopią, że kłamałeś.
  • Rodson 01.11.2019
    Ciekawy1 już jakiś czas temu doniosłeś.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Rodson tak, na Angelę, za tekst o obciąganiu i spowiedzi, bo to wyjątkowo chamskie było. Po tym jak mi zbanowała konto. Raz. Na ciebie Franek/Stefan nigdy. Ani na nikogo innego. Zrobiłem to, żeby się przekonać, czy admin należy do tej samej paczki, i jak zareaguje. Niestety bluzgi akwiego, Gregora, czy ordynarny stek Angeli zostały zaakceptowane, jako dopuszczalne, nawet ich nie usunięto z portalu. Wszystkie są pod wątkiem Leili.
  • Rodson 01.11.2019
    Ciekawy1 nie interesują mnie inni i nie chcę już rozmawiać o gównoburzach. Za dużo już jak dla mnie.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Rodson współczuję, to kończymy, i się żegnamy.
  • Zaciekawiony 01.11.2019
    Ciekawy1 Wystarczy przy pomocy opcji służącej do dodawania swoich tekstów dodać czyjś, a już będzie to użytek niezgodny z intencją portalu.
  • IgaIga 01.11.2019
    Dejta se spokój, ludzie.
  • betti 01.11.2019
    igalga, zabierz ich do siebie. wyśmiej albo co i pójdą jak po sznurku...
  • Rodson 01.11.2019
    mylisz się. Tak sobie nagrabiłaś, że nie pójdą. Nie zwalaj na innych swoich problemow.
  • betti 01.11.2019
    Rodson czyli nie pójdziesz, tylko zmienisz nick, jak pisałam... hahaha
  • Rodson 01.11.2019
    betti nie nie zmienię, bo po co i gdzie mam iść? Nie wiem co cię śmieszy, ale taka jest prawda i nic nie da zaklinanie rzeczywistości.
  • betti 01.11.2019
    Rodson może napisz coś dobrego, chętnie przeczytam...
  • Rodson 01.11.2019
    betti po co, i tak wyśmiejesz. Są tutaj i nawet kilka pochwaliłaś.
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Rodson pod jakim nickiem?
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Franek? Stefan?
  • Rodson 01.11.2019
    Ciekawy1 znajdź, wydedukuj, jak chcesz.
  • betti 01.11.2019
    Rodson no to w końcu wyśmiałam czy pochwaliłam, bo jednocześnie nawet ja nie jestem w stanie tego dokonać?
  • Rodson 01.11.2019
    betti przeczytaj spokojnie co napisałem.
  • betti 01.11.2019
    Rodson przeczytałam... wyśmiałaś i pochwaliłaś. Jestem geniuszem skoro się udało.
  • Rodson 01.11.2019
    betti no tak, wyjaśnie. Kilka pochwaliłaś, ale teraz byś wyśmiała, bo nie jestem z twojego twa.
  • betti 01.11.2019
    Rodson ja nigdy nie oceniam osoby, zawsze tekst. To Ty musisz tak oceniać, skoro się tego boisz...
  • Rodson 01.11.2019
    betti nie boję sie, bo nie ma czego. Piszę trochę dla zabicia czasu i przenioslem się na inny portal i jest spoko. Są wzloty i upadki, ale nikt nie poniża, tylko spokojnie tłumaczy, co jest niedobrze.
  • betti 01.11.2019
    Rodson nie rozumiem Ciebie wobec tego. skoro chwaliłam Twoje teksty, to skąd ten atak?
  • Rodson 01.11.2019
    betti Nie atakuję cię, tylko mówię jak jest. chodzi o twoje zachowanie. Myślisz ze jak chwalisz to nie zauważe jaką jesteś osobą/ Jedno nie ma nic wspólnego z drugim. Piszesz nieźle, choć błędów nie unikasz, ale twój sposób odnoszenia sie do innych osób jest naganny. I nawet jakbyś wychwałiła moje wiersze pod niebiosa nie zatrzesz obrazu twojej osoby, który stworzyłaś w tym miejscu.
  • IgaIga 01.11.2019
    To już prędzej ze mnie się śmieją. I starczy.
  • betti 01.11.2019
    Dlaczego z Ciebie?
  • IgaIga 01.11.2019
    Bo ja śmieszna jestem :D Podobno :D
  • betti 01.11.2019
    To chyba zaleta być kimś wesołym, z poczuciem humoru...
  • Ritha 01.11.2019
    Boże, betti, caly czas tu siedzisz, 24 h, 7 dni w tygodniu. Zaczyna mi Cię być na poważnie szkoda. Serio nie masz żadnego życia poza portalem?
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Ritha, A ja Cię widzę cały czas na fejsie i pitoleniu. Przyganiał kocioł garnkowi.
  • betti 01.11.2019
    Ty też tu cały czas siedzisz i filujesz, a może ''przypadkiem przechodziłaś''? Spr sobie ile pisałaś będąc w pracy i po pracy i żałuj... siebie.
  • Ritha 01.11.2019
    betti :))))))
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Ritha
    PUBLIKACJI
    299
    KOMENTARZY
    13035
    FORUM
    22475
    Łącznie publikacji 299, komentarzy 35.509

    betti
    PUBLIKACJI
    188
    KOMENTARZY
    15798
    FORUM
    2536
    Łącznie publikacji 188, komentarzy 18.514
  • Ciekawy1 01.11.2019
    I to są to wasze prawdy TWA kto dłużej przesiaduje na opowi.
  • Ritha 01.11.2019
    Ciekawy1 z ta roznica, ze moje merytoryczne w 70 %, a jej w 95% gownoburzowe.
    Pozdro
  • betti 01.11.2019
    Ritha merytoryczne na pitoleniu? Hahahaha
  • Ritha 01.11.2019
    betti mydle, że jestes chora psychicznie. Współczuję. Życze powrotu do zdrowia. Trzymaj się ciepło.
  • Ritha 01.11.2019
    myślę*
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Ritha mówiłaś o czasie przesiadywania na opowi, wynika z tego że przesiadujesz dwa razy, tak DWA RAZY, dłużej niż betti. Proszę więc nie kłamać, potrafisz stanąć w pokorze i przeprosić zainteresowaną i przyznać jej rację?

    Jeżeli chcesz się kłócić na temat "merytoryczności" to nie wiem, czy pitolenie, jak sama nazwa nawet wskazuje, jest najlepszą wizytówką tego wysokiego poziomu. Bo mnie to raczej przypomina gadkę paranormalnych, dlatego rzadko tam zaglądam.
  • betti 01.11.2019
    Ritha a chcesz to sprawdzić, jesteś gotowa?
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Ritha "chora psychicznie", to jest to są już obelgi personalne, czyli to co niby mamy robić ja i Betti. A tu proszę. Ale może to jednorazowy wybryk. Zawsze przecież możesz donieść do admina, on cię posłucha i zbanuje mi konto. Będziesz sobie mogła kłamać do woli, skolko ugodno.
  • Ritha 01.11.2019
    Przeprosic, HAHAHAHAHA, dobree Bogumil, doobree. Prawie skonalam ze smiechu (: tera musze leciec, ale Wy se gaworzcie

    Betti to swirus totalny, psychiatryk wita.
    Pozdro!
  • Ciekawy1 01.11.2019
    Ritha jesteś zakłamanym stworzeniem. Ale to pewnie ja ciebie teraz obraziłem personalnie, bo ty się masz za uczciwą, ha, ha. Donieś do admina.
  • dyrdymały 03.11.2019
    Na początku zastrzegamy, że nie jest o konta Nachszona, chociaż jakiś czas temu poprosiliśmy Go o skorzystanie.
    Zrozumiemy Betti, gdy napiszesz: „Nie chciało mi się tego czytać, wybaczycie, prawda?”, bo tekst jest logicznie wymagający i faktycznie możesz mieć problemy.
    Zrozumiemy również, gdy napiszesz: „Ale się uśmiałam”, bo tekst raczej jest poważny, a wiadomo kto się śmieje przy byle okazji, również wtedy, gdy nie czas i miejsce na to.
    A teraz do rzeczy, bo czas goni.

    W odpowiedzi na znakomite komentarze Konfguracji i Nachszona odpowiedziałaś w tym tekście, że poczułaś się jak gwiazda.
    Zatem potwierdziłaś zdanie Nachszona, że jego komentarzem zostałaś wyróżniona.
    Przyjrzyjmy się.
    Nachszon napisał, nie wprost, ale dla osób inteligentnych wystarczająco zrozumiale, że jesteś jełopem (przepraszamy, to tylko cytat, my tak nie uważamy). Następnie napisał, że jego komentarzem zostałaś wyróżniona. W odpowiedzi napisałaś, że dzięki temu wyróżnieniu czujesz się jak gwiazda.
    Kim jest gwiazda wśród muzyków? Największym muzykiem.
    Zatem przyznając, że jesteś gwiazdą wśród jełopów, przyznałaś jednocześnie, że jesteś największym jełopem wśród jełopów.
    Szukając obrony dla Ciebie, uznaliśmy, że gwiazda wśród muzyków to najlepszy (nie największy) muzyk.
    Spróbujmy. Jesteś więc najlepsza wśród jełopów, co by sugerowało, że jesteś najmądrzejsza wśród jełopów. Brzmi lepiej, ale niestety dalsza analiza wykazała, że to nie działa.
    Być najlepszym w jakiejś dziedzinie, to wykonywać czynności z tej dziedziny najlepiej ze wszystkich.
    Zatem być najlepszym jełopem wśród jełopów, to znaczy wykonywać najlepiej czynności właściwe jełopom. Im czynność bardziej jełopowata, tym lepiej.
    Nachszon zastawił nieprzyjemne sidła, w które wpadłaś i nawet nam zrobiło się przykro, dlatego rozpaczliwie szukaliśmy dla Ciebie wyjścia.
    Założyliśmy nawet, że pisząc "poczułam się jak gwiazda" nie wzięłaś pod uwagę inteligentnych sideł Nachszona, ale to tylko potwierdza niestety jełopowatość i intelektualną nieporadność.

    Ale przede wszystkim chcesz być uważana za znakomitą poetkę, więc pytanie pozostaje otwarte, czy jełop nad jełopami w kontekście intelektualnym może być dobrym poetą? Dotychczasowe doświadczenia nie potwierdziły takiego przypadku, co wykazała Konfiguracja.

    Wśród nas jest dwójka psychologów i spróbujemy Ci pomóc:

    1) Wyłącz kompa na 48 godzin

    2) Wykąp się - umyj głowę i zęby - zapach kogoś kto siedzi 24/7 przy kompie może drażnić nawet tego kogoś (sprzężenie zwrotne)

    3) Posprzątaj na błysk w mieszkaniu

    3) Wyjdź na co najmniej godzinny spacer

    4) Zagadaj życzliwie do przypadkowo napotkanej osoby

    6) Weź do ręki książkę, drukowaną - będzie na początku trudno, ale dasz radę

    Utopiliście z Puszczykiem portal w swoich dziełach, również komentatorskich. Nawet jeżeli pojawi się coś ciekawego, niknie w zalewie waszych wypowiedzi. Autorzy odchodzą, kasują teksty. Ok. Ludzie na to pozwolili, uznali, że lepszy Hitler i Stalin niż radosne bezkrólewie. W końcu oni też pisali wiersze, tyle, że formalnie dużo lepsze od twoich niestety.

    Poezja to pieśń duszy
    Czy dobry wiersz może napisać ktoś, czyja dusza:
    - ma w sobie jad i gotowość do upokarzania innych?
    - ma w sobie gotowość niszczenia wewnętrznego mienia, nawet jeżeli nie jest ono bogate (radość tworzenia jest takim mieniem)?
    - nie czuje życzliwości dla drugiej osoby?
    - Nie ma ani krzty pokory wobec siebie?
    - Nie jest gotowa nieść życzliwej, cichej i mądrej pomocy?

    Odpowiedź brzmi: nie może, bo to zawsze będzie pieśń jełopa, głupia i wtórna. Miernota.
    Tak, jak radzili Ci Konfiguracja i Nachszon popracuj nad sobą, nad warsztatem, logicznym myśleniem, oryginalnością wypowiedzi. Droga do tych trudnych rzeczy nie wiedzie przez ciągłe wgapianie się w ekran komputera. Lać na portal, Ciebie człowieku szkoda.
  • betti 03.11.2019
    Zgłosiłam ten spam i tak będę robiła z każdym kolejnym.
  • dyrdymały 03.11.2019
    Zobaczymy, czy Admin jest głupi i skasuje, czy mądry i chce oszczędzić portal dla wszystkich, a nie dla jednej betti:)
    Czekamy:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania